123NZ
123NZ maakt reizen en werken in Nieuw-Zeeland zo makkelijk als 1-2-3 met startpakketten en ons reisblog. Jouw working holiday krijgt een vliegende start met 123NZ, de Nieuw-Zeeland specialist. Ons blog wordt geschreven door reiziger voor reizigers dus ook als je gaat backpacken in Nieuw-Zeeland profiteer je van al onze gratis tips op het blog.
De zekerheden van https://www.123NZ.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Kia ora. Ik ben Martijn, het reisverslaafde creatieve brein achter 123NZ. Sinds de eerste keer dat ik voet zette op Nieuw-Zeelandse bodem, ben ik verslaafd aan het schitterende land. Ik heb er altijd met veel plezier gewoond en gewerkt.

Ik heb jaren gewerkt bij, wat nu de lokale partner-organisatie van 123NZ is, IEP/Work New Zealand. Daarom weet ik zeker dat de klassieke startpakketten van 123NZ precies bieden wat jij als onafhankelijke reiziger nodig hebt. Vandaar ook dat 123NZ in 2013 gelanceerd is. Vooral ook omdat ik wist hoe tof het team ter plekke is en hoe ze voor je zorgen, ook op momenten dat je het echt nodig hebt.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2013