123dierenshop.nl

123dierenshop.nl

Webshop voor hond, kat, konijn en papegaai
8,8
Filter 73 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 59 met beschrijving

• Julien Benneker
    Review voor 123dierenshop.nl

Mooie producten en snelle reactie van de eigenaar

• Inge
    Review voor 123dierenshop.nl

Na bestellen en betalen van de hondekussen bleek deze niet op voorraad te zijn. Er is in overleg heel snel een kussen opgestuurd in een andere kleur, nadat de juiste kleur weer op voorraad was, werd de hoes opgestuurd, dit geheel kosteloos. Mijn hond heeft een prachtig orthopedisch kussen met 2 wasbare hoezen.Dit is een voorbeeld van super service!! en verdient 6 sterren.
    Helaas kan ik er maar 5 geven.

• Hoe beoordeel je 123dierenshop.nl?

• Edwina

• Ingrid

• S. Dijkstra
    Review voor 123dierenshop.nl

Ondanks de leveringsproblemen van de leverancier van de Strong kooien, toch nog een snelle levering.
    Goede en duidelijke communicatie omtrent de levering.

• Lourens
    Review voor 123dierenshop.nl

Bankje voor onze hond besteld voor 200€. Zouden ook hondenkoekjes bij geleverd worden. Deze niet ontvangen bij de bestelling. Daarop gereageerd naar 123 dierenshop en tot op de dag van vandaag geen reactie. Wij gaan dus niets meer bestellen bij 123 hondenshop!

• Petra Blankwaard
    Review voor 123dierenshop.nl

Veel keus & vlot geleverd! Fijn dat de track & trace / aflevertijd duidelijk is: vandaag geleverd in een tijdsblok van 1 uur en dat werd het ook. 👍🏼

• Kim mrosz
    Review voor 123dierenshop.nl

De communiecatie mag iets soepeler verlopen had een verkeerde bestelling ontvangen. Welliswaar met de beste bedoeling maar helaas was het voor mij niet de juiste oplossing. Dit is toch nog vrij vlot en netjes opgelost :) over een tijdje proberen we nog eens een keer een bestelling te plaatsen

• Rob
    Review voor 123dierenshop.nl

Super snelle levering en artikel precies als beschreven

• David Naber
    Review voor 123dierenshop.nl

Snelle levering, goed verpakt en een snelle reactie op mijn vraag.