't KleinKadootje

't KleinKadootje

Webshop met een uitgebreide collectie baby- en huwelijksartikelen zoals bedankjes, fotoalbums, receptieboeken, kraammanden, bedankkaartjes, ringkussens, babyshowerartikelen etc. Wij maken veel zelf en proberen een zo gevarieerd mogelijk assortiment aan te bieden. Wij voeren tevens exclusieve kraamkadootjes van het merk Appletree en Opdemaalzolder. Ook kunt u bij ons terecht voor gepersonaliseerde kadootjes zoals koffertjes met naam en naamblokken. Ook heel geschikt als relatie kraamkado voor bedrijven.
Filter 4 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 3 met beschrijving

• Marieke
    Review voor 't KleinKadootje

Ontzettend blij met onze geboortebedankjes! Fijn geholpen en Anita denkt goed mee. Voor herhaling vatbaar.

Antwoord van 't KleinKadootje

Dank je wel Marieke! Dank je voor de bestelling en veel geluk met jullie baby!

• Louise
    Review voor 't KleinKadootje

Ik heb een paar keer kraamcadeautjes besteld bij Anita voor zwangere familieleden. Het ziet er altijd leuk uit en het wordt op tijd bezorgd. Anita heeft een prettige benadering en heeft altijd een open oor voor specifieke wensen!

Antwoord van 't KleinKadootje

Hallo Louise, we hebben altijd fijn contact en goed overleg. Bedankt voor je reactie! Anita

• Hoe beoordeel je 't KleinKadootje?

• Marije
    Review voor 't KleinKadootje

Anita heeft ons geweldig geholpen bij het uitzoeken van bedankjes voor onze bruiloft. Ze heeft leuke creatieve ideeën en alle gasten waren ontzettend enthousiast. Het pakket is snel verzonden en goed ingepakt, dus alles kwam probleemloos aan bij ons. Klasse!

Antwoord van 't KleinKadootje

Dank je voor je leuke reactie Marije! Fijn te horen dat het zo in de smaak viel. Anita