123paracord.nl

123paracord.nl

Dé expert op het gebied van paracord! Met een breed aanbod Type III 550 paracord zijn wij in Nederland jouw partner op gebied van hobby en outdoor. Vanzelfsprekend gebruiken wij uitsluitend de hoogste kwaliteit paracord.

Wij hebben de allerlaagste meterprijs van Nederland. Koop je meer meters dan zijn we zelfs nóg veel goedkoper.
1.391 klantbeoordelingen

• Lisette
    Review voor 123paracord.nl

Snelle levering en voorraad wordt goed bijgehouden waardoor je weet wat je wel en niet kan bestellen. Door een leesfout van mijn kant de eerste paar keren paracord ontvangen zonder spoel. Omdat ik het in de winkel heb liggen omdat ik op maat gemaakte halsbanden maak is dit niet heel netjes. Bij mijn laatste levering kreeg ik alsnog spoeltjes opgestuurd toen ik dit vertelde zodat ik het toch netjes kan presenteren in mijn winkel. Top service.

• Marianne
    Review voor 123paracord.nl

paracord is makkelijk te bestellen op de overzichtelijke website

• Hoe beoordeel je 123paracord.nl?

• FetishCompany

snelle service , goede prijzen

• Chantal
    Review voor 123paracord.nl

Super tevreden.Snelle levering en geweldige kwaliteit/prijs verhouding.Ben echt dik tevreden

• Anique van der Hoop
    Geverifieerde klant van 123paracord.nl

Eenvoudig te bestellen en heel snel geleverd!

• Alexander Versluis
    Geverifieerde klant van 123paracord.nl

zoals het hoort dus niets byzonders .

• Grietje De vries

Heel tevreden, vrijdag besteld. Zaterdag in huis. Super 👍

• erik schansman
    Geverifieerde klant van 123paracord.nl

Product voldoet perfect aan de verwachting. Makkelijk online bestellen en levering binnen de beloofde termijn compleet met track&tracé.. Gewoon uitstekend.

• Leny Marteijn
    Geverifieerde klant van 123paracord.nl

Super snelle en goede levering

• Marijke Verstraelen
    Geverifieerde klant van 123paracord.nl

Ik heb tot op heden niks ontvangen ...

Antwoord van 123paracord.nl

Hoi Marijke,

Helaas heb ik van jou geen bericht ontvangen hierover anders had ik hier direct achteraan gegaan.

Jouw Pakket is maandag direct verzonden en volgens de tracking code nog steeds onderweg. Het pakket is gisteren naar het land van bestemming verzonden.

Ik zal de vervoerder even vragen waarom de zending is vertraagd zodra ik meer weet zal ik jou hiervan per e-mail even op de hoogte brengen.