1Parasol.nl

1Parasol.nl

Online verkoop van parasols en beschermhoezen
8,0

• Albert Hermsen
    Geverifieerde klant van 1Parasol.nl

Genoemde prijs incl verzendkosten. Dus geen verrassingen tijdens je bestelling. Snel geleverd!

• Betsy ten Brug
    Geverifieerde klant van 1Parasol.nl

ondanks dat wij 40 min. te laat waren voor vandaag gekocht morgen geleverd krijgen wij deze toch de volgende morgen

• Hoe beoordeel je 1Parasol.nl?

• Jacco Bruggink
    Geverifieerde klant van 1Parasol.nl

Stond duidelijk op de site levering binnen 48 uur maar dat werden er iets meer.

• E.C. de Bie
    Geverifieerde klant van 1Parasol.nl

Fijne website, snelle levering binnen aangegeven tijd, enige kleine minnetje de produkt omschrijving mag iets uitgebreider

• Anita Huijzer
    Geverifieerde klant van 1Parasol.nl

Heb afgelopen weekend een parasol besteld. Zou dus dinsdag in huis moeten zijn...niets gezien. Ook geen bericht wanneer het dan wel komt...
    Heb gemaild en via Facebook een bericht gestuurd maar geen reactie.
    Uiteindelijk reactie dat parasol zoekgeraakt was bij transporteur (had ik ook al verschillende keren gelezen in reviews) en ze nogmaals de parasol gingen opsturen. Parasolhoes zou ik vergoed krijgen voor het ongemak (had ik ook al meerdere keren gelezen dat je die dan gratis krijgt).
    Tweede keer raakte de parasol weer zoek bij transporteur.
    Het is nu donderdag en heb nu mijn geld teruggevraagd en de bestelling ingetrokken. Hopelijk wordt mijn geld teruggestort.
    Op hun website doen ze zich voor als een goed bedrijf, maar mijn ervaringen zijn het tegenovergestelde.
    Telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar, alleen per mail, chat of social media. Medewerkers zijn wel vriendelijk, maar ik heb geen vertrouwen meer in deze club.
    Jammer!!

Antwoord van 1Parasol.nl

Goedemiddag Anita,

Bedankt voor je bericht. We doen ons uiterste best om iedere bestelling correct en op tijd af te leveren, maar er gaat helaas ook wel eens iets mis. De afgelopen dagen hebben wij ontzettend veel bestellingen verwerkt. En hoe meer bestellingen je verwerkt, hoe meer er ook mis kan gaan.

Zoals we per e-mail hebben besproken is de zending tot onze spijt voor de tweede keer zoekgeraakt. Wij werken met een extern transportbedrijf. Je hebt bij ons een bestelling geplaatst en wij zijn verantwoordelijk dat deze wordt geleverd. In dit geval is er echt sprake van onmacht. Wij geven de zending mee met de transporteur en gaan er vanuit dat zij deze netjes en op tijd afleveren.

Toen de eerste zending is zoekgeraakt hebben wij direct geregeld dat er nog een nieuwe parasol mee ging met transport (terwijl zij al aan het laden waren). De kans dat een bestelling zoekraakt is erg klein, maar toch is ook de tweede zending zoekgeraakt. Mijn welgemeende excuses hiervoor.

Ik begrijp dat je er geen vertrouwen meer in hebt en heb het totaalbedrag dan ook direct naar je teruggestort. Dit zal morgenochtend op je rekening staan.

Zoals je hebt gemerkt zijn wij goed en snel bereikbaar via Live-chat, Facebook, Instagram, WhatsApp en E-mail. Telefonische ondersteuning bieden wij niet, maar ik ga er vanuit dat je dit niet als een probleem hebt ervaren gezien onze snelle reactie snelheid.

Ik wens je een hele fijne dag!

Dave van 1Parasol

• Peter
    Geverifieerde klant van 1Parasol.nl

Produkt is wel compleet geleverd, maar totaal geen advies op de website terug te vinden over dit type parasol. Wij kunnen er echt helemaal niks mee omdat deze volkomen instabiel op en neer staat te wapperen bij de minste wind. Echt levensgevaarlijk. Weer een goeie les om niet zomaar iets op internet te bestellen.

Antwoord van 1Parasol.nl

Goedemiddag Peter,

Bedankt voor je feedback. Je hebt gekozen voor een zogenaamde zweefparasol. Een parasol van 12m2 vangt veel wind en is vrijwel altijd in beweging. Door voldoende contragewicht te gebruiken kun je de parasol stabiel houden. Op onze website lees je uitgebreid hoe je de parasol dient te verzwaren en staan tips m.b.t. het onderhouden van de parasol. Ik vind het dan ook opmerkelijk dat je zo'n slechte review achterlaat...

Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het natuurlijk graag!

Dave van 1Parasol.nl

• Fleur S.
    Review voor 1Parasol.nl

Door de klantenservice werd ik goed geholpen toen ik vragen had over bepaalde producten, ze antwoordde heel snel en dankzij de hulp kon ik snel mijn keuze maken. Toen de volgende heb ik mijn parasol ontvangen! Super snelheid van levering en service.

• Marlot L
    Review voor 1Parasol.nl

Er zijn niet veel webwinkels die gratis levering aanbieden. Bij 1parasol wel, helemaal super.
    Volgende dag alles netjes bezorgd in huis en heb vooraf veel met de klantenservice gesproken voor informatie en die hebben mij altijd snel en goed kunnen antwoorden. Aanrader dus.

• S. Blenke
    Review voor 1Parasol.nl

Erg tevreden! Waren wat onduidelijkheden over de bestelling, maar werd erg snel en correct geholpen! Zeer vriendelijke medewerkers. Echt een aanrader

• S. Wolthers
    Review voor 1Parasol.nl

Fantastische ervaring met 1Parasol. Snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling.