2dekansje
Wij geven internetretouren en restvoorraden een tweedekans, vandaar onze naam 2dekansje.com. Dit kunnen wij omdat wij elk product controleren en kwalificeren voor jou! Super transparant, en je weet precies wat je krijgt. Beter voor de wereld, beter voor jouw portemonnee. Wij bieden tot wel 80% korting op A-merken. En je weet alles is nieuw bij ons en heeft ook nog eens garantie!
8,4
Filter 686 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 350 met beschrijving

• Wouter
    Review voor 2dekansje

Mijn product zou niet komen omdat het niet op de site had mogen staan, maar kwam toch! Een dag later dan belooft! Het bleek ook ergens anders 20 euro goedkoper te zijn, maar daar wilden 2dekansje.com niets aan doen, ondanks zg "Laagste prijs garantie". Kortom, ze doen zeker niet wat ze beloven!!

• Thijs Buitenhuis

Nieuw is nieuw

• Hoe beoordeel je 2dekansje?

• Robje
    Review voor 2dekansje

Leuke prijzen nieuwe producten. Anders zonde!

• Willem Backer plekker goedkoop voor nieuwe shit :)
    Review voor 2dekansje

Leuke prijzen voor nieuwe shit :)

• Kees
    Review voor 2dekansje

Goed gesprek gehad met de jongens van klantenservice en hebben me een goede deal gegeven

• Nancy
    Review voor 2dekansje

Ligbed besteld op 26 april en betaald......tot op heden nog steeds niets ontvangen. Gisteren mailtje gestuurd en kreeg als reactie dat jullie zo spoedig mogelijk contact met mij opnemen!!!! Nog niets gehoord of ontvangen. Kunnen jullie de bestelling annuleren svp en mijn geld terug storten???? Bedankt alvast :(

• Miriam
    Review voor 2dekansje

Besteld, betaald daarna doodse stilte... Plaatste en betaalde een bestelling op 14/04. Zou geleverd worden voor 24/04. Tot op heden geen mail geen tracecode, niks. Ondertussen in een tijdsbestek van een week zelf al 3 mails gestuurd en geen enkele is beantwoord (dus niet elke mail wordt dagelijks beantwoord?!). Telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar door Corona... dus wat nu?

• Koos
    Review voor 2dekansje

Teleurgesteld, geen levering. Iets eerder bericht had fijn geweest. Nu weer zoeken en wachten op levering.

• Marco Beltman
    Review voor 2dekansje

Op maandag 6 april hebben we een trampoline besteld en op donderdag 16 april ontvangen wij een e-mail dat de trampoline niet geleverd kan worden, omdat deze niet meer beschikbaar is. We vinden het vreemd dat het 10 dagen duurt, voordat er een reactie komt, dat het product niet meer beschikbaar is. Daarnaast kijken onze kinderen uit naar de komst van een trampoline.

• jeff
    Review voor 2dekansje

Door U afspraken na te komen en te leveren ofwel een bericht na te laten wanneer ze leveren.