2Cheap.nl

2Cheap.nl

Is 2Cheap.nl veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
8,7
20.449 klantbeoordelingen
Filter 6956 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 5108 met beschrijving

• Bert
    Review voor 2Cheap.nl

Goedkoop, op tijd geleverd wat ik besteld had

• Ben
    Review voor 2Cheap.nl

Lever tijden nakomen! Voor 17 uur besteld morgen geleverd me reet! Ik had om 15 uur wat besteld en betaald en het is de volgende dag pas verstuurd, lekker als je erop aan het wachten bent!

• Hoe beoordeel je 2Cheap.nl?

• Martyn Thompson
    Review voor 2Cheap.nl

ACTIE NEMEN! Artikel besteld op 11 october. Dezelfde dag email ontvangen dat het vertuurd was. 16 october niets ontvangen dus geprobeerd om te bellen maar werdt niet opgenomen. Email gestuurd en antwoord gekregen dat als het niet voor vrijdag geleverd werd om weer contact op te nemen. Vrijdag ook niets ontvangen dus weer email gestuurd maar tot nu toe geen respons. Via Paypal gemeld dat het pakket niet ontvangen was maar 2 Cheap heeft ook niet gereageerd op het bericht via Paypal. Wij zijn nu al 2 weken verder.

• Maaike
    Review voor 2Cheap.nl

2 stuks besteld. 1 was kapot, al van voor het verzonden was want afgebroken stukken waren niet in de doos te bespeuren. Contact opgenomen met klantendienst. Deze wou een nieuwee opsturen indien we de verzendkost zouden betalen. Dit is klantonvriendelijk en vrij grof want de fout lag duidelijk bij hen.
    Zeer ontevreden

• Hanny Vreekamp
    Geverifieerde klant van 2Cheap.nl

Snelle levering en ook duidelijk antwoord op een gestelde vraag. informatie over product op de site was niet correct en wordt bijgewerkt.

• maart kraaijeveld
    Geverifieerde klant van 2Cheap.nl

Hele fijne zaak,bij de levering zat een gebroken glas , 2 dagen later een compleet vervangende lamp in huis! 👍

• Jeannette Bouwmeester

Snelle levering.
    Ik kon mijn bestelling op dezelfde dag al ophalen.
    Super....

• Martin Kamphuis
    Geverifieerde klant van 2Cheap.nl

Correcte en snelle levering.

• Wiepco Wijnand
    Geverifieerde klant van 2Cheap.nl

zeer snelle en correcte levering

• marit sweenen

Prima