www.tenuetje.nl

www.tenuetje.nl

Specialist in team sportkleding.
Filter 54 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 52 met beschrijving

• Tom

Top service

• Jeroen Vreugdenhil
    Geverifieerde klant van www.tenuetje.nl

Bestel hier al jaren tenuetjes voor het team uit Zwolle. Snelle reactie flexibel meedenkt. Gewoon een uitstekende service

• Hoe beoordeel je www.tenuetje.nl?

• Linda Verweijen
    Geverifieerde klant van www.tenuetje.nl

Goede kwaliteit shirt en een fantastische service! Om het shirt alsnog te laten bedrukken hebben ze alles op alles gezet om dit voor de EK wedstrijd op tijd binnen te hebben en dat is ze ondanks de vertraagde PostNL toch gelukt! Ook hele fijne communicatie, ze hielden ons goed op de hoogte van de status. Niets dan lof, we zijn echt super tevreden!

• Koninklijke RAI Vereniging
    Geverifieerde klant van www.tenuetje.nl

Geholpen door Marco nadat een andere partij me last-minute niet kon helpen met een bestelling. Het contact, levering en product zijn in één woord: SUPER. Ik raad eenieder deze webshop aan.

• Jim

heel snel

• Leandra Kok
    Geverifieerde klant van www.tenuetje.nl

goede prijs, snelle bestelling en levering. 4* omdat het een brievenbuspakketje was en om dat €7,- verzendkosten te rekenen vind ik teveel.

Antwoord van www.tenuetje.nl

Beste Leandra,
    allereerst hartelijk dank voor uw reactie. Ik begrijp uw reactie als dit zo zou zijn. Om te voorkomen dat er pakketjes zoek raken en dat ze goed te volgen zijn sturen wij nooit meer pakketjes als brievenbus pakket. We hebben uw bestelling dan ook als pakket verzonden met track en trace. PostNL had dit persoonlijk bij u af moeten geven. In dit geval zijn zij in gebreke gebleven. U kunt het door ons betaalde bedrag nog op de verzendsticker zien. Als u deze niet meer heeft kunnen wij u deze nog eens toesturen. Wij houden er ook niet van als er op verzendkosten verdient wordt, dit mag naar onze mening nooit de bedoeling zijn.
    Ik hoop u hiermee voldoende op de hoogte gesteld te hebben.
    Klantenservice www.tenuetje.nl

• Frank Smit
    Geverifieerde klant van www.tenuetje.nl

Super leuk shirt en snelle levering.

• MH
    Geverifieerde klant van www.tenuetje.nl

Prima shirt voor een hele goede prijs!
    Naderhand kon ik het nummer op het shirt nog wijzigen. Super service!

• Sanne Weeber

Top, hele goede service!