www.zwenkwielen.net

www.zwenkwielen.net

Webwinkel met verkoop van zwenkwielen, bokwielen en diverse meubelwielen. De slogan alles op rolletjes geeft weer wat deels het assortiment is. Naast stoelwielen, bureaustoelwielen zijn ook transportrollers en rolcontainers volop verkrijgbaar uit grote voorraad. Op het gebied van in en extern transport is zwenkwielen.net een specialist die veel bedrijven voortzet in de meest ergonomische werk omstandigheden. De productspecialisten staan dan ook dagelijks voor u klaar en staan bekend om snelle maar vooral uitstekende oplossingen.

De zekerheden van https://www.zwenkwielen.net

Lid van WebwinkelKeur sinds 2013