't Huys Meubelen

't Huys Meubelen

Bij 't Huys meubelen geloven wij dat een meubel meer is dan alleen een product. Meubels maken herinneringen. Samen met je familie aan de eettafel zitten, films kijken met je gezin op je nieuwe bank, en een nieuwe kast plaatsen met hulp van je buren. Elk meubel vertelt een uniek verhaal.

Lidmaatschap per 01-03-2024 stopgezet

9,9

• Nalan Calisici
    Review voor 't Huys Meubelen

Eergisteren onze prachtige meubels van Richmond Interiors mogen ontvangen via 't Huys Meubelen. Ze hebben ons van het begin tot einde geholpen en geadviseerd. Super service😁

• Collarette
    Review voor 't Huys Meubelen

Super blij met onze nieuwe tafel. Snelle en professionele service👍

• Ismail
    Review voor 't Huys Meubelen

Ik ben goed geholpen en geadviseerd bij het samenstellen van mijn interieur. Er is goed advies gegeven over de maten, kleuren en het materiaal van het bankstel en dergelijke. In de showroom kon ik ook proefzitten wat ik belangrijk vond.

• Myrian Zengerink
    Geverifieerde klant van 't Huys Meubelen

Prima stoel en goede levering en comunicatie.

• Robert Monninkhoff

Prima service!

• Natalie
    Review voor 't Huys Meubelen

Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe stoelen. Goede en snelle communicatie, echt een top bedrijf! Tot de volgende bestelling :)

• Damian Janssen
    Review voor 't Huys Meubelen

Geen gezeik snelle levering top prijsje goeie gasten

• Lia Groeneveld
    Geverifieerde klant van 't Huys Meubelen

Levering zoals afgesproken. Alles heel goed verpakt. Ik ben heel tevreden met mijn salontafel set. Ziet er uit zoals op de foto's. Mooie kwaliteit hout.

• May Lambers- Beelen
    Geverifieerde klant van 't Huys Meubelen

Levering was er snel, zeer tevreden over het gekochte artikel

• Nienke van der Werf
    Geverifieerde klant van 't Huys Meubelen

Ik heb bij La Casa m’n barkrukken besteld. Ze werden erg snel bezorgd en zijn precies zoals ik had verwacht. Zeker een aanrader dus!

• Ilona Yacoub
    Review voor 't Huys Meubelen

Ik heb eergisteren nieuwe stoelen besteld en vandaag binnengekregen, had nog wat vragen over de montage en heb contact opgenomen met de klantenservice. Ze hebben mij direct netjes geholpen, prima service!

• Mabel
    Review voor 't Huys Meubelen

Vandaag mijn nieuwe tv meubel binnengekregen, erg tevreden over de kwaliteit en levering

• Romee Chanel Scholten
    Review voor 't Huys Meubelen

Uitstekende kwaliteit, service en een snelle levering !!
    Echt een aanrader voor het inrichten van je huisje, alles wat je nodig hebt staat op de website 😁

• Michel
    Review voor 't Huys Meubelen

Vanmorgen is de door mij bestelde eiken eetkamertafel met visgraatmotief geleverd. Goed stevig verpakt. Makkelijk te monteren en de kwaliteit is zeer degelijk. Ziet er precies zo uit als ik had verwacht. Ik ben er heel tevreden mee.

• Anto
    Review voor 't Huys Meubelen

snelle levering, en prima verpakt!

• Patrick
    Review voor 't Huys Meubelen

Stoelen besteld, deze werden binnen 3 dagen bij mij thuis bezorgd. Erg netjes, ben zeer tevreden met deze bestelling.

• Dirk Kok
    Review voor 't Huys Meubelen

Na het bestellen kwam ik er achter dat ik per ongelijk de verkeerde kleur stoelen had besteld. Ik nam contact op met de klantenservice en werd gelijk geholpen. mijn bestelling was nog niet verzonden en kon netjes omgezet worden. Fijne service!

• Cheyenne Van Tilborg
    Geverifieerde klant van 't Huys Meubelen

Geweldige service! Vorig jaar mooie eetkamerstoelen en een wijnrek gekocht en nu nog 2 mooie stoelen. Heel tevreden over de snelle levering ook!

• Pieter
    Review voor 't Huys Meubelen

Prachtige stoelen besteld, keurige levering

• Belinda Saul
    Review voor 't Huys Meubelen

Hebben een geweldige robuuste mango tafel met diamant vorm tafelpoten gekocht en zijn erg tevreden! Snel geleverd in 2 dagen. Staat geweldig en krijgen veel reacties. Super bedankt voor deze ervaring.Wij zijn echt fan.