123dierenshop.nl

123dierenshop.nl

Webshop voor hond, kat, konijn en papegaai
8,8
Filter 63 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 49 met beschrijving

• Margot

snelle en keurige service

• Gwen

Snelle levering, goed verpakt

• Hoe beoordeel je 123dierenshop.nl?

• Lucienne

Prima

• Jopie

Alles goed geregeld

• Frank
    Geverifieerde klant van 123dierenshop.nl

Het diepvries voer was mooi in nog bevroren toestand geleverd.

• Judith
    Review voor 123dierenshop.nl

Melden bij de producten dat ze op bestelling zijn. De telefoon wordt niet opgenomen. Verschillende keren heb ik proberen te bellen dus het is geen incident. Op e-mail wordt nauwelijks gereageerd. Op mijn 5e mail waarin ik aangeef de bestelling te annuleren en mijn geld terug vraag is dan eindelijk gereageerd en geld is meteen terug gestort. Dat is dan wel rap geregeld, want ik had me al voorbereid op een slepende kwestie. Ik kreeg het idee na het bestellen van de hondenmanden dat ik te maken had met een oplichter. Ik raad ze sterk aan iets te doen aan hun communicatie.

Antwoord van 123dierenshop.nl

In de omschrijving wordt duidelijk vermeld dat de mand op bestelling wordt geleverd. Wanneer er gebeld wordt buiten de tijden dat we bereikbaar zijn is het logisch dat er niet wordt opgenomen. Na de mailing is er telkens binnen 24 uur gereageerd.
    Helaas wordt er soms door klanten niet goed gelezen!

• Anoniem
    Review voor 123dierenshop.nl

Sneller leveren, duidelijkere en snellere communicatie.
    Nadien wel verrast met een aantal bruikbare artikelen ter compensatie.
    Uiteindelijk dus netjes opgelost.

Antwoord van 123dierenshop.nl

anoniem geplaatst... we herkennen ons hier niet in.

• Cindy
    Review voor 123dierenshop.nl

Mijn product kon niet geleverd worden. Is daarna keurig opgelost.

• Marie
    Review voor 123dierenshop.nl

Bij het versturen heeft de webwinkel het foute adres ingevuld waardoor ik nu al twee weken wacht op mijn pakket en het er nog niet is. Ze garanderen je een snelle levering maar maken zelf fouten waardoor het niet eens zal aankomen

• Frans Meulbroek
    Review voor 123dierenshop.nl

artikel wordt niet geleverd, bank op verkeerd adres geleverd en die willen de bank niet retourneren, nu nieuwe gemaakt maar levertijd wordt zo natuurlijk wel langer, Nu GOED antwoord gekregen via mail en wachten wij geduldig af