WebwinkelKeur

Update van (API) documentatie voor ontwikkelaars

Bij WebwinkelKeur zijn we erg trots op onze software, we bieden mooie integraties en uitgebreide mogelijkheden aan. Wat minder leden weten is dat je met de nodige technische kennis ook je eigen integraties kunt bouwen door gebruik te maken van onze API. Vandaar dat het tijd was om onze documentatie voor ontwikkelaars bij te werken.

We hebben al deze documentatie nu gebundeld op één pagina. Een korte uitleg van de integratiemogelijkheden kun je vinden via de FAQ ‘Ontwikkel je eigen WebwinkelKeur module‘. Direct de documentatie bekijken? Dat kan door in te loggen via ons dashboard en vervolgens te kiezen voor het tabblad ‘API’ of via deze link.

Ben je zelf techneut of heb je een goede ontwikkelaar voor handen, dan is er veel mogelijk met onze API. Wat onder andere met de nodige technische kennis mogelijk is:

We kunnen hier geen uitgebreide technische support op geven, maar een ontwikkelaar kan met deze informatie goed uit de voeten. Mis je nog wat? Laat het ons weten middels een comment onder deze blog. Heb je zelf een mooie integratie ontwikkeld welke je graag wilt delen met andere leden? Dan kan deze ook gedeeld worden via dit blog.

Mobiele versie afsluiten