24itshop
24itshop.nl levert een breed aanbod aan ICT hardware, waaronder computers, monitoren, laptops, printers, tablets en computer gerelateerde onderdelen en accessoires.

• Patrick Kerkhof
    Review voor 24itshop

Had een dvd speler voor een oude laptop nodig welke ik weer aan de praat wilde krijgen. Kon deze nergens vinden, tot ik bij dit bedrijf terecht kwam waar ik hem op de website zag staan. Even gebeld en werd zeer goed geholpen, goed gesprek gehad en kon hem direct ophalen! En dat alles voor een prima prijs. Waar vind je nog zo'n service..? Zeer goed geholpen, ben erg tevreden en laptop draait weer.

• Vincent Janssen
    Geverifieerde klant van 24itshop

Snelle levering en prettige service.

• Hoe beoordeel je 24itshop?

• Frank
    Geverifieerde klant van 24itshop

Goed advies en snel verzonden

• Joey Stuart
    Geverifieerde klant van 24itshop

Besteld, de volgende dag al in huis.

• Edwin Freekenhorst
    Geverifieerde klant van 24itshop

Besteld artikel niet op vooraad, vervolgens goed advies gekregen en voor dezelfde prijs een vervangend artikel gekregen uit een hogere prijsklasse.

• urbain nelissen
    Geverifieerde klant van 24itshop

Perfecte en correcte aflevering.

• Herman

Correcte snelle levering

• Dennis Smeets
    Geverifieerde klant van 24itshop

We hebben voor op de zaak een goedkope A0 printer gekocht. De IO module was kapot en heb deze bij 24itshop besteld. Goed verpakt aangekomen. De IO module doet het zoals verwacht. Goed. Groet Dennis Smeets (bedrijfsleider Clevers Asbestsanering BV)

• Elke oosterhoff
    Geverifieerde klant van 24itshop

Snelle levering, keurig verpakt. En functioneert naar behoren.

• P. Staaks
    Geverifieerde klant van 24itshop

Recht toe, recht aan en pijlsnelle bezorging. Service zoals je die wenst. Zeer tevreden.