123plaktegels.nl

123plaktegels.nl

Welkom bij 123plaktegels.nl - Transformeer je ruimte met gemak en stijl! Ontdek onze exclusieve 3D kunststof plaktegels - stijlvol, duurzaam en eenvoudig te installeren. Unieke ontwerpen voor elke smaak. Bestel nu en geef jouw huis een moeiteloze upgrade!
3d wandpanelen tegels interieur accessoires
9,5

• lindsey
    Review voor 123plaktegels.nl

Ben voor de hexalux noir plaktegel gegaan, ziet er goed uit en is makkelijk aan te brengen. Ben erg tevreden!

• Harm Werven
    Review voor 123plaktegels.nl

Pakket snel ontvangen, pakket was stevig verpakt misschien wel iets te stevig. maar voor de rest zeer tevreden

• Hoe beoordeel je 123plaktegels.nl?

• Klaas
    Review voor 123plaktegels.nl

Goede service, mijn pakket bleek vast te zitten bij dpd en ik was netjes op de hoogte gesteld, een dag later alsnog alles netjes ontvangen

• Jeed
    Review voor 123plaktegels.nl

Snel geleverd en netjes verpakt

• Teodor
    Review voor 123plaktegels.nl

De plaktegels waren super eenvoudig te installeren. De instructies waren duidelijk en ik had geen speciale gereedschappen nodig. De tegels zien er geweldig uit en hebben mijn keuken een compleet nieuwe uitstraling gegeven. Ik zou ze zeker aanbevelen!

• Zenn
    Review voor 123plaktegels.nl

Super mooie plaktegels! Het is makkelijk aan te brengen en je ziet de voegen er niet doorheen van de onderliggende tegels.

• Anna Nentjes
    Review voor 123plaktegels.nl

Ik was wat skeptisch maar na het bestellen van een sample van de rose glow plaktegel was ik helemaal over de streep, in 1 zaterdag heeft mijn man de hele wc gedaan. al met al zeer tevreden

• Xander
    Review voor 123plaktegels.nl

Snelle levering en makkelijke installatie!