www.tenuetje.nl

www.tenuetje.nl

Specialist in team sportkleding.
9,0
Filter 31 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 29 met beschrijving

• Jeroen Voesenek
    Geverifieerde klant van www.tenuetje.nl

Goed geleverd alles op voorraad

• R. Toonders
    Geverifieerde klant van www.tenuetje.nl

Goede service, goed product en snelle levertijd!

• Hoe beoordeel je www.tenuetje.nl?

• M.Bakker
    Geverifieerde klant van www.tenuetje.nl

Hele vriendelijke mensen en een top servicešŸ˜

• Iris
    Review voor www.tenuetje.nl

Persoonlijke, snelle en uitgebreide service en scherpe prijs/kwaliteit verhouding kleding en zeer goedkope bedrukking. Heel fijn gevoel dat er met je mee gedacht wordt. Deze webwinkel ga ik zeker onthouden. Echte aanrader.

• Jordi Volk

Perfect mooie kleding

• Marga Jansen - Van Rijswijk
    Geverifieerde klant van www.tenuetje.nl

Door een antwoordnummer te geven bij terugzending

Antwoord van www.tenuetje.nl

Beste Mevr Jansen-van Rijswijk,
    Allereerst willen wij u hartelijk danken voor uw beoordeling. We willen echter even een opmerking c.q. nuance plaatsen bij uw 1 ster beoordeling van onze nazorg en garantie. Wij doen ons uiterste best om alles zorgvuldig af te handelen. Volgens ons hebben we geheel conform onze ruil en retour voorwaarden gehandeld. Uw betaling incl. de verzendkosten zijn aan u retour betaald na ontvangst van de retour goederen welke we keurig in goede staat ontvangen hebben. We vergoeden echter niet de retour verzendkosten. Wanneer wij in gebreke zijn gebleven uiteraard wel. In dit geval is dat echter niet zo. Tevens is het zo dat wanneer er artikelen geruild moeten worden wij de verzendkosten naar de klant voor onze rekening nemen. Deze voorwaarden zijn goed vindbaar op de site, in het menu onder het kopje ā€œinformatieā€.
    Klantenservice www.tenuetje.nl

• Ron Van Houten

Geweldige service, snelle levering

• van Diemen bouw en renovatie

Super service

• Margaret
    Review voor www.tenuetje.nl

Tenuetje.nl was goed bereikbaar, zeer klantvriendelijk en klantgericht, met name door het meedenken, snel reageren, begrip, geduld en bovenal; vriendelijke benadering met humor!

• bert van dijk
    Geverifieerde klant van www.tenuetje.nl

Snel duidelijk, en goede kwaliteit