123hondenmand.nl

123hondenmand.nl

Het grootste assortiment hondenmanden voor de laagste prijzen. Grote keuze aan kleine en grote hondenmanden.
9,0

• Selina
    Review voor 123hondenmand.nl

24-11-23 een mand besteld, heel lang gewacht omdat ik maar niks ontving. Vaak geprobeerd contact te krijgen. Na een slechte beoordeling werd ik dan eindelijk geholpen. Kwamen met een goede en snelle oplossing. Als tussenoplossing voor het wachten zelfs een gratis mat ontvangen! Mand is perfect dus vind ik het een goede beoordeling waard.

• Linda
    Review voor 123hondenmand.nl

Super goede communicatie, klantvriendelijk en een snelle levering. Leveren precies wat ze aangeven.
    Daarom 5 sterren!!

• Hoe beoordeel je 123hondenmand.nl?

• Barros de Breton Spaniel
    Review voor 123hondenmand.nl

Hondenmand besteld, kon niet op tijd worden geleverd. Ander (duurder) model uit mogen kiezen zonder bijbetaling. Top geregeld.....!!!
    THX👊😎👍

• Marina
    Review voor 123hondenmand.nl

Snelle bezorging, goed verpakt en mooie kwaliteit hondenmand!

• Yvette
    Review voor 123hondenmand.nl

Ik wacht al 2 weken op mijn bestelling. Ze laten vrij weinig van zich horen, na meerdere dagen bellen (wat voor 12:00 moet) kreeg ik een update. Dat het mis was gegaan en het de vrijdag erna uiterlijk maandag verzonden word. Nu is het maandag. Weer telefonische niet bereikbaar, het is 12:00 en nog geen update hoe en wat verder. Na 2 weken wachten met hun toezegging op de website van een snelle levering is dit niet leuk meer.

Na mijn 1ster review kon er na mijn gevoel eindelijk schot achter gezet worden. Na verzoek van 123dierenshop mijn review gewijzigd naar 3 sterren omdat de hondenmand zelf wel goed is. Service mag nog een behoorlijk stuk beter

• Marieke
    Review voor 123hondenmand.nl

Mooie mand die dezelfde avond nog bezorgd werd. Net op tijd voor de verjaardag van mijn moeder… Heel fijn!

• Dinie

Mand kwam iets later.
    Contact hier over met 123 hondenmand was goed en duidelijk.
    Mand ontvangen.

• Jansen

Vragen werden snel beantwoord

• Sjef
    Review voor 123hondenmand.nl

Goede service, geen problemen met ruilen. Snelle reactie tijd.

• Lisan
    Review voor 123hondenmand.nl

Het duurde een hele poos tot ik de juiste mand had ivm levertijden en wat langzaam mailcontact. Erg goed door de verkoper opgelost. Mooie mand waarin mijn honden heerlijk liggen dus wij zijn erg tevreden.

• Josien
    Review voor 123hondenmand.nl

Door personeelstekort vanwege corona heeft het lang geduurd voordat de cave werd geleverd. Maar uiteindelijk was het wachten wel waard. De cave is niet goedkoop, maar van echt zeer mooie kwaliteit en is de prijs zeker waard. De communicatie was bij aanvang minder, maar toen het langer ging duren werd ik netjes op de hoogte gehouden. De attentie vanwege de late levering wordt gewaardeerd.

• Peter H
    Review voor 123hondenmand.nl

Super snel antwoord op meerdere vragen aan klantenservice. De ontvangen mand, hoewel prima, voldeed niet voor mijn hond. Op vraag om ruiling direct antwoord en goed advies en binnen 2 dagen de nieuwe en mooie mand ontvangen! Zeldzaam goede en persoonlijke klantenservice! 10 sterren.

• Herman ter weele

Goede service mooie producten

• David Geijtenbeek

Top mand

• Sharon
    Review voor 123hondenmand.nl

Het heeft even geduurd voordat de mand er was maar de hond is er blij mee. Er is een leuk pakketje voor de hond aangeboden voor het lange wachten prima opgelost.

• W
    Review voor 123hondenmand.nl

Snelle reactie op vragen en snelle levering van een mooie mand.

• Sylvia Margot Hartogsveld
    Review voor 123hondenmand.nl

Na dat de mand snel kapot was gegaan. Was alles netjes en snel 100% opgelost. De communicatie is altijd netjes en veriendelijk verlopen. Bedankt!

• Karin de Groen
    Review voor 123hondenmand.nl

Snelle levering, zeer goede kwaliteit en erg goede en snelle service. Eventuele vragen worden nagenoeg per omgaande beantwoord. Producten voldoen volledig aan de verwachtingen.

• Roos
    Review voor 123hondenmand.nl

Een èrg mooie afgewerkte hondenmand (mooi gemaakt!). Dank voor uw vertrouwen. De hond voelt zich erg happy in zijn nieuwe slaapplaats. Een aanrader dit adres voor mooie en betaalbare hondenmanden.

• Marije
    Review voor 123hondenmand.nl

Mooie hondenmand geleverd gekregen met vooral een goed kussen. Nette afhandeling van de levering