123Licenties

123Licenties is de nummer 1 webshop als het gaat om de verkoop van Software Licenties. Van Windows 11 tot Microsoft Office 2021, wij leveren het. Snel, legitiem en tegen een eerlijke prijs!
9,0

• Jos Jonkhof
    Geverifieerde klant van 123Licenties

Ik heb Office 2019 aangeschaft omdat de macOS versie van mijn MacBook te oud bleek voor Office 365. Office 2019 bleek verpakt in Office 365, dus geen succes. Omdat ik per ongeluk ook Office 2016 bestelde en dit wel compatibel is met MacOS BigSur, heb ik nu een werkend pakket. Dus ik ben nu tevreden, behalve dat ik 2 pakketten software heb voor 1 werkend. Oorzaak: verkeerde compatibiliteits informatie van Microsoft. 123software communiceert goeden snel.

• Marcel Markgraaff
    Geverifieerde klant van 123Licenties

Goed geholpen ,maar handleiding klopt niet helemaal

• Hoe beoordeel je 123Licenties?

• Kees
    Geverifieerde klant van 123Licenties

Supersnelle levering, werkt meteen prima

• JP Monster

Alles ok

• Ludo
    Geverifieerde klant van 123Licenties

Snelle en gerichte hulp bij ondersteuning

• Jos de Lange
    Geverifieerde klant van 123Licenties

Heb geprobeerd te werken met een gratis alternatief voor Microsoft Office op mijn Windows laptop. Het was het net niet. Via Licentie123 Office 21pro voor een lage prijs kunnen aanschaffen. Instructies + eenmalige licentie welke binnen enkele minuten in de mailbox arriveerden. Blij mee!

• Richard Trof

Product wel snel geleverd

• Richard Mook
    Geverifieerde klant van 123Licenties

goede service snel en correcte werking

• W
    Review voor 123Licenties

In het begin wat problemen gehad met de licentie welke zijn opgelost door de klantenservice. Nu een goed werkende licentie voor een schappelijke prijs.

Antwoord van 123Licenties

Beste Wilmy,
    Bedankt voor uw beoordeling. We hebben inmiddels contact met u gehad, waarbij uw probleem is opgelost. Mocht u nog vragen hebben horen we het graag. Met vriendelijke groet, 123Licenties Klantenservice

• Raymond

Werkt uitstekend

• MJ
    Geverifieerde klant van 123Licenties

Redelijke prijs, download werkte niet direct

• Wilmy
    Geverifieerde klant van 123Licenties

Perfecte, snelle levering! Bij vragen via het contactformulier over licenties neemt de klantenservice direct contact op met een goede, juiste oplossing. Top!

• werkt prima
    Review voor 123Licenties

voor windows 11 start> settings> systeem > helemaalboven dan productcode

• LJ
    Geverifieerde klant van 123Licenties

Goede prijs/ kwaliteit, betrouwbaar.

• W.T.A. Wissing

Alles perfect geregeld.

• JvdM
    Geverifieerde klant van 123Licenties

Licentie deed het helemal als verwacht

• Jan Visser
    Geverifieerde klant van 123Licenties

Ging helaas niet in een keer goed. Maar ze helpen je verder wel goed. En dat is het belangrijkste

• B
    Geverifieerde klant van 123Licenties

Kan niets met het produkt worden kan het niet installeren op mijn laptop, kan microsoft produkten van 365 niet verwijderen via de link en produkt dus niet gebruiken

Antwoord van 123Licenties

Beste Bard Kuipers,

Bedankt voor uw beoordeling.
    Het verbaast ons echter dat u een beoordeling met cijfer 1 geeft, terwijl wij na uw bestelling nooit iets van u vernomen hebben. Uw bestelling is 11 dagen geleden geplaatst, en in de afgelopen 11 dagen heeft u geen contact met ons gezocht. In het geval van eventuele problemen kunt u ons altijd mailen, waarna wij u een gepaste oplossing kunnen bieden.

Mocht het probleem nog niet opgelost zijn, horen we dan ook graag van u.

• Ton Looren de jong

prima geregeld