www.zwenkwielen.net

www.zwenkwielen.net

Webwinkel met verkoop van zwenkwielen, bokwielen en diverse meubelwielen. De slogan alles op rolletjes geeft weer wat deels het assortiment is. Naast stoelwielen, bureaustoelwielen zijn ook transportrollers en rolcontainers volop verkrijgbaar uit grote voorraad. Op het gebied van in en extern transport is zwenkwielen.net een specialist die veel bedrijven voortzet in de meest ergonomische werk omstandigheden. De productspecialisten staan dan ook dagelijks voor u klaar en staan bekend om snelle maar vooral uitstekende oplossingen.

• Nico Verhoeven
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

Snelle levering en goede prijs

• Karel van Santen

Goed geregeld

• Hoe beoordeel je www.zwenkwielen.net?

• J. Wouters

Goede service

• cor kuijpers
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

goedde service en vlugge levering

• b lansman

Goede afhandeling

• Lieve Flour
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

Zeer ruime en gedetailleerde informatie voor het maken van de keuze, bereikbare klantendienst, producten van hoge kwaliteit.

• Henk Duwel

• Peter Nieuwinckel
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

De mensen van zwenkwielen.net hebben me fantastisch en snel geholpen om de juiste vervangwielen te vinden. Henders&Hazel, de verkoper van onze stoelen, kon ons daarbij niet helpen wegens ‘te moeilijk’. Volgens hen kon ik best vilt rond de wieltjes plakken. Nou ja zeg! Het volstond om zwenkwielen.net een paar foto’s en wat maten door te sturen. Per kerende kreeg ik het juiste model en de prijs. Onmiddellijk besteld en de volgende dag al thuis geleverd. Dat kan niet verbeterd worden. Ik ben supertevreden!

• pio tulp

ze doen wat je verwacht

• Hélène Perselis

vlotte levering, correct product

Antwoord van www.zwenkwielen.net

Hallo,

Bedankt voor uw positieve reactie!

Mvg, Hilde Lambers van Zwenkwielen.net