Groep 10A
3956 KN Leersum

Den Hollander beoordeelde op 2019-07-03

Vandaag is er een prachtige dakplataan geleverd door Onlineplantenshop.nl. De boom was groter dan ik had bedacht en het was erg lastig om hem de tuin in te krijgen door de smalle poort en deur. Toch zette de vriendelijke medewerker alles op alles om de boom netjes op zn plek te krijgen, ook al moest daarvoor een schuttingdeel worden verwijderd en weer teruggeplaatst. Wat een service!! Super! Op de dag zelf nog een product toegevoegd aan de bestelling, was allemaal mogelijk. Prima klantenservice, snelle reactie via e-mail en telefoon. Je kunt hier met een gerust hart bestellen!

Mieke beoordeelde op 2019-03-01

Zeer goede ervaring met Onlineplantenshop. Vriendelijk, goede service en denken echt met je mee. Bovendien hebben ze een prachtige boom geplant. De klant staat hier duidelijk nog centraal. Een aanrader!

Carina Verkroost beoordeelde op 2018-11-06

Ben vorige week vrijdag in Opheusden geweest omdat wij de 5 bomen die ik had besteld zouden ophalen.
Daar aan gekomen bleken ze een stuk groter te zijn dan ik had verwacht dus wij durfden het niet aan om ze op de aanhanger te vervoeren.
Alsnog dus besloten om ze te laten leveren en dat is gisteren (maandag) al gebeurt.
Wij zijn zeer tevreden. De bomen zijn prachtig en de prijs was goed.

Pieter-willem Mars beoordeelde op 2018-03-08

Planten netjes thuis bezorgd, bleek achteraf een verkeerde soort tussen te zitten. Die mocht ik houden en de goede soort is alsnog nagezonden.

Super service en snel met reageren op de mail.

PEV van Walsum beoordeelde op 2018-02-18

Prachtige boom geleverd (maat 20-25). En perfect uitgevoerde aanplantservice.

C. de Waard beoordeelde op 2018-02-16

Heel tevreden, de bomen snel op afgesproken datum in huis. Er wordt met je meegedacht. Had door bankstoring per ongeluk 2x betaald en dezelfde dag had Wim het bedrag op eigen initiatief alweer terug gestort.

Monique van Campen de Winter beoordeelde op 2018-01-02

Snelle en zeer nette levering. Er is netjes een mail gestuurd over de bezorging. Ik was op het voor gestelde tijdstip niet thuis en de afspraak verzetten was geen enkel probleem.

Cor van den Hurk beoordeelde op 2017-11-24

Behalve een foutje bij de berekening van bezorgkosten was de koop uitstekend verzorgd

Marco Koelewijn beoordeelde op 2017-11-24

snelle levering en goede planten

Jos Blokhuis beoordeelde op 2017-11-13

Goed snelle levering

Justus beoordeelde op 2017-09-18

Onlangs heb ik hier een fruitboom aangeschaft. Super service en tevreden over de snelle levering aan huis.