Concept-S.nl

Concept-S.nl

Concept-S, de specialist in Suzuki accessoires en meer.
In onze webshop vindt u accessoires en producten die met zorg gekozen zijn voor uw Suzuki.
Suzuki accessoires Tuning Sportuitlaten

• Rien v Dam
    Geverifieerde klant van Concept-S.nl

Vriendelijk en behulpzaam via de telefoon en snel geleverd!!!

• Kenny B
    Geverifieerde klant van Concept-S.nl

Niet de goedkoopste, maar daarvoor krijg je een snelle levering, een betrouwbare leverancier en goede kwaliteit artikelen voor terug. Dus in mijn boek een prima webshop!

• Hoe beoordeel je Concept-S.nl?

• Daan van der Wosten

Goede en snelle communicatie

• Ian van de Pol
    Geverifieerde klant van Concept-S.nl

Het verkeerde artikel was opgestuurd, kan gebeuren, mijn artikel zou niet meer op voorraad zijn dus een vervangende zou gestuurd worden. Bleek dat mijn artikel er wel was en die werd gelijk opgestuurd. Alles binnen 1 dag geregeld. Top service!

• Mitchel van der sluijs
    Geverifieerde klant van Concept-S.nl

Snelle levering van het product. Met een lekker rolletje hoest snoepjes erbij haha!

• Jan Hofland
    Geverifieerde klant van Concept-S.nl

Snelle en goede levering.

• joop koole

Goed!

• Twan Van De Cappelle
    Geverifieerde klant van Concept-S.nl

Super snel geleverd + goede handleiding

• F.H. Damen
    Geverifieerde klant van Concept-S.nl

Snelle levering, ziet er goed uit.

• michael rodriguez
    Geverifieerde klant van Concept-S.nl

Snelle levering, zeer goede communicatie, onderdelen TOP kwaliteit !!

• Dufour sara

Snelle levering, snelle reactie

• Anco Balkema
    Geverifieerde klant van Concept-S.nl

Snel geleverd.Ik hèb goede uitleg gekregen voordat ik mijn artikelen bestelde.Alles in goed verpakte staat ontvangen.

• Anoushka van welie
    Review voor Concept-S.nl

Het zou ze goed doen om retour ook te vergoeden en eerder je geld terug te atorten

Antwoord van Concept-S.nl

Geachte mevrouw Van Welie,
    Onze excuses van dit k..bedrijf dat wij niet eerder op uw review gereageerd hebben. Helaas hebben wij niet zoveel ledige tijd als u.
    Bij deze willen wij u danken voor die ene ster en de vele mails die u ons geschreven heeft waarin u ons opdringerig vond (we hebben alleen maar om een foto gevraagd van uw console om u te helpen), met uw rechten op de proppen kwam als internetkoper, ons 5 minuten na binnenkomst van u retourpakket al een mail stuurde dat deze bij ons door de koerier bezorgd is, enz. enz. tot aan het dreigen met aangifte als wij u het bedrag niet binnen de door de wet bepaalde tijd zouden retourneren. Maar zoals u al gemerkt heeft, hebben wij meer dan een week voor de verstreken tijd uw aankoopbedrag geretourneerd. We hebben zelfs de tijd genomen om de armsteun te passen in een Toyota Verso S (zoals u weet is dit gelijk aan uw Subaru Trezia).
    Als u even de tijd genomen had om even met ons te overleggen wat te doen zou de communicatie heel anders gelopen zijn en als de armsteun echt niet gepast had, had u zelfs de kosten voor het retourneren van ons teruggekregen.
    Verder laat ik mij maar niet uit over uw mails en zelfs het tot 3 x toe wijzigen van deze review (iets wat de klant wel kan doen en wij niet)

GoodGo / ArmsteunWinkel.nl

• Theo Janssen
    Geverifieerde klant van Concept-S.nl

Top bedrijf, zeer goede service en snel geleverd!

• Lepetit
    Geverifieerde klant van Concept-S.nl

je n'ai pas reçu le colis. il n'est pas livré. pouvez-vous me livrer rapidement avant le 15 decembre

• ALEKSANDR PUDOVKIN
    Geverifieerde klant van Concept-S.nl

Snelle levering en goede service. Bedankt!

• Luc Marcelis
    Geverifieerde klant van Concept-S.nl

Correcte prijzen en snelle levering

• Xander Van Ooijen

Geweldig service

• Ab Schneider
    Geverifieerde klant van Concept-S.nl

Elke bestelling is kwaliteit en snel geleverd.
    Het contact is erg prettig

• Ilvi Olldashi

Goed