123kampeerwereld.nl

123kampeerwereld.nl

123kampeerwereld is dé online kampeerwinkel! Met meer dan 13.000 producten, snelle service en scherpe prijzen staat 123kampeerwereld garant voor een onvergetelijke kampeerreis!
9,0
Filter 2074 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1240 met beschrijving

• Jan
    Geverifieerde klant van 123kampeerwereld.nl

Goed product en snel geleverd

• Corina Waalkes
    Geverifieerde klant van 123kampeerwereld.nl

Waardeloos 1x en nooit meer heb verkeerde spullen geleverd gekregen ik heb 1x een mail terug gehad met de vraag stuur een foto met wat u geleverd hebt gedaan en daarna nooit meer wat terug gehoord overigens had ik wel een probleem met zoeken naar een ander bedrijf omdat ik de producten met spoed nodig had.

Antwoord van 123kampeerwereld.nl

Geachte klant,

Dank voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat u lang moet wachten op een reactie. Wat wij kunnen nagaan is uw vraag direct in behandeling genomen en is er inmiddels een terugkoppeling aan u gegeven en een retourlabel om het product kosteloos te retourneren.

Wanneer u twijfelt over de status of behandeling van uw email kunt u ook altijd telefonisch contact met ons opnemen.

Onze excuses voor het ontstane ongemak.

123kampeerwereld | klantenservice

• Hoe beoordeel je 123kampeerwereld.nl?

• HaTa

• Robert K
    Geverifieerde klant van 123kampeerwereld.nl

Goede service en snelle levering

• Klaas Plantinga

Perfect geregeld . Zeer goede communicatie en supersnelle levering

• W.A.E. Hofman
    Geverifieerde klant van 123kampeerwereld.nl

klantenservice kan beter door het magazijn te laten kloppen met de webshop. Voorts is de communicatie goed maar niet optimaal, b.v. er is geen mail ontvangen met de vervroegde levering en tracking nummer is niet gecommuniceerd.

• Kraaij Caravans Kraaij

Goede prijs, snelle verzending

• Gerard de Groot
    Geverifieerde klant van 123kampeerwereld.nl

Had iets kleins besteld, maar daar zat me toch een grote doos omheen, niet normaal kan dat niet iets anders verpakt worden, zonde van het karton !!
    Verder was alles goed !!

• Henk Verdonck

Gewoon perfect.

• AJ
    Geverifieerde klant van 123kampeerwereld.nl

Duidelijke website. Snel bezorgd.

• Wilco Hoeflak
    Geverifieerde klant van 123kampeerwereld.nl

Super goeie service en gelukkig snelle levering net voor dw vakantie. Dankjewel nog
    ...

• Fons
    Geverifieerde klant van 123kampeerwereld.nl

Produkt keurig en snel geleverd.

• Ray Bakker

Prima website. Duidelijk. Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering

• Henk Schutter
    Geverifieerde klant van 123kampeerwereld.nl

Producten zijn goed en snel geleverd.

• JohanG
    Review voor 123kampeerwereld.nl

Onderdeel van frigo in februari besteld, levering zou 2 a 3 weken duren... We zijn inmiddels juli en nog steeds niets ontvangen. Word steeds maar uitgesteld... Naar het ongeloofwaardige toe

Antwoord van 123kampeerwereld.nl

Beste Johan,

Dank voor de feedback. We begrijpen volledig dat het vervelend is dat de levering zo lang duurt. Wat wij geprobeerd hebben duidelijk te maken is dat wij de koelkast aggregaten niet zelf produceren en wij helaas geen invloed hebben op de levertijd. Daar het om een specifiek merk gaat kunnen wij ook geen alternatief aanbieden. We hebben u door de tijd zo veel mogelijk op de hoogte gehouden met de info die wij op dat moment hadden.

We zullen zoeken naar een passende oplossing!

klantenservice | 123kampeerwereld.nl

• Marcel Stuut
    Geverifieerde klant van 123kampeerwereld.nl

Alleen jammer dat het artikel niet op voorraad was en dat we niet terug gebeld zijn nadat we een m'n mail hadden gestuurd.

• Joop
    Geverifieerde klant van 123kampeerwereld.nl

Duidelijke website en snelle levering ook de prijzen zijn redelijk

• Dick van der Staaij
    Geverifieerde klant van 123kampeerwereld.nl

goede website en snelle levering

• Mario Wouters
    Geverifieerde klant van 123kampeerwereld.nl

Zeer vlot bestellen, vlotte en correcte levering en duidelijke communicatie aangaande levermoment

• Hans Garritsen
    Geverifieerde klant van 123kampeerwereld.nl

Ik zocht een onderdeel van een luifel dat veel grote (internet-)winkels