www.zwenkwielen.net

www.zwenkwielen.net

Webwinkel met verkoop van zwenkwielen, bokwielen en diverse meubelwielen. De slogan alles op rolletjes geeft weer wat deels het assortiment is. Naast stoelwielen, bureaustoelwielen zijn ook transportrollers en rolcontainers volop verkrijgbaar uit grote voorraad. Op het gebied van in en extern transport is zwenkwielen.net een specialist die veel bedrijven voortzet in de meest ergonomische werk omstandigheden. De productspecialisten staan dan ook dagelijks voor u klaar en staan bekend om snelle maar vooral uitstekende oplossingen.
9,3
Filter 2448 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1929 met beschrijving

• Hugo Plas
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

Duidelijke omschrijving van de wieltjes op de website en snelle levering.
    Ze passen perfect onder onze stoelen.

• A.N.H. Qreshat
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

Snelle inlevering en goede kwaliteit👍🏻

• Hoe beoordeel je www.zwenkwielen.net?

• Peter
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

Snelle levering, ik had nog een vraag over de wielen die snel werd beantwoord. De stoelwielen gemonteerd, duurzaamheid nog geen mening over.

• Jan-Pieter Verhoef

Fijne wielen

• Robert Van de Vreken

• Jan O
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

Snelle levering, had echter niet de juiste wielstiften besteld, deze werden snel nageleverd.

• Lucas de Wal
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

Prima webwinkel voor zwenkwielen, zeer veel keuze, prijs is prima en levertijd was ook goed, niets op aan te merken.

Antwoord van www.zwenkwielen.net

Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat alles op rolletjes liep. Mochten er nog vragen ontstaan dan horen we die graag.

• Patrick De Praetere
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

Super service veel keuze en snel levering en goed kwaliteit

Antwoord van www.zwenkwielen.net

Bedankt voor deze 5 sterren en voor de complimenten. Fijn dat u tevreden bent. Mochten er nog vragen ontstaan dan horen we die graag

• LateLeveringProjectUitgesteld
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

Ik moest zelf bellen waar mijn wielen bleven en kwam er toen achter dat ze niet eens besteld waren. Vanaf het telefonisch contact is het wel snel afgehandeld, dat dan weer wel. Helaas is door de late levering mijn hulp vertrokken en heeft het project nu een maand vertraging...

Antwoord van www.zwenkwielen.net

Bedankt voor uw review. Wat vervelende dat uw project met een maand vertraagd is. Helaas is wat misgegaan met uw bestelling waardoor we hem eerst niet ontvangen hadden. Hoewel we binnen 24 uur na telefonische contact uw bestelling afgehandeld hebben, het spijt ons om dit te horen dat wielen niet op tijd bezorgt waren. Excuses voor het ongemak en hopelijk loopt uw project voor de rest wel op rolletje, ondanks de vertraging.

• Bas
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

Snelle levering en daadwerkelijk 2 geweldige sets wielen voor onze bureaustoelen. Lekker stil, rollen goed, geen krassen of sporen en geen lawaai wanneer je over het laminaat rolt.

• Mrie Voorbij
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

Fijne winkel, goed product, goed advies en naar ik hoop ook een goede afhandeling van de retour zending (Ik had niet goed gemeten)

• Rik Van Loon
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

correct, duidelijke info en op tijd geleverd

• C Steffens
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

zeer goede service snelle levering en kwaliteit

Antwoord van www.zwenkwielen.net

Dit zijn mooie omschrijvingen om te lezen. Bedankt voor uw beoordeling. Mochten er nog vragen ontstaan dan horen we die graag.

• Gerard Boelaars
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

Ongevraagd uitstekend advies gegeven en de zelfs iets duurdere wieltjes zonder bijbetaling geleverd. Niets dan lof voor deze service.

• Henni Teunisse
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

Goed bedrijf. Kleine order maar snel, correct en betrouwbaar geleverd. Top!

Antwoord van www.zwenkwielen.net

Dit zijn mooie omschrijvingen om te lezen. Bedankt voor uw beoordeling. Mochten er nog vragen ontstaan in de toekomst, stel ze dan gerust aan ons.

• Rene Uden
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

Prima service! Het is best moeilijk om de juiste wielen te vinden. Stuur foto's op van de aslengte en asdikte en wiel diameter, en het komt helemaal in orde!

Antwoord van www.zwenkwielen.net

Dank voor deze complimenten. Fijn om te lezen dat het allemaal goed is gekomen. Mochten er nog vragen ontstaan in de toekomst, stel ze dan gerust aan ons.

• Helma Ouborg
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

Bestelling geplaatst voor vervanging van de wieltjes onder onze eetkamer stoelen. Ik wist al dat de pen opgemeten moet worden, door een eerdere bestelling. Snel en keurig geleverd met zels een pen en notitieblokje. Mijn man had al smeervet klaargezet, maar er zat al een beetje in de bevestigingsholte vd wieltjes, top!

Antwoord van www.zwenkwielen.net

Bedankt voor uw uitgebreide review. Fijn om te horen dat alles naar wens is. Mochten er nog vragen ontstaan dan horen we die graag.

• J.G.L.P. Rehm
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

Ondanks vakantie, waarvoor keurig gewaarschuwd werd op de site, toch binnen twee dagen geleverd!

• Gerrit Jan Dreijer
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

Snelle levering, goede prijzen. Én een duidelijke website met echt alle soorten zwenkwielen.

• Ralph
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

Uitstekend geholpen bij het maken van de keuze

Antwoord van www.zwenkwielen.net

Fijn om te lezen dat het allemaal goed is gekomen. Mochten er nog vragen ontstaan in de toekomst dan horen we die graag.