06express

06express

Een makkelijk 06-nummer zoeken hoeft niet moeilijk te zijn.

06express is de meest gebruiksvriendelijke 06-nummer site van Nederland en heeft inmiddels meer dan 1500 mooie 06-nummers te koop staan. Ervaar zelf hoe makkelijk een mooi nummer vinden kan zijn dankzij veel verschillende sorteerknoppen en een zeer uitgebreide zoekmachine.

Met meer dan 1000 nummers onder €75, hoeft een mooi 06-nummer ook niet duur te zijn. Dus? Voor de mooiste 06, 06express!
Zilver, Goud, Platina

• Paul Moller
    Geverifieerde klant van 06express

Eerlijk prijzen, super snelle levering en vooral een er vriendelijk, behulpzaam en netjes telefonische ondersteuning.
    Het voelde persoonlijk, omdat Arthur meteen wist om welke bestelling het ging en hij me daar vervolgens het prettig bij geholpen heeft.
    5 sterren dik verdiend.

• Eric Schneider

Goede snelle levering

• Hoe beoordeel je 06express?

• Chris Box
    Geverifieerde klant van 06express

Snelle levering van de simkaart, goede hulp toen ik een fout maakte bij het bestellen.

• Gerben Jansen

Overzichtelijke en snelle verzending

• Roy Prikken
    Geverifieerde klant van 06express

Snelle en correcte afhandeling.

• Wijnand

Goede service, vriendelijk

• Julia
    Geverifieerde klant van 06express

Hele leuke site, duidelijk en leuke prijzen. Goede communicatie.

• Martyn Zwanenburg
    Geverifieerde klant van 06express

Heel snelle verzending en prima service.

• Frank
    Geverifieerde klant van 06express

Telefoon opnemen en een reactie geven (tel en uiteindelijk whatsapp)

• Nick
    Review voor 06express

Tijdje geleden een SIM besteld, meteen betaald. 4 dagen later nog niks gehoord. Na contact op te zoeken blijkt de eigenaar "ziek" en word er niks verstuurd. Bij vragen om refund gebeurt er niks. ondertussen word hij toch nog verzonden nadat er mij beloofd is dat hij gerefund zal worden. Maar heb nu al ergens anders een nummer gehaald.

Antwoord van 06express

Beste Nick,

Het heeft even geduurd, sorry, maar ik heb niet gezien dat je je geld terug wilde ontvangen. Daarom heb ik het nummer alsnog opgestuurd. Hopelijk is het goed zo.

Arthur van 06express