Gebroeders Conijnstraat 91
1444HM Purmerend
KvK 55961940

E. Groeneveld beoordeelde op 2017-06-13

Uitstekend geholpen! Vriendelijk, snel, flexibel, meedenken...gewoon alles wat je van een goede webwinkel hoopt. Een volgende bestelling zal dan ook zeker bij tenuetje.nl worden gedaan.

M. Mossink beoordeelde op 2017-06-12

Goed en betaalbaar, een bedrijf dat met je mee denkt om alles helemaal naar wens te laten verlopen.

D. van den Brink beoordeelde op 2017-06-10

Heel tevreden, was binnen enkele thuis en met de correcte specificaties.

Lars Huizinga beoordeelde op 2017-02-14

Tunuetje.nl heft voor Team Huizinga de teamshirts bedrukt. Ondanks de krappe tijd die we hadden was hierbij de service uitstekend!

Eddie van der Wereld beoordeelde op 2017-02-13

Snel, efficient, behulpzaam. In een enkel geval dat er iets niet klopt, direct actie, altijd 100% kwaliteit en aan de verwachtingen voldaan. Top bedrijf!