Mondriaanplein 26 26

9,1

Ste beoordeelde op 2017-10-01

Verkeerde artikelen ontvangen.

jurgen zomers beoordeelde op 2017-08-02

Altijd behulpzaam en kennis van de producten. Zeer vriendelijk personeel en oprecht.

h. lambooij beoordeelde op 2017-04-05

klant vriendelijk super winkel

Mark Callaars beoordeelde op 2016-08-03

Altijd vriendelijk fijne winkel goede service.

Adri beoordeelde op 2016-02-11

Mooie duidelijke webwinkel waar ik eenvoudig en snel mijn bestelling kan doen. Mijn bestelling wordt binnen enkele uren gratis in Uden thuis bezorgd.

Steef Nunumete beoordeelde op 2014-10-10

Snelle levering, klant vriendelijk.goede prijs kwaliteit verhouding.

elly verwegen beoordeelde op 2014-10-05

We worden altijd heel klantvriendelijk behandeld, super en de prijs/kwaliteit is uitstekend

mevr dokter beoordeelde op 2014-10-05

Fijn geholpen. Mijn aansteker deed het niet meer. Werd meteen gemaakt . En ik zat lekker aan de koffie. Dank je wel v/d goede service

Wendy Hennevelt beoordeelde op 2014-10-04

zeer veel keus aan longfiller sigaren
En vriendelijkheid staat hoog in het vaandel

Lilly van Gijn beoordeelde op 2014-10-02

Ik zocht iets speciaals en Rokado kon het leveren. Prima service ook.

Adri beoordeelde op 2014-09-30

Ik werd prima geholpen toen ik belde met een vraag. De volgende dag had ik mijn bestelling al binnen.

2014