Parallelweg 50
1131DM Volendam
KvK 371632090000

8,4

Rob Essers beoordeelde op 2018-11-15

Correcte levering van product in stevige verpakking. Ik ben tevreden over de kwaliteit van het product.

H.R. Gopie beoordeelde op 2018-11-12

Goed en sterk folie.
Volg de instructie en klaar is Kees.
Ondergrond(glas) moet wel goed schoon en stofvrij zijn, want voor je het weet plakt er iets aan de folie en dat is dan weer hinderlijk zichtbaar als hij eenmaal geplaatst is.

Anneke beoordeelde op 2018-11-11

Goed advies, erg tevreden over optie om eerst sample aan te vragen en vervolgens zeer snelle levering met goede instructie. Aanrader.

Robert ten Hoor beoordeelde op 2018-11-05

Eerst fout pakketje ontvangen, maar ze hebben direct verbeterd en het juiste gestuurd. Ben zeer tevreden!

Estelle Terranea beoordeelde op 2018-11-05

Overzichtelijke website, goede prijs/kwaliteit en snelle levering!

Robbert van Riel beoordeelde op 2018-11-04

Nvt

Kim Bernard beoordeelde op 2018-10-26

Altijd goed! Snel geleverd, goed verpakt. Je krijgt er zelfs een setje gereedschap bij.

Chris Link beoordeelde op 2018-10-26

Veel te duur voor een stukje folie wat van een rol wordt afgesneden. Ook de zijkanten verkreukeld in een koker aangeleverd. Niet klantvriendelijk voor mensen die iets willen retourneren wat niet op exact maat gemaakt is.

Lianda Lips beoordeelde op 2018-10-26

Website is duidelijk, bestellen in gemakkelijk en de levering was snel.

leo verweel beoordeelde op 2018-10-23

Mooi op tijd en geen problemen

Remco Wouters beoordeelde op 2018-10-14

Er was makkelijk te bestellen en het werd heel snel geleverd.

Beste heer Wouters,

Bedankt voor uw reactie. En veel succes met plaatsen.

Gilbert Boosten beoordeelde op 2018-09-29

Goede service en communicatie (telefonisch),enkel een probleempje met de pakjesdienst.

Beste heer Boosten,

Fijn dat alles gelukt is. En zal het intern opnemen met onze koeriersdienst.

J Van der Linden beoordeelde op 2018-09-22

Prettig , duidelijk en vlot

Beste heer van der Linden,

Fijn dat u het zo heeft ervaren.
Veel plezier ervan.

Helmie beoordeelde op 2018-09-15

RS 20 raamfolie besteld die ik binnen 3 werkdagen thuisbezorgd kreeg.
Vandaag de folie op de ramen bevestigd. Het viel me reuze mee! Goede werkbeschrijving bijgeleverd gekregen en aan de hand daarvan was het heel goed alleen te doen.
Ik ben HE-LE-MAAL blij met het resultaat (natuurlijk moet het nog een beetje strak trekken maar daar heb ik alle vertrouwen in.

Ruud Okker beoordeelde op 2018-09-07

opgegeven maten zijn niet aangehouden, waardoor het lastig snijden werd. Zo niet netjes te doen dat ik elders folie ben gaan kopen die wel de maten snijden die ik aan geef.

Mirjam beoordeelde op 2018-08-31

Ik heb een folie besteld van bijna 3 meter. Kreeg het aangeleverd zonder instructie. 'dat kunt nu niet bewijzen' zei de medewerker aan de telefoon. Maar ik heb al vaker folies geplakt, ik dacht dat lukt me wel. Na enkele uren stort de folie van het raam. Ik bel de winkel. Ik had de schutlaag moeten verwijderen en de instructie heeft u misschien zelf weggegooid... De medewerker stuurt de instructie per mail. De instructie is echter onduidelijk, je moet de schutlaag verwijderen door aan weerszijden een plakbandje te bevestigen: “Neem de baan raamfolie ter hand en plak twee stukjes plakband aan beide zijde van een punt ervan. Door de twee stukjes plakband nu uit elkaar te trekken laat de schut laag los die de lijm op de folie beschermd”. Maar hoe doe je dat met raamfolie van 3 meter lang? Bovendien zie ik geen enkele manier om de schutlaag te verwijderen, ook niet van het proefstrookje dat ik eerder had ontvangen. Ik vermoed dat er helemaal geen schutlaag is. Bovendien is mijn folie inmiddels aardig verkreukeld. Ik stuur nog een mail met de vraag om een instructiefilmpje of mijn geld terug. De webwinkel heeft na 4 weken nog niet gereageerd. Ik geloof dat ik het opgeef. Maar ik kan deze winkel van harte afraden!!

Reactie van www.raamfoliewebshop.nl:
Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Raamfolie plaatsen kan iets lastigs wezen als u er niet geheel mee bekend bent. En helemaal 3 meter lang is zelfs voor de professionele plakker lastig om dat netjes erop te plakken. Wel heeft u een duidelijk plakbeschrijving ontvangen. En daarin staat duidelijk hoe de schutlaag (geheel transparant) zou moeten verwijderen. Helaas hebben wij geen eigen film(deze is in de maak, maar er staat genoeg op YouTube hoe raamfolie aan te brengen.Wij hebben zeker wel netjes gereageerd, maar als u van mening bent dat er geen schutlaag op zit terwijl die er zeker wel is. Dan kan u de folie retour sturen op uw eigen kosten en zullen wij daar naar moeten kijken. Het is maat werk

Peter Berndsen beoordeelde op 2018-08-24

Het product is erg goed. De enige reden dat we niet meer bestelllen is de vervoerder: als we niet thuis zijn dan wordt het bij een depot afgeleverd. 30 km verderop. Als je aan consumenten levert wordt verzenden via DHL of POSTNL zeer op prijs gesteld..
Inmiddels ook een keurige reactie van raamfoliewebshop ontvangen dat men na teleurstellende ervaringen geen gebruik meer maakt van DHL.

Beste Heer Berndsen,
Jammer dat onze vervoerder niet aan aan uw wensen heeft voldaan. Helaas hebben wij geen goede ervaringen met DHL daarom overgestapt naar DPD wat wel doet wat er gezegd wordt. Soms is het onmacht. Maar zal het intern meenemen

AA Born beoordeelde op 2018-08-24

Beste mensen,daar ik nog niet zo handig ben met de tablet heb ik wel zes gebeld om uiteindelijk de goede website gekregen na zoveel keer en er werd ook geen enkele moeite gedaan om mij te helpen.niet erg klantvriendelijk.uiteindelijk is het gelukt maar vraag niet hoe.mvg ton born

van Alstede beoordeelde op 2018-08-24

Snelle levering, meer dan doorgegeven ontvangen, makkelijk te monteren.. Blaasjes moeten naar verloop van tijd weg trekken, we zullen dat naar enkele weken zien.

Roel de Haan beoordeelde op 2018-08-24

Goed en snel geleverd.