2-BeSure
2-BeSure focust zich helemaal op ovulatie- en zwangerschapstesten. Wij leveren betrouwbare en betaalbare producten aan zowel consumenten als bedrijven.
9,3
Filter 1439 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1062 met beschrijving

• Juul
    Review voor 2-BeSure

Track & trace kwijt geraakt, dus de klantenservice gemaild. Kreeg snel antwoord, een uur later ofzo en de track & trace gekregen.

De ovulatietesten zijn goed (de extra sensitieve dipsticks gebruikt), maar de zwangerschapstesten tegenwoordig niet meer. De ultra vroege tests zijn minder duidelijk, dan de vroege tests. De testen zijn nog even duidelijk als eergisteren, terwijl je met andere testen (zoals dr. Original, Kruidvat 2v5) wel een oploop ziet. De testen zijn even gevoelig. Ook geven de testen best vaak een lijn, ook al ben je niet zwanger.

Conclusie: de ovulatietesten zijn top, maar de zwangerschapstesten zijn waardeloos.

• Angela
    Review voor 2-BeSure

Door vertraging postnl nog steeds geen pakketje, meerder malen contact gehad. En krijg alsnog gewoon een nieuwe bestelling toegestuurd. Ben goed geholpen door de klantenservice

• Hoe beoordeel je 2-BeSure?

• Nadine
    Review voor 2-BeSure

Super snel binnen gekregen werken naar behoren
    Bedankt ! 😊 en klanten service makkelijk te bereiken

• Dilya
    Review voor 2-BeSure

Ik had mijn bestelling op 9mei moeten ontvangen. Nu 3 dagen later nog steeds niks van ze gehoord. Heb mail gestuurd naar klantenservice en ook natuurlijk geen antwoord. Schandalig dit. Ik wil nu echt zsm mijn geld terug. Dit slaat nergens op. Op de website melden dat bestelling volgende dag bezorgd wordt maar in realiteit is die nooit verzonden. Eerste en laatste keer dat ik hier iets heb besteld.

• Raf
    Review voor 2-BeSure

Snelle levering en hoge kwaliteit testen

• K.
    Review voor 2-BeSure

Goede service. Contact opgenomen nadat een bestelling niet geleverd was. Zeer snel antwoord, en bestelling werd zonder problemen opnieuw verzonden. Nadien ook nog de vraag/interesse of pakketje nu wel geleverd was met wederom zeer snelle reacties

• Ilse

Snel en fijn

• Iris
    Review voor 2-BeSure

Super snelle levering. Toen er toch iets niet goed gegaan was werd dit super netjes opgelost.

• Susanna
    Review voor 2-BeSure

Snelle levering. Netjes verpakt. Geen op of aanmerkingen!

• Bonnie
    Review voor 2-BeSure

Goede prijzen, heldere uitleg van de producten en super snel en discreet verzonden.

• Melanie
    Review voor 2-BeSure

Snelle levering en testen werken uitstekend!

• Leontien
    Review voor 2-BeSure

Fijne producten, snelle verzending en niet duur👌

• ilknur

Zeer slecht

• Naomi
    Review voor 2-BeSure

Vrij ‘last-minute’ ovulatietesten besteld, in de veronderstelling van snelle levering. Maar jammer genoeg nog niet ontvangen. Nu komen ze waarschijnlijk pas toe na mijn ovulatie, zonde.

Beste Naomi,

Ik heb het even voor je nagekeken en jouw bestelling is inderdaad besteld en betaald. Hij is ook gewoon tijdig verstuurd met de post.

Wat mij opvalt is dat jij woonachtig bent in België en wij zijn gevestigd in Nederland. Dit zorgt voor een langere levertijd. Dit staat ook op onze website vermeld. Onze ervaring is dat het ongeveer 2-4 werkdagen duurt om naar België te verzenden (zie ook onze website: http://www.2-besure.com/algemeen-veel-gestelde-vragen/), maar dat dit af en toe ook iets langer of korter is.

Mocht je nog vragen hebben, dan horen wij dat graag.

• Nelleke
    Review voor 2-BeSure

Levertijd klopt niet, wacht al 2 dagen langer dan beloofd op mijn testen.

Beste Nelleke,

Dat vinden wij vervelend om te horen.

Helaas heeft PostNL af en toe last van een vertraging en komen de bestellingen af en toe later aan dan beloofd door PostNL. Wij vinden dit super vervelend, want wij weten hoe belangrijk het voor onze klanten is om de bestelling tijdig te krijgen en wij zorgen er daarom ook altijd voor dat de bestellingen netjes op tijd bij PostNL aangeleverd worden.

• I.
    Review voor 2-BeSure

De zwangerschapstesten doen het allemaal niet 😩

Beste I.,

Dank voor het schrijven van een review.

We zien dat je niet tevreden bent.

We hebben geprobeerd contact met je te krijgen om dit op te lossen. Helaas krijgen we geen reactie van je. Mocht je open staan voor contact zou je ons dan een mail willen sturen (info@2-besure.com)?

• Robin
    Review voor 2-BeSure

Snelle en discrete verzending , altijd betrouwbaar

• Romy
    Review voor 2-BeSure

Snelle levering. Tevreden met de testen

• Marissa
    Review voor 2-BeSure

Snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding

• K
    Review voor 2-BeSure

Goede producten, snel in huis