123hondenmand.nl

123hondenmand.nl

Het grootste assortiment hondenmanden voor de laagste prijzen. Grote keuze aan kleine en grote hondenmanden.

• Francisca Kouwen
    Review voor 123hondenmand.nl

Perfecte service, zeer klantvriendelijk en heel mooi assortiment waar je altijd mee slaagt.

• Katy
    Review voor 123hondenmand.nl

Vlotte levering, zelfs van een maatproduct, snelle reactie op mails en zeer vriendelijk.

• Hoe beoordeel je 123hondenmand.nl?

• Jannie
    Review voor 123hondenmand.nl

De manier waarop er snel en accuraat werd gereageerd toen ik over het hoofd had gezien dat de kleur die ik graag wilde niet op voorraad was, was erg prettig. Snel werd een oplossing bedacht en geboden. Binnen drie dagen was de mand in huis. Heel erg tevreden dus!!!!

• Danielle Voortman
    Review voor 123hondenmand.nl

Binnen 3 dagen was de hondenmand in huis. Een prachtige mand waar mijn 2 teckels ruimschoots in passen.
    Wederom bedankt voor de snelle service.

• joyce de Kanter
    Review voor 123hondenmand.nl

Geweldig wat een prachtige hondenmanden(Orthopedische hondenmand Solatium Deluxe Taupe 100 ) , topkwaliteit en de honden liggen er als prinsjes in! Heel blij mee....

• Aniet
    Review voor 123hondenmand.nl

Super service en volgende dag gelijk geleverd.
    En niet te beroerd om informatie te geven.
    Klantvriendelijkheid een 10 waard

• Dirk
    Review voor 123hondenmand.nl

Prima service! De bestelde mand bleek te groot. Prima meegdacht door het team van 123hondenmand.nl. Omruil was geen enkel probleem. Top!

• Daan R
    Review voor 123hondenmand.nl

Heel tevreden. Snelle levering van een kunststof hondenkussen. Helaas ging de rits vrij snel stuk, maar werd binnen een paar dagen een nieuwe opgestuurd.

• Jolanda
    Geverifieerde klant van 123hondenmand.nl

Helemaal tevreden met mijn aankopen. Er was een nalvering waarbij ikzelf het contact heb onderhouden; dat is wellicht een aandachtspunt. Ook de nalvering van dik in orde met een presentje voor het lange wachten voor mijn honden.

• Jolanda
    Geverifieerde klant van 123hondenmand.nl

Netjes afgeleverd...ook telefonisch prima te woord gestaan..