Concept-S.nl

Concept-S.nl

Concept-S, de specialist in Suzuki accessoires en meer.
In onze webshop vindt u accessoires en producten die met zorg gekozen zijn voor uw Suzuki.
Suzuki accessoires, Tuning, Sportuitlaten

• G. Metselaar
    Geverifieerde klant van Concept-S.nl

Goede persoonlijke service toen ik met een vraag zat, over het geen ik gekocht had maar het mij niet helemaal duidelijk was hoe en waar ik het precies moest bevestigen.
    Ze hebben mij toen goed geholpen en namen alle tijd.

• Piet Duinkerken
    Geverifieerde klant van Concept-S.nl

“Geen woorden maar daden”, snelle levering, prima kwaliteit.

• Hoe beoordeel je Concept-S.nl?

• Macey van den Berg
    Geverifieerde klant van Concept-S.nl

Altijd een goede en snelle levering!

• Joosse
    Geverifieerde klant van Concept-S.nl

Advies ,hebben veel en wordt snel geleverd

• Aart Konijnenberg

Goed product, snel geleverd

• Ron
    Geverifieerde klant van Concept-S.nl

Toen ik had besteld kreeg ik gelijk via whatsapp een bevestiging, ook werd er goed en duidelijk gecommuniceerd dat het iets langer ging duren omdat het juiste product niet op voorraad was. Natuurlijk geen enkel probleem. Tof dat ze het uitleggen en antwoord hadden op al mijn vragen. Zulke goede en vriendelijke service zie je veel te weinig.

• Ruud
    Review voor Concept-S.nl

In eerste instantie met Johan gemaild over een product dat niet meer op voorraad was, kreeg erg snel reactie en de volgende dag een mailtje dat ze toch nog iets hadden kunnen regelen.

Product is dezelfde dag nog op de post gedaan en was de volgende dag bij mij in huis. Heel erg tevreden met de klantenservice en de snelle levering!

Aanrader!

• Gijs van Bruggen
    Geverifieerde klant van Concept-S.nl

Goede webwinkel, mooi assortiment en ook snel geleverd. Alleen mag de verpakking van mij nog wel wat beter... De onderdelen zaten gewoon los in de doos zonder enige opvulling, gelukkig was niets beschadigd.

Antwoord van Concept-S.nl

Hallo Gijs,
    Hartelijk dank voor je 4* en je review.
    Betreft de verpakking: wij proberen zoveel mogelijk te recyclen om de afvalbelt te verkleinen en gebruiken in de meeste gevallen de verpakking waar wij de zendingen in krijgen en inderdaad zo nu en dan is het iets te groot.
    Betreft montagehandleidingen: Tja, ik wilde graag dat dat mogelijk was maar bijna geen van onze leveranciers voegt handleidingen bij de pasvorm accessoires en is en blijft dit een doe-het-zelf product om te monteren, maar daar is in de meeste gevallen de prijs ook naar t.o.v. originele Suzuki-accessoires die maar steeds duurder en duurder worden.
    Maar zo te zien bent u wel een tevreden klant en ook daar zijn wij weer blij mee ;)
    Met vriendelijke groet en dank,
    GoodGo/Concept-S.nl

• Martin Engelage
    Geverifieerde klant van Concept-S.nl

Wat je besteld is snel geleverd.

• Ron van Leeuwen
    Geverifieerde klant van Concept-S.nl

Mooi spul voor je Suzuki en prima prijzen, goede service en verzending..! Word zeker vervolgd in de toekomst voor meerdere acc..:)