Hoofstraat 224
2071 EN Santpoort-Noord

KvK 33205634

Rob beoordeelde op 2017-04-22

Prima service. Vragen keurig beantwoord en op tijd geleverd!

Wimke van Ingen van Welij. beoordeelde op 2017-04-22

Vlotte afhandeling.. En zeker zo belangrijk is dat ik super blij ben met mijn tas.

Bruynseels Riet beoordeelde op 2017-04-02

alles ok

Marieke beoordeelde op 2017-04-01

Vlotte bezorging. Bestelling keurig ingepakt. Nog bedankt voor gratis kadootje.

Lia beoordeelde op 2017-02-07

Zwarte poncho besteld kwam in een keurige kledingzak en is heel mooi, zoals ik het mij had voorgesteld. Super!

Jan Spijkerman beoordeelde op 2017-02-04

Een hele fijne webwinkel, mijn bestelling (een tas voor een verjaardag) kon helaas niet direct geleverd worden omdat de tas nog uit Italië moest komen, men bood direct een alternatief aan, ik wilde echter liever even wachten op de tas die ik uitgekozen had, deze werd alsnog binnen een week geleverd en de tas werd bovendien heel mooi verpakt als cadeau en er werd ook nog een presentje bij gedaan, alle lof voor deze service. De tas is ook prachtig zoals we verwacht hadden,

met vriendelijke groet,
Jan Spijkerman

Yildiz beoordeelde op 2017-02-01

super service. Ik had per abuis het verkeerde telefoonhoesje besteld. Geen enkel probleem, werd zonder extra verzendkosten het juiste telefoonhoesje gestuurd.

Babette beoordeelde op 2017-01-11

Zeer goede service. Tas was niet in precies de juiste kleur leverbaar dan vermeld zoals op de website. Hierover werd ik op voorhand geïnformeerd met de keuze om te annuleren of een iets lichtere kleur. Ik koos om te annuleren en kreeg zoals beloofd een mailtje toen de juiste kleur weer beschikbaar was. Besteld en de volgende dag in huis.

Carina beoordeelde op 2017-01-08

Zelfs tussen kerst en oud-en nieuw had ik mijn bestelling in 2 dagen binnen. Mooie kwaliteit! Fijn dat je kunt aangeven dat de bestelling 's avonds wordt afgeleverd. Erg tevreden!

Mevr. Visser beoordeelde op 2016-12-22

Ik ben uitermate tevreden over de snelle reactie op mijn mails en de snelle levering van mijn leren aktetas. Viabologna.nl krijgt van mij een 10 voor service en klantvriendelijkheid!

PV beoordeelde op 2016-11-07

Prima service

Fieke beoordeelde op 2016-11-01

Ik heb voorafgaand aan mijn bestelling mailcontact gehad. Ik kreeg snel en volledig antwoord. Ook kon ik zo regelen dat ik mijn pakje bij een Kiala punt kon afhalen.

Maria beoordeelde op 2016-09-17

Goede, helder communicatie. Goede service. Mooie producten.

Ingrid beoordeelde op 2016-09-14

Netjes geleverd

Anne beoordeelde op 2016-09-03

Al twee dagen na mijn bestelling en betaling van de tas kreeg ik hem thuisgestuurd. Dit werd mij keurig meegedeeld met een e-mail met bezorgcode. Hierdoor kon ik ook snel en eenvoudig het dagdeel achterhalen dat de tas bezorgd werd. Toen ik belde of ik ook nog kon ruilen, werd ik direct vriendelijk te woord gestaan en kreeg ik foto's van alternatieven. Ik vind de service vriendelijk, zorgvuldig, kwalitatief hoogstaand. Oh en de ras kwam in een ruime doos en was verpakt in een mooie stoffen beschermtas.

hoepy rinkens beoordeelde op 2016-08-27

zeer in mijn sas met mijn mooie tas
geweldige kleuren,moesten nog geuren
benieuwd wat mijn vrinden
van dit pronkstuk zullen vinden
en zal bij velen U aanbevelen

Gerry beoordeelde op 2016-08-21

De tassen ogen aardig maar na een tijdje gaat de voering stuk.

Reactie van Viabologna.nl:
Het kan altijd gebeuren dat er iets stuk gaat aan een tas,bv een gesp of de voering. Maar als dit gebeurd dan moet u even contact met ons opnemen dan wordt het keurig en meestal kosteloos gerepareerd.

Silvie beoordeelde op 2016-08-18

Produkt zoals afgebeeld voeldoet aan de verwachting . Mooi materiaal , snel geleverd ( volgende dag ) en fantastisch verpakt . Fijne winkel dus om online te shoppen

Thea beoordeelde op 2016-07-29

Super snel en een heel mooi product!!

annick beoordeelde op 2016-07-11

alles prima in orde. snelle levering. alles goed verpakt. een aanrader.