24winkelen.nl

24winkelen.nl

Bij 24winkelen kun je gemakkelijk en met veel plezier 24 uur online winkelen. Vandaag besteld is morgen in huis.
Meer dan 1000+1 artikelen en ieder week nieuw artikelen en leuke aanbiedingen voor jou!
8,9
Filter 245 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 162 met beschrijving

• Hugo en Vera Wulffraat

Groot aanbod

• Henk
    Review voor 24winkelen.nl

Altijd besteld en netjes op tijd geleverd. Top­čĹŹ

• Hoe beoordeel je 24winkelen.nl?

• Jan de Bruin
    Review voor 24winkelen.nl

Gewoon via de app geld over gemaakt zeggen ze verkeerde bankrekening. Ksn niet want als je gaat betalen komenn hun bankgegevens te zien . Gebeld , komen ze met een ander nummer . Zeer slechte service..

Antwoord van 24winkelen.nl

Beste Jan,

Zoals mijn collega al eerder per mail heeft geïnformeerd, heet u het bedrag naar een andere rekeningnummer gestort. De rekening nummer dat u heeft aangegeven is niet bekend bij ons. Kan zijn dat het de rekeningnummer van de iDeal-ING bank is waar u het bedrag heeft overgemaakt. Hiervoor kunt u zelf even contact opnemen met uw bank of de tegenpartij van wie de rekening is.

Ik vertrouw u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

• Carolien.engels
    Review voor 24winkelen.nl

Snelle levering, kwaliteit voor een prikje

• Coen
    Geverifieerde klant van 24winkelen.nl

Product wel snel verzonden (op een zondag!!) en werd via PostNL keurig afgeleverd. De aanstekers functioneren maar zijn voor mij persoonlijk toch iets te klein en liggen niet fijn in de hand (navulbare click aanstekers 50stuks) ik zou deze dan ook NIET opnieuw kopen. Klantenservice heb ik GEEN ervaring mee dus 5sterren gegeven; Nazorg en garantie 3 sterren omdat ik geen nazorg heb gemerkt en dus enkel 3 sterren geef obv de garantie. Ik raad mensen deze Webshop WEL aan! Niet duur, veel producten, veel betaal mogelijkheden EN snelle verzending!

• Anke Joosens

Goede service

• Donny
    Review voor 24winkelen.nl

Goed product volgens de omschrijving en snel bezorgd. klantenservice via de mail uitstekend geholpen met mijn keuze:)

• Amalia Garcia

Alles prima!!!

• Arno van den Bosch

Mijn produch

• Janny de Gooijer

• Trudy Reijnen
    Geverifieerde klant van 24winkelen.nl

Snelle levering en losse batterijen zaten erbij

• Ahai

Super goed prijzen

• Roos Van Acker
    Geverifieerde klant van 24winkelen.nl

Bestelling snel geleverd. Product werkt niet goed. Als je wil retour zenden betaal je de verzendkosten ook, deze zijn te hoog. Ik had het niet aangekocht als de beschrijving duidelijker was.

• iris
    Review voor 24winkelen.nl

Goed service en goed product

• Marieke
    Review voor 24winkelen.nl

Snelle levering, goede prijs en ontzettend goede service.

• Hans Brinkerhof

Snelle service

• W. Kruize
    Geverifieerde klant van 24winkelen.nl

Goede beschrijving en foto's, snelle levering, niet duur

• Wim Hilten

Ja zeker

• V.M

Snelle bezorging

• Jolanda
    Geverifieerde klant van 24winkelen.nl

Keurig op tijd geleverd. Kon alleen niet via PayPal betalen terwijl die wel aangegeven wordt. Jammer dat is dus een misleiding.