www.zwenkwielen.net

www.zwenkwielen.net

Webwinkel met verkoop van zwenkwielen, bokwielen en diverse meubelwielen. De slogan alles op rolletjes geeft weer wat deels het assortiment is. Naast stoelwielen, bureaustoelwielen zijn ook transportrollers en rolcontainers volop verkrijgbaar uit grote voorraad. Op het gebied van in en extern transport is zwenkwielen.net een specialist die veel bedrijven voortzet in de meest ergonomische werk omstandigheden. De productspecialisten staan dan ook dagelijks voor u klaar en staan bekend om snelle maar vooral uitstekende oplossingen.
9.904 klantbeoordelingen
Filter 2374 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1900 met beschrijving

• M. Jansen
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

Ik had 2 wielen verkeerd besteld. Moest met rem hebben. Ik wist alleen niet meer welke wielen het waren. Ik nam contact op met Zwenkwielen en zij stuurden mij een link met de wielen die ik moest hebben. Ook weer snel bezorgd en ik heb de 2 wielen die ik niet nodig had terug gestuurd. Ik kreeg binnen 2 dagen een bevestiging en ook de terugbetaling zag ik op mijn bankrekeing staan. Vandaar de vijf sterren. Houden zo.

Antwoord van www.zwenkwielen.net

Bedankt voor deze uitgebreide beoordeling. Fijn om te lezen dat het allemaal goed is gekomen. Mochten er nog vragen ontstaan dan horen we die graag.

• Will Wiericx
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

Snelle adequate afhandeling van de bestelling, een bedrijf waar ik zeker een volgende bestelling ga plaatsen.

Antwoord van www.zwenkwielen.net

Dit zijn mooie omschrijvingen om te lezen. Bedankt voor uw beoordeling. We zien u graag terug in de toekomst.

• Hoe beoordeel je www.zwenkwielen.net?

• Thierry van Iperen
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

Goed extra advies , snelle levering en prettig contact

Antwoord van www.zwenkwielen.net

Dank voor deze complimenten. Fijn om te horen dat alles naar wens is. Als er nog vragen ontstaan in de toekomst stel ze dan gerust aan ons.

• Eric Blok
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

Snelle verzending en goede retour regeling.

Antwoord van www.zwenkwielen.net

Dit zijn mooie omschrijvingen om te lezen. Bedankt voor uw beoordeling. Mochten er nog vragen ontstaan in de toekomst, stel ze dan gerust aan ons.

• Ted Fluitman

Goed bedrijf

Antwoord van www.zwenkwielen.net

Bedankt voor dit compliment. Fijn dat u tevreden bent. Mochten er nog vragen ontstaan dan horen we die graag.

• hennie verbaandert

Prima verzorgd.

• Hans de Nijs
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

Het is heel bijzonder zoals het bedrijf per omgaande reageert op je mailberichten en je zo duidelijk adviseert.

Antwoord van www.zwenkwielen.net

Graag gedaan! Bedankt voor uw beoordeling. Mochten er nog vragen ontstaan in de toekomst dan horen we die graag.

• Kicky Nieman
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

Mooie en snelle levering.

Antwoord van www.zwenkwielen.net

Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat op rolletjes liep.

• Dirk Piot
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

Zeer goede beschrijving van de producten, snelle levering

Antwoord van www.zwenkwielen.net

Dank voor deze complimenten. Fijn om te horen dat alles naar wens is.

• Souhail Soutou
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

Ik had mijn bestelling aangevraagd aangezien dat op de website van uw bedrijf dat de bestelling genoeg waren. Telef gesprek blijkt dat er niet aanwezig waren.

• Jan van Toor
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

Snel geleverd, alles past en mijn keukenstoelen fluisteren door de kamer i.p.v. eerder gebonk.

Antwoord van www.zwenkwielen.net

Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat uw keukenstoelen weer stil en soepel door de kamer rollen.

• Michael van Kesteren
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

Hele mooie en fijne wielen!

Antwoord van www.zwenkwielen.net

Goed om te zien dat de producten bevallen. Mochten er nog vragen ontstaan dan horen we die graag.

• C Houwers
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

Duidelijke beschrijving van het product, en snel geleverd!

Antwoord van www.zwenkwielen.net

Dit zijn mooie omschrijvingen om te lezen. Bedankt voor uw beoordeling. Mochten er nog vragen ontstaan dan horen we die graag.

• M Fabius
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

Heldere site, snel besteld en snel geleverd: het gaat op rolletjes!

Antwoord van www.zwenkwielen.net

Fijn dat u ons deze review heeft gegeven. We zijn erg blij om te horen dat alles op rolletjes verliep.

• Harm N
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

Zeer tevreden met de producten en de vlotte levering met zelfs een kleine attentie

Antwoord van www.zwenkwielen.net

Goed om te zien dat de producten bevallen, inclusief het extraatje. Mochten er in de toekomst nog vragen zijn, die vernemen we graag.

• Patrick Geers
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

Jammer dat de eerste zending verkeerde product was. Maar snel en zonder problemen nieuw ontvangen.

• Hans Latour
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

Gewoon top producten. Net wieltjes van Karwei in de prullebak gegooid, wat een verschil!

Antwoord van www.zwenkwielen.net

Bedankt voor uw review. Goed om te zien dat u zo verschil ervaart dankzij onze wieltjes. Mochten er nog vragen ontstaan dan horen we die graag.

• Frank Pothoff

Kwaliteit

• Rob Honing

Toppy

• Willem Vrugt
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

Duidelijke website met een enorme keuze. Vlotte levering. Proberen de koper te beschermen voor miskoop. Dit kan verkeerd overkomen. Ik had namelijk eerst een proefbestelling gedaan voor 1 stoel, Deze was goed dus vervolgens voor de overige 5 stoelen besteld. Of ik wel de juiste maat had doorgegeven. Een andere iets grotere maat is blijkbaar meer in gebruik. Na de bevestiging van mijn kant dat het de juiste maat was, waren de wielen er zeer snel.

Antwoord van www.zwenkwielen.net

Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat de wielen na de proefbestelling en maat check naar wens zijn.