WebwinkelKeur

Mobiele weergave sidebar verbeterd!

reviews op webshop webwinkelkeur

Onze sidebar is én blijft een van de beste manieren om te tonen dat je met trots ons keurmerk draagt. Functioneel en compact, een grote impact voor een klein ding. Consumenten zijn meteen op de hoogte van het keurmerk dat je hebt verdiend en zien direct jouw reviewscore! Onze sidebar deed het goed op desktop, echter bij kleinere schermen was er vaak de vraag of hij zou passen binnen je website design. Deze hebben we nu verbeterd!

Mobiele sidebar aan verbetering toe

De sidebar voor de mobiele toestellen was toe aan een update. Soms kwam de sidebar namelijk net voor een link of menu te staan en kon je er helaas niet mee uit de voeten. Vervelend! We hebben daarom nu een nieuwe sidebar, of eigenlijk ‘topbar’, ontwikkeld die goed functioneert op mobiele (kleinere) apparaten. Je kunt de instellingen van de mobiele topbar vinden binnen je Dashboard > Installatie > Sidebar > Mobiele integratie.

Features nieuwe mobiele topbar

Bij een nieuwe mobiele topbar horen een paar belangrijke features:

De nieuwe mobiele topbar (ingeklapt).

De nieuwe mobiele topbar (uitgeklapt).

Gebruiksvriendelijk

Wij hopen dat deze topbar een mooie optie is voor webwinkeliers die de geweldige functionaliteit van de sidebar ook graag op hun mobiele webshops zien. Doordat we geen content blokkeren, maar eerder verschuiven, blijft ook de functionaliteit van je website onaangetast en vrij. Klanten kunnen de topbar makkelijk wegklikken, waardoor de focus op jouw webshop en dus producten/diensten blijft. Aan het einde van de rit is deze topbar namelijk in het leven gebracht om klanten zekerder te maken om bij jou te bestellen.. tenminste, als je jouw zaken op orde hebt..we blijven immers een keurmerk ;-).

Toch conflict?

Omdat onze Topbar eigenlijk aan de top wil staan kan het soms zijn dat er conflict ontstaat wanneer de header van jouw webshop ook helemaal bovenaan wil staat, een zogeheten fixed header noemen we dit.
Wij hebben er alles aan gedaan om de Topbar het hoogste plekje op je website te geven, echter kan het zijn dat jij, of jouw developer, zelf moet kijken naar de setup zodat dit werkt. We kunnen hierin helaas niks doen. De oude versie van de sidebar blijft echter beschikbaar. Die kun je activeren via je dashboard onder ‘Promotie’ > ‘Sidebar’.

Mobiele versie afsluiten