220deal

220deal

Verkoop uit eigen voorraad van kwalitatief schakelmateriaal voor bodemprijzen.
Schakelaars-Wandcontactdozen-Dimmers-UTP-Laders-Sensors
Veel te veel betalen voor goed schakelmateriaal is vanaf nu toch echt je eigen schuld!
Filter 11 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 9 met beschrijving

• Frank Peeters
    Geverifieerde klant van 220deal

Heldere en eerlijke communicatie waarbij opgemerkt dient te worden dat er actie meegedacht is. Snelle levering en een kwalitatief uiterst goed product. Kortom, lekker bestellen en genieten van het mooie design.

Antwoord van 220deal

Beste Frank, hartlijk dank voor de mooie review en super dat alles gelukt is! Hopelijk zijn hierdoor meer mensen overtuigd dat goede producten niet per se duur hoeven te zijn.

• Sam Van ijzendoorn
    Geverifieerde klant van 220deal

Top service, als ik iets extra’s nodig had kwam ron het persoonlijk super snel langs brengen. De producten zien er uitstekend uit en werken fijn. Wij hebben ons hele huis verbouwd en alles bij 220deal aangeschaft.

Antwoord van 220deal

Dankjewel voor de fijne review en veel plezier met jullie nieuwe woning! Jullie wonen in de omgeving, dus de brengservice was een kleine moeite. Zit niet standaard in onze verzendopties :-)

• Hoe beoordeel je 220deal?

• Peter Nooijen
    Geverifieerde klant van 220deal

Makkelijk bestellen, snelle correcte levering. Goede kwaliteit producten.

Antwoord van 220deal

Hartelijk dank voor je fijne reactie! Daar zijn wij erg blij mee. Graag tot een volgende keer en ook dan zullen wij weer snel en correct leveren.

• Twan
    Geverifieerde klant van 220deal

Snel geleverd, prima spullen voor zeer betaalbare prijs.

Antwoord van 220deal

Dag Twan, hartelijk dank voor het vertrouwen en de review! Goed en goedkoop gaan bij ons prima samen.

• rene yntema
    Geverifieerde klant van 220deal

prima prijs kwaliteit verhouding en prima contact

Antwoord van 220deal

Hartelijk dank voor de genomen moeite om je ervaring met ons te plaatsen! Daar zijn wij erg blij mee.

• Peter Nooijen Nooijen

Snelle correcte levering.
    Schakelmateriaal ziet er goed en netjes uit, voelt degelijk aan. Mooi design.

Antwoord van 220deal

Beste Peter, hartelijk dank voor de fijne review. Daar zijn wij erg blij mee.

• Frank
    Geverifieerde klant van 220deal

Alles ging eigenlijk prima. Ook de artikelen zien er prima uit. Heb eerst voor de garage wat besteld, maar ga voor de woning ook wat bijbestellen.

Antwoord van 220deal

Dank voor je fijne review! We hebben alles op voorraad, dus de nieuwe bestelling zien we graag tegemoet.

• Tjalling Feenstra
    Geverifieerde klant van 220deal

Goede prijzen een fijn persoonlijk contact.

Antwoord van 220deal

Hartelijk dank voor uw reactie! Een tevreden klant is de kers op de taart.

• Marcel Stam

erg snelle levering!

Antwoord van 220deal

Hartelijk dank voor uw review! Veel plezier van uw schakelmateriaal. U heeft er 5 jaar garantie op.