2dekansje
Wij geven internetretouren en restvoorraden een tweedekans, vandaar onze naam 2dekansje.com. Dit kunnen wij omdat wij elk product controleren en kwalificeren voor jou! Super transparant, en je weet precies wat je krijgt. Beter voor de wereld, beter voor jouw portemonnee. Wij bieden tot wel 80% korting op A-merken. En je weet alles is nieuw bij ons en heeft ook nog eens garantie!
8,5
Filter 7184 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 3838 met beschrijving

• Remco Brouwer
    Review voor 2dekansje

Het product is stuk geleverd

• Berend
    Review voor 2dekansje

Snelle service precies wat ik wilde en fijne tablet om op te gamen voor maar 62 euro 5 sterren !!!

• Hoe beoordeel je 2dekansje?

• bijzonder levertijd
    Review voor 2dekansje

Je koopt een koelkast want wordt volgende dag geleverd om vervolgens bijna week later te zijn en nog geen koelkast te hebben. Elke dag bellen wat status is. Maar geen steek verder enige wat herhaald wordt. Dit betreft een grote bestelling dus wordt met een andere koerier dus langere levertijd. Dat is niet mijn probleem maar jullie probleem jullie adverteren met volgende dag in huis.

• Rina Vervoort
    Review voor 2dekansje

Er was een stukje afgebroken,maar kreeg het zo toch dichtm

• Christoph
    Review voor 2dekansje

Artikel defect ontvangen. Communicatie hieromtrent verschrikkelijk. Bestel hier nooit iets !!!!

• Janneke Vaessen

Product was lek

• geen
    Review voor 2dekansje

incompleet artikel geleverd, niet bereikbaar voor een oplossing. Erg slechte service

• Snip1970
    Review voor 2dekansje

Stoel die niet voldoet (2 linkerpoten). Komen terug met geld. Wil geen geld wil een complete set. Dus nu radiostilte (al 1 week totaal geen reatie). Maw slechte service

• melissa descamps

Heel tevreden mee

• M
    Review voor 2dekansje

Waardeloze internetwinkels, hebben er meerdere en allemaal klachten over artikelen die ze afsturen waar van alles mis mee is. Of het is stuk of gaat snel stuk of niet compleet. Retour sturen dan is er altijd wel wat om geen retourbetaling te doen. Telefonisch bijna niet bereikbaar of onbeschoft staan ze je te woord. Niks kopen dan ben je beter af. Toolsmart en New Return behoren er ook bij. 12 februari boorkolom besteld enige dagen later geannuleerd via mail geen response. Daarna nog ongeveer 12 x gemaild en daarna 4 a 5 x gebeld uitgelegd dat ik geannuleerd heb via mail. Doen nergens wat mee. Service is slecht. Artikel is gelukkig nog niet afgestuurd maar betaling geactiveerd bij Klarna laatste betaal datum 24 april...heb er alles aangedaan om het annuleren voor elkaar te krijgen wat ik ook probeer. Annuleren van Activatie betaal verzoek bij Klarna doen ze blijkbaar niet. Betalen voor een geannuleerd artikel wat niet afgestuurd is ga ik niet doen.Kortom een en al ellende van dat bedrijf.Gelukkig woon ik er dichtbij om er iedere dag op bezoek te gaan.

• Saskia Berg
    Review voor 2dekansje

Goede service, alleen niet blij met het product. Dus deze is retour gestuurd!

• Marco
    Review voor 2dekansje

Vucuumapparaat gekocht voor 29,95 Euro!~
    Niet compleet en slecht werkend! Aanbod 5 Euro terug!
    Mensen trap er niet in! Oplichterij!

• Jacqueline

Super mooie kwaliteit

• Frank van den Berg
    Review voor 2dekansje

Het apparaat begon goed, maar nu na een korte maand is het scherm onleesbaar geworden. Dus over het product ben ik niet tevreden

• Stolk
    Review voor 2dekansje

WaterKoker besteld, kapot bij levering. Ook heel raar ingepakt in een te kleine doos. Direct Via de website aangeven via het RMA formulier met foto van het defect. 5 dagen verder geen reactie. Het ruikt naar oplichting. Slechte zaak niets bestellen is mijn advies.

• H vd Kooi
    Review voor 2dekansje

Goed product en goede prijs kwaliteit verhouding. Service oké

• D.G. van Dijk
    Review voor 2dekansje

Artikel was duurder dan in de gewone fysieke winkels.

• Fatima
    Review voor 2dekansje

Broken, damaged and non working deep fryer and rice cooker, total fraud.

• Perfect
    Review voor 2dekansje

Snelle levering en alles in de doos nog ingepakt en ongebruikt

• Richard
    Review voor 2dekansje

Snelle levering. Goed om eenn product een tweede kans te geven.