Groep 10A
3956 KN Leersum

Carina Verkroost beoordeelde op 2018-11-06

Ben vorige week vrijdag in Opheusden geweest omdat wij de 5 bomen die ik had besteld zouden ophalen.
Daar aan gekomen bleken ze een stuk groter te zijn dan ik had verwacht dus wij durfden het niet aan om ze op de aanhanger te vervoeren.
Alsnog dus besloten om ze te laten leveren en dat is gisteren (maandag) al gebeurt.
Wij zijn zeer tevreden. De bomen zijn prachtig en de prijs was goed.

Pieter-willem Mars beoordeelde op 2018-03-08

Planten netjes thuis bezorgd, bleek achteraf een verkeerde soort tussen te zitten. Die mocht ik houden en de goede soort is alsnog nagezonden.

Super service en snel met reageren op de mail.

PEV van Walsum beoordeelde op 2018-02-18

Prachtige boom geleverd (maat 20-25). En perfect uitgevoerde aanplantservice.

C. de Waard beoordeelde op 2018-02-16

Heel tevreden, de bomen snel op afgesproken datum in huis. Er wordt met je meegedacht. Had door bankstoring per ongeluk 2x betaald en dezelfde dag had Wim het bedrag op eigen initiatief alweer terug gestort.

Monique van Campen de Winter beoordeelde op 2018-01-02

Snelle en zeer nette levering. Er is netjes een mail gestuurd over de bezorging. Ik was op het voor gestelde tijdstip niet thuis en de afspraak verzetten was geen enkel probleem.

Cor van den Hurk beoordeelde op 2017-11-24

Behalve een foutje bij de berekening van bezorgkosten was de koop uitstekend verzorgd

Marco Koelewijn beoordeelde op 2017-11-24

snelle levering en goede planten

Jos Blokhuis beoordeelde op 2017-11-13

Goed snelle levering

Justus beoordeelde op 2017-09-18

Onlangs heb ik hier een fruitboom aangeschaft. Super service en tevreden over de snelle levering aan huis.