mr. j.p Miedemastraat 34
9103NG dokkum
0618120187

Mariska beoordeelde op 2017-03-15

Heel blij! Snelle levering en goede communicatie! En het belangrijkste, de kussentjes zijn prachtig!

Reactie van yokids:
Fijn om te horen dat alles naar wens is. Heel veel plezier ermee!!

Frans K beoordeelde op 2017-03-07

prima product in huis gekregen, fijn mailcontact en een duidelijke website.

bedankt

Reactie van yokids:
Heel graag gedaan en veel plezier met de aankoop!!

Brigitta beoordeelde op 2017-02-20

Super service, denkt echt met je mee.. overlegt tussendoor en heel sne in huis.

Reactie van yokids:
graag gedaan en veel plezier ermee

Mike rosauer beoordeelde op 2016-09-18

Ik heb voor onze bak fiets een uil set aangeschaf.
Onze kerel.die dol van uilen is wil niet meer uit de bak komen yolanda bedankt

Reactie van yokids:
graag gedaan en heel vel plezier ermee!!

Danielle beoordeelde op 2016-06-14

Op woensdag gemaild of het mogelijk was om een zonneluifel voor mijn nexus 3 bakfiets te bestellen. Gelijk reactie terug en heel wat keer op en neer gemaild omdat de maten afweken van de babboe bakfiets. Uiteindelijk snapte ik dan toch hoe ik moest meten :-) en heb ik vandaag een prachtige zonneluifel die prima past mogen ontvangen.
Super service!

Reactie van yokids:
Dank je wel en heel veel plezier ermee
mvg,

Lise beoordeelde op 2016-06-10

Ik heb bij Jolanda een kussenset en zonnenhuif op maat laten maken (voor troy bakfiets) en ben hier superrrr blij mee!!!

Op zondag stuurde ik een mailtje met vragen en kreeg gelijk antwoord terug, en op donderdag kreeg ik mijn bestelling al binnen!!!

Het ziet er super mooi uit!!!

Bedankt Jolanda!

Reactie van yokids:
Bedankt voor je beoordeling en fijn dat het naar wens is. Veel plezier ermee!!
gr

Sarah beoordeelde op 2016-06-02

Super snelle levering. En dat voor een zelf gekozen ontwerp! Bobike kussen is precies goed, nette afwerking en twee zijdig te gebruiken. Een mooie eye catcher!

Reactie van yokids:
Heel graag gedaan en veel plezier ermee.
Mvg,

Roos Duiker beoordeelde op 2016-03-23

Mooie kussenset voor onze Woezel en Pip-bakfiets ontvangen.
Super blij mee! Mooi afgewerkt en dubbelzijdig klittenband bijgeleverd om het vast te plakken op de bankjes. Hier gaan we veel plezier van hebben. Bedankt!

Reactie van yokids:
Wat fijn om te horen dat alles naar wens is.
Indien je tijd hebt, stuur eens een foto
Mvg,
info@yokids.nl

Ilona Verbaan beoordeelde op 2016-02-10

Snelle goede levering van een mooi product.

Miriam beoordeelde op 2015-10-29

Heel tevreden klant al vaker wat besteld en snelle levering en goede service,
Wilde een aanpassing voor de Tripp Trapp kussenset voor het babyset en dat is geen probleem.ook nieuwe projecten pakt ze met beide handen aan.

Annette beoordeelde op 2015-10-23

Leuke produkten, weer eens wat anders dan de standaard kussentjes (voor Bobike junior). 2 verschillende besteld en het past prima en staat super. Levering razendsnel, dus hier een tevreden klant!

Reactie van yokids:
Fijn dat alles naar wens is en hartelijk bedankt voor uw reactie.

Sandra beoordeelde op 2015-10-13

Leuke producten zo te zien. Leuke zwemtas besteld voor een leuke prijs. Mijn bestelling is netjes en snel geleverd en een blij kind met zijn cadeautje. Zou er zelf weer bestellen als ik iets leuks zie of nodig heb.

Reactie van yokids:
Bedankt voor uw positieve reactie!!

Stephanie de Wilde beoordeelde op 2015-08-28

Ik heb een bestelling geplaats voor een zonneluifel. De betaling verliep niet zoals dat zou moeten. Ideal werd niet doorgestart. Na contact via de mail is dit uiteindelijk via overschijving gelukt. De mail werd super snel beantwoord. Ik had de zonneluifel op de gok besteld. Deze is bestemd voor de babboe big bakfiets. Ik heb de zonneluifel op mijn Troy bakfiets gedaan en deze past precies. Wij zijn er super blij mee. Na het melden dat deze ook op de troy bakfiets past op verzoek foto's gestuurd. Ik ga zeker snel weer bestellen! Wij zijn zeker nog niet klaar met het pimpen van de bakfiets

Lizza taam beoordeelde op 2015-08-21

Geweldig! Super snel in huis, leuk ingepakt en mooie hoesjes voor IKEA krukjes! Ik ben er helemaal blij mee!!

Leonie van der Zwan beoordeelde op 2015-08-12

nette levering, tevreden over het product. suggestie: ik mis het extra lusje, dat de originele bobike kussentjes wel hebben, zodat je het kussentje niet verliest, ook niet als het klittenband niet goed plakt. misschien een idee om het patroon iets aan te passen?

MS Nebbeling beoordeelde op 2015-06-25

Perfect.En zeer snelle levering..

petra beoordeelde op 2015-05-13

Heb hele goede resultaten met dit bedrijf. Kan printen uitzoeken naar eigen keuze
en voldoet aan mijn wensen

Sylvia beoordeelde op 2015-04-14

Goede ervaring. Snel antwoord op mijn vragen en snelle levering. Top!

2015