Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

www.raamfoliewebshop.nl

Parallelweg 50
1131DM Volendam
0299-323122
KvK 371632090000

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
www.raamfoliewebshop.nl

Gemiddelde beoordeling

8,3

175 beoordelingen

Beoordeling van klanten

81%

5%

14%

2019
www.raamfoliewebshop.nl

David Schmidt beoordeelde op 2019-01-22

Heb de folie nog niet geplakt, echt viel me meteen op dat het stuk veel te groot was. Had 2500mm x 800mm besteld, geleverd is er een rol die dik 1200mm breed is. Dit is pure verspilling en totaal niet handig omdat ik nu bij de klant op locatie moet gaan knutselen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
www.raamfoliewebshop.nl

Rianne beoordeelde op 2019-01-21

Je besteld iets op maat maar moet alsnog zelf gaan snijden..
Ik stuurde hier een mail over en kreeg een bijdehand antwoord terug dat het op de website vermeld staat. Dat mogen ze dan wel duidelijker plaatsen.
Er was ook niet 1 rechte hoek bij waardoor het snijden lastig was.
Levering was wel snel.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
www.raamfoliewebshop.nl

P J Hogendoorn beoordeelde op 2019-01-19

Snel geleverd en genoeg informatie om je bestelling te tracken. Bij de bestelling zat een mesje en een stuk plastic om folie glad te strijken. Netjes!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
www.raamfoliewebshop.nl

Maurice Liplijn beoordeelde op 2019-01-14

Snel geleverd. Duidelijke instructie. In no-time op de raam zonder problemen. Resultaat mag er zijn!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van www.raamfoliewebshop.nl:
Bedankt voor uw reactie. En fijn dat alles goed is gegaan .Hoop dat u er veel plezier aan mag beleven
www.raamfoliewebshop.nl

Suzanne Rvg beoordeelde op 2019-01-09

De communicatie is heel slecht. Ik kreeg geen orderbevestiging. Toen ik daar na een week naar vroeg kreeg ik geen antwoord, wel ineens een bericht van dpd dat het pakket was aangemeld. Weer een week later vroeg ik waar het pakje bleef. De feestdagen zaten ertussen maar het duurde nu wel erg lang. Weer geen antwoord maar wel een bericht van dpd dat het pakje de volgende dag bezorgd zou worden. Slechte communicatie dus en dat maakt mij wantrouwend tegenover de shop. De folie is er en is best oké, hoewel de magneet kracht echt tegenvalt. Al met al zou ik hier niet nog eens bestellen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van www.raamfoliewebshop.nl:
Vervelend dat u het zo heeft ervaren. De feestdagen heeft voor veel pakketten vertraging bezorgd. En nemen dit serieus Wij nemen dit intern op zodat we dit zeker in de gaten blijven houden.
www.raamfoliewebshop.nl

Yermolai Cantineau beoordeelde op 2019-01-07

Mogelijkheid tot opgeven benodigde lengte is super en erg handig.
Snelle levering en goed verpakt.

Prijzen zijn ook uitstekend

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
www.raamfoliewebshop.nl

Jan beoordeelde op 2019-01-06

Wij hadden niet goed begrepen dat 'op maat' betekent dat de folie een paar centimeter breder en langer dan de opgegeven maat geleverd wordt. Wij wilden juist iets exact op maat, zodat we niet zelf hoefden te gaan bijsnijden. Direct gebeld, maar men wilde verder niets voor ons doen. Teleurstellende service, afrader!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van www.raamfoliewebshop.nl:
U kan uw netto glasmaten (maatwerk) opgegeven daarbij geven wij duidelijk aan dat er plus minus 5 cm overmaat wordt geleverd. Maar vervelend dat u het zo heeft ervaren
www.raamfoliewebshop.nl

Frank Van de Ven beoordeelde op 2018-12-30

Heb hem nog niet ontvangen


Reactie van www.raamfoliewebshop.nl:
Is heel vervelend dat u lang heb moeten wachten op het pakket. Onze koeriersdienst DPD hebben hun best gedaan om de materialen snel te bezorgen, maar tijdens de feestdagen is soms lastig om op tijd te bezorgen. Ik zag wel dat u uw pakketje heeft ontvangen.
www.raamfoliewebshop.nl

caroline langemeyer beoordeelde op 2018-12-30

Mooi materiaal, grote keuze, snelle levering

www.raamfoliewebshop.nl

John Jongenelen beoordeelde op 2018-12-29

Snel en correct

www.raamfoliewebshop.nl

R Zwart beoordeelde op 2018-12-28

Snelle levering, prima product.

www.raamfoliewebshop.nl

Cees Klanderman beoordeelde op 2018-12-28

Bij div bedrijven folie besteld, maar was allemaal niets, maar bij raamfolie perfect ook de levering.
Cees K.
Uden

www.raamfoliewebshop.nl

Floris Jansen beoordeelde op 2018-12-28

Snelle levering, duidelijke website

www.raamfoliewebshop.nl

Heleen beoordeelde op 2018-12-28

Duidelijk en snelle levering

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
www.raamfoliewebshop.nl

Stefan Dingenouts beoordeelde op 2018-12-28

Product zoals omschreven, geleverd zonder problemen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
www.raamfoliewebshop.nl

Peter Kennes beoordeelde op 2018-12-28

Snelle correcte levering !


Reactie van www.raamfoliewebshop.nl:
Bedankt voor uw reactie. Fijn dat alles naar wens is geweest
www.raamfoliewebshop.nl

Joeri Van dyck beoordeelde op 2018-12-28

Er was iets misgelopen met de bestelling. Na contact via mail alles snel en kostenloos opgelost en heb ik het goede product in het goede formaat gehad. Zeer tevreden mee.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van www.raamfoliewebshop.nl:
Fijn dat alles uiteindelijk naar wens is gewenst. Veel plezier ermee
www.raamfoliewebshop.nl

Josh Sibir beoordeelde op 2018-11-24

Heb mijn bestelling nog steeds niet gekregen. Heb een email gestuurd maar word niet op gereageerd voor het annuleren van mijn bestelling

www.raamfoliewebshop.nl

Lars beoordeelde op 2018-11-24

Verkeerde maat en reageren niet

www.raamfoliewebshop.nl

Anneke Westra beoordeelde op 2018-11-24

Gratis verzending van zelfs een minimale hoeveelheid folie.
En nog een montage-setje, super!


Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.