123 Spoedrijles

123 Spoedrijles

Wil jij in no-time je autorijbewijs halen?
Kies dan voor 123spoedrijles.nl wij bieden de rijopleiding in 5 dagen. Wil je het wat rustiger aan doen, dat kan ook. Ons advies is wel om in 3 á 6 weken rijexamen te doen. Na de eerste rijles wordt het praktijkexamen al aangevraagd, mits met geldig theoriecertificaat.

• Joanna
    Review voor 123 Spoedrijles

Doordat mijn theorie bijna afliep, via google hier gekomen. Helaas moest het nog iets langer uitgesteld worden door de corona maatregelen. Eenmaal begonnen verliepen de lessen goed met duidelijke uitleg. Gerard is een rustige man die echt ziet waar het probleem ligt en dit ook aanpakt. En inmiddels heb ik dankzij hem mijn rijbewijs gehaald. Dank je wel daarvoor.

• Ronin
    Review voor 123 Spoedrijles

Goede rijschool, er wordt rustig en duidelijk uitgelegd, ik kon veel lessen per week doen en heb zowel mijn theorie als mijn praktijk in 1 keer gehaald via start en finish mijn theoriecursus in 1 dag

• Hoe beoordeel je 123 Spoedrijles?

• Iman
    Review voor 123 Spoedrijles

Ik heb bij Gerard in een keer mijn rijbewijs gehaald. De rijlessen waren prettig en leerzaam en sloten goed aan op het examen. Als je een leuke rijschool zoekt, dan raad ik Gerard zeker aan!

• Oguzhan
    Review voor 123 Spoedrijles

Via Gerard in één keer mijn rijbewijs gehaald! Mijn ervaringen met Gerard waren zeer positief. Zeker aan te raden!

• Aron Boering
    Review voor 123 Spoedrijles

Ik heb met Gerard altijd erg prettig gereden. Hij heeft veel ervaring en herkent daardoor erg goed waar je moeite mee hebt, en kan je hier vervolgens heel goed mee helpen!

Antwoord van 123 Spoedrijles

Hoi Aron, bedankt voor je positieve reactie. Het is helaas niet de eerste keer gelukt om het praktijkexamen te halen. Het belangrijkste is dat je zelfstandig, veilig en vlot aan het verkeer deelneemt. Het autorijden was niet altijd makkelijk voor je, maar nu kan je het gelukkig wel zelf. We hebben samen een goede tijd gehad. Ik wens je veel veilige kilometers toe. Groetjes Gerard.

• Bjorn van Brakel
    Geverifieerde klant van 123 Spoedrijles

Goeie rijlessen met veel inhoud
    Veel examenroutes houdt zich netjes aan de afgesproken tijd om te rijden en aan de afspraken legt alles zeer goed uit

Antwoord van 123 Spoedrijles

Dank je Bjorn. Je bent bij mij voor 1ste keer geslaagd, terwijl dit voor jou een herexamen was. Ik heb je flink bij moeten schaven de afgelopen 8 uur, maar het is gelukt. Alles in 1 week, rijles en examen. Mooi dat je tevreden bent. Veel rijplezier en veilige kilometers.

• Geert Emmens
    Geverifieerde klant van 123 Spoedrijles

Een fantastische heldere, rustige en duidelijke rij-instructeur tijdens mijn lessen en in no time mijn rijbewijs gehaald. En ook nog eens in één keer. Bedankt Gerard!

Antwoord van 123 Spoedrijles

Hallo Geert, bedankt voor je positieve reactie. Je hebt een mooie prestatie geleverd op het praktijkexamen, daar ben ik trots op. En nu maar genieten van je wel verdiende autorijbewijs. Je bent niet meer afhankelijk van iedereen, je hoort nu bij de club. Veel veilige kilometers gewenst. Groetjes Gerard.