Parallelweg 50
1131DM Volendam
KvK 371632090000

8,2

Ed De Heij beoordeelde op 2019-03-22

1 rol en 4 losse stukken folie besteld, er werd 1 rol en 1 van de 4 stukken bezorgd. Woensdag gebeld, zou donderdag worden geleverd. Vrijdag nog niks, gebeld, nee het lag in depot, zou maandag pas komen. Om 12.15 uur, vrijdag gaat toch de bel en daar is het pakketje toch nog.

Ralf Meijer beoordeelde op 2019-03-02

Alles de verkeerde maat!

kasper fens beoordeelde op 2019-02-26

De aftersales van dit bedrijf is erg slecht, op de website kan je netjes op maat het product bestellen. Maar dit komt niet op maat aan en wordt verkeerd geleverd.

Na een mail met de vraag of dit opgelost kan worden of geretourneerd kan worden wordt niet meer gereageerd.

Reactie van www.raamfoliewebshop.nl:
Beste heer Fens,

Vervelend dat u dit heeft ervaren. Wij hebben zeker wel gereageerd, maar u was het er niet meer eens.
De oplossing heb ik u verder gemaild.

Joep Eigenhuijsen beoordeelde op 2019-02-26

Goed assortiment. Ik vond hier folie voor mijn auto in de juiste blindering die niet op andere sites te vinden zijn.

Perfecte aftersales. Ze doen echt iets extra's wat ik zelden tegen kom!

Sam Velzen beoordeelde op 2019-02-26

Het product werkt naar behoren , niet echt makkelijk te bevestigen (grote oppervlakte ) .
Ik was wel verbaasd dat bij bestelling de exacte maten werden gevraagd en vervolgens werd er veel groter geleverd , waardoor ik nog alles op maat moest snijden , beetje jammer ...maar alles gelukt en zijn er blij mee

Leon Weel beoordeelde op 2019-02-26

Netjes en snel geleverd. Voldoet volledig aan verwachting.

Henk Versteeg beoordeelde op 2019-02-25

Geweldige service. Een aanrader. Duidelijke uitleg omtrent verwerken van de folie

Carla Zuiver beoordeelde op 2019-02-23

Heb keurig de maten opgegeven alles was te lang of te breed!

Shirin Pustjens beoordeelde op 2019-02-23

Snelle verzending, alleen onduidelijke beschrijving hoe de raamfolie bevestigd moest worden. Handleiding voor mij niet heel duidelijk. Ook geen video ervan op de site gevonden. Dat zou wel handig zijn.

John Somhorst beoordeelde op 2019-02-18

De bestelling liet wat lang op zich wachten, maar uiteindelijk kwam het toch. Zelfs met een afbreekmesje en aandruk spatel!

Wijnand Goedhart beoordeelde op 2019-02-15

Fadim Tansoy beoordeelde op 2019-02-15

Snelle levering. Goede produkt. Afmetingen zijn ruim gesneden. Super ingepakt. Kort samengevat zeker een aanrader ๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผ

Mike van Meenen beoordeelde op 2019-02-12

Prima

Ineke van Es beoordeelde op 2019-02-10

Prima bedrijf denken en helpen mee en snelle levering! Super

M.A. Morshuis beoordeelde op 2019-02-09

Kwaliteit van het raamfolie is OK, maar het is zelfs met de bijgeleverde instructies erg moeilijk op te hangen zonder er luchtbellen onder te houden. Te vaak loshalen en opnieuw plaatsen zorgde bij ons voor het scheuren van het folie.

De "op maat" service is helemaal niet op maat. Je krijgt een maat die in de buurt komt en een stanleymesje waarmee je het zelf op de echte maat moet snijden. Wat de waarde van deze "op maat"-service dan is weet ik ook niet.

Klantenservice reageert eerst traag, daarna helemaal niet meer. Niet tevreden.

Ronald Opsomer beoordeelde op 2019-02-08

Snel gekregen. Heb gekregen wat ik besteld heb.

Dick van der Zwaard beoordeelde op 2019-02-05

Netjes afgeleverd met ook nog de benodigde gereedschappen.

Peter engwegen beoordeelde op 2019-02-02

Goed en snel geleverd.

Eric Stegeman beoordeelde op 2019-02-01

Folies zijn in de verkeerde maten geleverd. Na telefonisch contact wordt doorgegeven dat volgende werkdag zal worden teruggebeld. Dit gebeurt echter niet. Op verdere ingesproken telefonische berichten en mailtjes wordt niet gereageerd.

Rosita Laponder beoordeelde op 2019-01-29

snel geleverd, verkeerde maatvoering! 4 verschillende maatvoering ontvangen ipv 4 gelijke!