9,0
Filter 6959 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 5111 met beschrijving

• Edwin
    Review voor 2Cheap.nl

Nadat ik mijn producten had besteld, werd het de volgende dag al geleverd, terwijl op de site 3-5 werkdagen stond!

• Esther
    Review voor 2Cheap.nl

Let op!! Geen beperkt houdbare producten aanschaffen bij deze shop! Houdbaarheid nog 3 maanden waar er twee jaar houdbaarheid gegarandeerd wordt door de originele leverancier. Na bellen, foto van de houdbaarheidsdatum op de verpakking terug gezonden meent Nick van 2cheap dat het product heus langer houdbaar is.. Betreft een desinfectie middel voor dieren/dierenverblijven en in mijn geval voor dure aquaria en inhoud. Dit risico is te groot! Geen compensatie, geen normaal houdbaar product in kilo verpakking of zelfs kleinere verpakking beschikbaar maar ik “mag” retourneren op eigen kosten.. Niks cheap aan hè? Voor kleine rommeltjes misschien een leuke shop maar zou er NIETS kopen waar levens op het spel kunnen staan door gebruik van een verlopen product. Slecht verhaal! Vrijwel nutteloze aankoop, geen klantvriendelijke oplossing, echt too cheap! Oppassen dus.

• Hoe beoordeel je 2Cheap.nl?

• Dester
    Review voor 2Cheap.nl

Doen wat ze beloven, voor 17.00 uur besteld, de volgende geleverd.
    Donderdag voor 17.00 uur besteld, dinsdag pas geleverd, zeer vervelend als je er op zit te wachten.
    Krijg wel de al betaalde bezorgkosten retour, maar niet de eigen retourkosten om het terug te zenden!
    Wat heb je daaraan als de bezorgkosten bijna duurder zijn als het product wat je hebt besteld.
    Je kan beter ergens anders bestellen!

• Bert
    Review voor 2Cheap.nl

Goedkoop, op tijd geleverd wat ik besteld had

• Ben
    Review voor 2Cheap.nl

Lever tijden nakomen! Voor 17 uur besteld morgen geleverd me reet! Ik had om 15 uur wat besteld en betaald en het is de volgende dag pas verstuurd, lekker als je erop aan het wachten bent!

• Martyn Thompson
    Review voor 2Cheap.nl

ACTIE NEMEN! Artikel besteld op 11 october. Dezelfde dag email ontvangen dat het vertuurd was. 16 october niets ontvangen dus geprobeerd om te bellen maar werdt niet opgenomen. Email gestuurd en antwoord gekregen dat als het niet voor vrijdag geleverd werd om weer contact op te nemen. Vrijdag ook niets ontvangen dus weer email gestuurd maar tot nu toe geen respons. Via Paypal gemeld dat het pakket niet ontvangen was maar 2 Cheap heeft ook niet gereageerd op het bericht via Paypal. Wij zijn nu al 2 weken verder.

• Maaike
    Review voor 2Cheap.nl

2 stuks besteld. 1 was kapot, al van voor het verzonden was want afgebroken stukken waren niet in de doos te bespeuren. Contact opgenomen met klantendienst. Deze wou een nieuwee opsturen indien we de verzendkost zouden betalen. Dit is klantonvriendelijk en vrij grof want de fout lag duidelijk bij hen.
    Zeer ontevreden

• Hanny Vreekamp
    Geverifieerde klant van 2Cheap.nl

Snelle levering en ook duidelijk antwoord op een gestelde vraag. informatie over product op de site was niet correct en wordt bijgewerkt.

• maart kraaijeveld
    Geverifieerde klant van 2Cheap.nl

Hele fijne zaak,bij de levering zat een gebroken glas , 2 dagen later een compleet vervangende lamp in huis! 👍

• Jeannette Bouwmeester

Snelle levering.
    Ik kon mijn bestelling op dezelfde dag al ophalen.
    Super....

• Martin Kamphuis
    Geverifieerde klant van 2Cheap.nl

Correcte en snelle levering.

• Wiepco Wijnand
    Geverifieerde klant van 2Cheap.nl

zeer snelle en correcte levering

• marit sweenen

Prima

• Marcel Vergeer

• antoon Houwen
    Geverifieerde klant van 2Cheap.nl

Prima service. Helaas was artikel niet direct in voorraad maar prima dat dit ook weer meteen werd gemeld.

• Dirk Zom
    Geverifieerde klant van 2Cheap.nl

Heel veel tijd over de bestelling bezorgen gedaan

• Johan Bouckaert
    Geverifieerde klant van 2Cheap.nl

Goede prijs en snelle levering.
    Kwaliteit van het product is ruim voldoende

• Gerard Bruijns
    Geverifieerde klant van 2Cheap.nl

Super snelle levering met track and trace.

• J Brinkers
    Geverifieerde klant van 2Cheap.nl

Zoals van te voren gemeld was zou het een paar dagen duren voor ik product in handen zou hebben. Mede denk ik door Sinterklaas duurde het iets langer dan verwacht. Voor de rest goede communicatie.

• Fred Vermulm
    Geverifieerde klant van 2Cheap.nl

Gewoon keurig op de hoogte gesteld en alles in goede orde ontvangen