2be-Aware
2be-Aware is een lifestyle webwinkel met een specialisatie in spirituele producten. Wij streven ernaar om voor zeer aantrekkelijke prijzen producten met een hoge kwaliteit te leveren.

• John Hogendoorn
    Geverifieerde klant van 2be-Aware

sneller levering, en bestelde conform

• Ineke Mielekamp
    Geverifieerde klant van 2be-Aware

Zonder nadere berichtgeving werd mijn order gecanceld en het geld geretourneerd: heel slecht!

Antwoord van 2be-Aware

Beste mevrouw Mielekamp,

Wat jammer dat het mis is gegaan met uw order. Omdat het product momenteel niet op voorraad is en dit even zal gaan duren hebben wij u via de webwinkel een berichtje gestuurd en tevens direct uw geld via Pay.nl terug laten storten.

Zou u voor ons kunnen nakijken of het berichtje op 5 oktober niet toevallig in uw email met ongewenste items terecht is gekomen?

Agnetha

• Hoe beoordeel je 2be-Aware?

• Gerrion vd. Beek
    Geverifieerde klant van 2be-Aware

Ik vind het heerlijk om er een behandeling me af te sluiten

• Marijke Witman

• Corinne te Brake
    Geverifieerde klant van 2be-Aware

Direct het product naar de post brengen, zoals beloofd op de site of niet beloven. Ik had contact hierover, werd aangegeven dat het pakket al was afgegeven, maar in de Track&Trace gebeurde dat de volgende dag, liever oprecht vertellen hoe het echt zit. Wel een hele leuke attentie bij het bestelde, een mineraal/steentje, die ook nog eens qua werking precies paste, dus mooi afgestemd, dat maakt dan weer veel goed. Weet niet of dat er standaard bij zit, superleuk, of als goedmakertjes, ook superleuk.

• Mosel
    Geverifieerde klant van 2be-Aware

Ik kreeg netjes alle informatie omtrent mijn bestelling via de mail, heel snel na mijn bestelling. Bedankt voor de mooie producten en goed verpakt ook. De levering kwam een dag later, maar dat lag helemaal aan PostNL want ik had van jullie natuurlijk die mail ontvangen wanneer jullie het pakketje hadden verzonden!

• Bart Meijer

Prima

• Jale Simsek
    Geverifieerde klant van 2be-Aware

snelle levering, uitstekende communicatie! kwalitatieve spullen!

• F Dunker
    Geverifieerde klant van 2be-Aware

Ken het product heel lang.

• Janina Schlettwein-Jarchow

Fast reliable and friendly