123dierenshop.nl

123dierenshop.nl

Webshop voor hond, kat, konijn en papegaai
8,7
Filter 86 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 72 met beschrijving

• Ad
    Review voor 123dierenshop.nl

Zeer goede service de hondenmand was te klein besteld,werd snel omgeruild voor een grotere en betere mand .
    Zeer netjes en GOED geholpen!!
    Echt een goed adres !!

• L.M. Block
    Review voor 123dierenshop.nl

Zeer snelle verzending. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Ga er zéker nog een keer bestellen!

• Hoe beoordeel je 123dierenshop.nl?

• Juul hollander
    Review voor 123dierenshop.nl

Bestelling na meer dan 1 week nog niet geleverd ondanks div. mailtjes. Herco was de laatste persoon die via mail reageerde en de verzending bevestigde.Niks ontvangen.

• Gert Grobben
    Review voor 123dierenshop.nl

Na een goede communicatie zijn de problemen keurig afgewikkeld. Prima oplossing.

• Anneke
    Review voor 123dierenshop.nl

Prachtige orthopedische hondenmand besteld voor een super aanbieding. De mand had ik de volgende dag al in huis en ik moet zeggen dat hij nog mooier is dan ik had verwacht. Top service 👌

• Romy
    Review voor 123dierenshop.nl

Helaas heb ik geen goede ervaring met 123dierenshop. Ik heb op 23-02 ‘s avonds een mand besteld, deze had ik een week later, op 02-03 nodig. Er stond voor 12 uur besteld volgende dag in huis. Helaas heb ik tot op heden de mand niet ontvangen en dus wel al een maand geleden betaald. Ik heb meerdere mails gestuurd, hierop kreeg ik in eerste instantie reactie, wat erg fijn was. Er werd gemeld dat het pakket op nummer 16 geleverd was, hier woont echter niemand… ik heb navraag gedaan bij zowel mijn buren als de vorige bewoner van nummer 16. Niemand heeft iets aangenomen. Ik kreeg wel een pod toegestuurd met gps coördinaten waar het pakket geleverd zou zijn. Hier staat ook nummer 16 op, maar dat huis staat dus leeg. Hierna heb ik nog 1x gemaild op 09-03 met de mededeling dat er niemand woont op dat adres en de vorige bewoner niet toevallig daar was op dat moment. Ik heb in deze mail ook gevraagd naar een oplossing, helaas is hier niet op gereageerd. Op 21-03 heb ik hier nog een mail achteraan gestuurd. Ik heb inmiddels ergens anders een mand gekocht en wil graag mijn geld terug…. Helaas heb ik hier ook nog geen reactie op ontvangen

• Bakker
    Review voor 123dierenshop.nl

Goede service en advies!! Mooie manden, door mijn eigen toedoen verkeerde manden besteld, bedrag retourzending ook nog teruggehad!! Echt top!

• Janneke
    Review voor 123dierenshop.nl

Zeer goed contact, mooi product en fantastische service

• Ruud
    Review voor 123dierenshop.nl

Goede prijzen , goede producten en zeer snel geleverd. Vriedelijke mensen

• Arjan Duinkerk
    Review voor 123dierenshop.nl

Geweldige ervaring bij deze webwinkel. Mand besteld, na levering bleek dit voor de hond niet de ideale maat. Een mailtje was voldoende. Snelle reactie op de mail. Meedenken in oplossingen, en twee dagen later een juiste mand in huis.

• Claude Nyssen
    Review voor 123dierenshop.nl

Fast answer, good delivery, competitive price! Can be trusted!

• Julien Benneker
    Review voor 123dierenshop.nl

Mooie producten en snelle reactie van de eigenaar

• Inge
    Review voor 123dierenshop.nl

Na bestellen en betalen van de hondekussen bleek deze niet op voorraad te zijn. Er is in overleg heel snel een kussen opgestuurd in een andere kleur, nadat de juiste kleur weer op voorraad was, werd de hoes opgestuurd, dit geheel kosteloos. Mijn hond heeft een prachtig orthopedisch kussen met 2 wasbare hoezen.Dit is een voorbeeld van super service!! en verdient 6 sterren.
    Helaas kan ik er maar 5 geven.

• Edwina

• Ingrid

• S. Dijkstra
    Review voor 123dierenshop.nl

Ondanks de leveringsproblemen van de leverancier van de Strong kooien, toch nog een snelle levering.
    Goede en duidelijke communicatie omtrent de levering.

• Lourens
    Review voor 123dierenshop.nl

Bankje voor onze hond besteld voor 200€. Zouden ook hondenkoekjes bij geleverd worden. Deze niet ontvangen bij de bestelling. Daarop gereageerd naar 123 dierenshop en tot op de dag van vandaag geen reactie. Wij gaan dus niets meer bestellen bij 123 hondenshop!

• Petra Blankwaard
    Review voor 123dierenshop.nl

Veel keus & vlot geleverd! Fijn dat de track & trace / aflevertijd duidelijk is: vandaag geleverd in een tijdsblok van 1 uur en dat werd het ook. 👍🏼

• Kim mrosz
    Review voor 123dierenshop.nl

De communiecatie mag iets soepeler verlopen had een verkeerde bestelling ontvangen. Welliswaar met de beste bedoeling maar helaas was het voor mij niet de juiste oplossing. Dit is toch nog vrij vlot en netjes opgelost :) over een tijdje proberen we nog eens een keer een bestelling te plaatsen

• Rob
    Review voor 123dierenshop.nl

Super snelle levering en artikel precies als beschreven