Parallelweg 50
1131DM Volendam
KvK 371632090000

8,3

Hester beoordeelde op 2019-07-21

Ik bestel altijd mijn raamfolie bij de raamfoliewebshop. Je krijgt het erg vlot thuisgestuurd en met het bijgeleverde gereedschap plak je het superstrak en netjes op. Kan (bijna) niet fout gaan.
Mijn volgende bestelling ga ik zeker daar ook weer doen!

Maudy Cornet beoordeelde op 2019-07-21

Na de bestelling kwam het al snel binnen. Super goeie raamfolie met een goede handleiding hoe je het moest bevestigen. Ook fijn dat er gereedschap bij zat.

Marlou beoordeelde op 2019-07-19

produkt snel in huis. goed verpakt.

Piet Van buerink beoordeelde op 2019-07-15

Het was netjes bezorgd

Esther Balk beoordeelde op 2019-07-09

Snel in huis.
Netjes verstuurd.
Duidelijke gebruiksaanwijzing.

Reactie van www.raamfoliewebshop.nl:
Beste Esther Balk.
Bedankt voor uw reactie. En fijn dat alles goed is gegaan .Hoop dat u er veel plezier aan mag beleven.

J.H.G.M Hanssen beoordeelde op 2019-07-08

Kan nog geen oordeel geven, want heb nog niets ontvangen, dus vandaag besteld morgen in huis is onvoldoende

Rene Bekkers beoordeelde op 2019-07-07

Bestellen, betalen, en levering prima. Instuktie en toebehoren heel handig. Beetje onduidelijk wanneer de levering is, maar geen groot probleem.

Reactie van www.raamfoliewebshop.nl:
Beste Rene Bekkers,

Frits de Leij beoordeelde op 2019-07-02

Snelle levering, twee werkdagen
Inclusief beschrijving en gereedschap

Gerben beoordeelde op 2019-06-25

Op zich prima producten deze zijn als verwacht.
Wel schandalig dat er €6,95 verzendkosten word gerekend voor een envelop post waar notabene een bedrag van €1,62 porto kosten op staat.
Bij navraag hier naar totale stilte en geeneens een reactie per mail.

Erg jammer

Rick de Leeuw beoordeelde op 2019-06-23

Super service.
Zelf een fout gemaakt met bestellen en door een medewerker van raamfoliewebshop goed opgelost.
Folie is ook mooi.

A Verschuren beoordeelde op 2019-06-22

goede uitleg en snelle levering TOP!!!

M Oberman beoordeelde op 2019-06-21

en inc montage gereedschap, prima kon direct aan de slag met heldere handleiding

paul van erp beoordeelde op 2019-06-19

Een duidelijke website met een snelle levering en een goede prijs/kwaliteit verhouding,en een gratis montagesetje was erg handig.

Denis Van der Baan beoordeelde op 2019-06-17

Simpel, overzichtelijk en snel geregeld.

Adrie Vd knaap beoordeelde op 2019-06-16

Helemaal toppie 👍

Jan Willem Rengers beoordeelde op 2019-06-15

Was prima. De dag zelf nog aangegeven dat het een dag later moest, en dat ging zonder problemen.

H. beoordeelde op 2019-06-15

Duidelijke website, goedkoop en snelle levering

Monique Sluijter beoordeelde op 2019-06-15

Snelle levering van de folie & ook nog geleverd met benodigdheden. Super!

H. van Mechelen beoordeelde op 2019-06-11

Snelle levering, goed materiaal met de juiste accessoires. goede beschrijving van de werkwijze.
Alleen jammer dat jullie geen ondernemersrisico aan durven te gaan en de klant vooruit laten betalen.

S heida beoordeelde op 2019-06-07

Snelle levering, netjes verpakt.