2wheels-shop.nl

2wheels-shop.nl

2wheels-shop.nl is Specialist in alles met 2/4 wheels. Van E-choppers tot E-bikes en E-steps tot E-skateboards.

Service staat bij ons vooraan!
8,4

• Jonas Moens
    Review voor 2wheels-shop.nl

Buiten de vlotte levering, is er over de elektrische step Aovo M365 Pro, die ik heb besteld via 2wheels-shop.nl, weinig positiefs te melden, stuurinrichting naar techt is duidelijk onvoldoende, zeker ivm links sturen. De Steve van deze 'shop' vind het zelf maar miniem. Deze step hobbeld en vibreert zo extreem op oneffen wegen, dat je na 1 km, blij bent ervan af te stappen. Kleine hellingen gaan, maar erg traag.
    Wou mn herroepingsrecht inschakelen, maar dan voel en merk je aan alles, dat het ontmoedigen hiervan, in gang wordt gezet. Vermindering van 25% op de aankoopprijs, terwijl ik er 1 x korte afstand van 1.5-1.8km heb mee gereden. Dus ff sponsje met water over de wielen en staanoppervlak en is gewoon nieuw.
    En dan het aanmoedigen om hem te houden, zijn echt de beste elektrische steps, echt ik lachte me haast een breuk. Nee bij zulke shopjes blijf ik normaal ver weg, gegokt en verloren. Kies voor een Segway-Ninebot, Ducati, Jeep, Kaabo, Vsett, Volans.

• Tom
    Review voor 2wheels-shop.nl

Verkoopt uitsluitend Aliexpress fietsen zonder garantie.
    Als er wat kapot gaat, probeert men onderuit te komen.
    Dus geen garantie en service als je hier je aankoop doet.

• Hoe beoordeel je 2wheels-shop.nl?

• Ingrid
    Review voor 2wheels-shop.nl

Verkoopt neppe namaak spullen en gaat na 1 dag kapot. Lijkt eerste gezicht op een degelijk bedrijf maar schijn bedriegt.

• Ronald de vries
    Review voor 2wheels-shop.nl

Super service, step voor mijn dochter gekocht na 2x gebruikt te hebben geeft de step storing E1. Ik mailtje gestuurd naar Steve direct maandag ochtend mailtje stuur maar op. Na 2 dagen berichtje dat de step gefixt is en retour komt. Al met al super service en vriendelijk contact.

• Roy
    Review voor 2wheels-shop.nl

Ik heb binnen 2 week een ongeluk gehad met de stay on retro fiets wat een eigen verzonnen naam is. want deze fatbike is merkloos.
    Ik heb dus een ongeluk met de fiets gehad omdat ik gewoon op de fiets reed en ineens bij het voorwiel een tikkend geluid gaf waarom ik al vaart ging minderen remmen dus en sloeg over de kop zonder aanleiding.. contact opgezocht en meneer Steve de oplichter van deze zaak. Geloofde mij niet ik wou eigenlijk de fiets terug brengen en mijn geld terug maar dit kon niet volgens hem.. dus toch dan maar de fiets gehouden. En op onderdelen gewacht meer dan 2 maand op moeten wachten en dan ook nog zelf in elkaar moeten zetten. Want in elkaar zetten kan deze heer zelf niet eens. Ik wou eerst eigenlijk geen revieuw schrijven maar na dat ik heb gezien dat de fat bike op alibaba voor precies de zelfde fiets 800euro kost en bij de 2wheel-shop 2000euro
    Dus mensen pas op.. alsje iets bij hem koopt komt het van ali expres of ali baba!
    Maar ik laat het hier niet bij zitten ik maak hier zeker werk van en daar heb ik de juisten mensen voor.
    Met vriendelijke Groeten Roy Zwiers

Antwoord van 2wheels-shop.nl

Beste Roy,

Mooi om te zien dat u Whatsapp opeens niet meer kan vinden maar wel de Review!

U heeft helaas een ongeluk gehad met de fiets ik had mijn twijfels of dit door de fiets kwam of u ergens tegen aan was gereden, gezien het hele voorvork gebroken was.

Maar goed voordeel van de twijfel en u heeft dan ook alle onderdelen gratis gekregen, dit omdat u zelf fietsen monteert als werk en u dit zelf erop wilde zetten.

Betreffende dat u de fiets te koop ziet staan in China dat klopt, wij moeten ze ook ergens inkopen net als alle andere bedrijven die fat bike fietsen verkopen. U ziet nu een prijs wat de fiets in China kost, maar dat is niet de prijs als de fiets hier in Nederland aankomt.
    Dan hebben we te maken met transportkosten, invoerkosten en BTW.
    U die zegt zelf uit deze branche komt, zou dit toch moeten weten. Wat u nu doet is iemand zwart maken met ongegronde argumenten!

Het merk Stay-on is ons eigen geregistreerde merk. Net zo als andere fat bike merken, die kopen hem ook in China en geven dan hun eigen branding aan het product, dat is hoe zakendoen met China werkt, misschien moet u zelf eerst hier in verdiepen voordat u onzin schrijft.

U gaf aan juist heel tevreden te zijn maar nu in ene niet meer. Jammer dat door onwetendheid u nu zo een ongegrond stukje schrijft. U had mij gewoon kunnen contacten en dat had u al veel wijzer geweest. Met vriendelijke groet, Steve van Hoof

• Gino Fotografie en ICT
    Review voor 2wheels-shop.nl

Bij 2Wheels-shop de QMwheel H7 besteld, maar helaas was deze defect bij aankomst. De verpakking is gesealed dus dit ging buiten 2Wheels-shop om, DOA's gebeuren nu eenmaal.
    Contact gezocht met Steve en tot een prima oplossing gekomen en op zijn advies de Aovo M365 Pro genomen, was iets duurder. Vandaag ontvangen en in de herkansing en ging helemaal prima, in elkaar zetten, batterij was nog 81% vol dus direct even een rondje ermee gemaakt.
    Dank je wel Steve voor de snelle en goede service en ik ga hier plezier aan beleven tijdens mijn fotoreportages op het circuit van Assen! Dus ik kan alleen maar een dikke pluim geven een aanrader om hier je E-vervoersmiddelen te bestellen!!

• J. van der Linden
    Review voor 2wheels-shop.nl

Ik ben snel en vakkundig geholpen bij de bestelling van mijn fatbike. Bij leverring

• Felicia R
    Review voor 2wheels-shop.nl

Goede en snelle service, ruim assortiment, meegaand en meedenkend i.v.m. vertraging op de order. Kon niet beter geregeld worden! Zeker een aanrader!

• Nino Virgillito
    Review voor 2wheels-shop.nl

4 geweldige steps gekocht. Bij DHL ging het een en ander mis, maar dit werd uiterst geduldig en goed door 2WHEELS-SHOP afgehandeld

• André
    Review voor 2wheels-shop.nl

Na telefonisch contact waarbij ik heel goed en vriendelijk werd geholpen,een bestelling geplaatst voor een elektrische step.En tot onze verrassing de volgende dag al in huis.Top

• Ontevreden klant
    Review voor 2wheels-shop.nl

Product heeft 1 week gewerkt, daarna plots kapot. Wacht al 2 maanden op een oplossingen die er niet komt. Ze sturen onderdelen op en verwachten dat je het zelf gaat oplossen. Wanneer ik vraag om een refund, is dit niet mogelijk. Verkoper geeft zelf aan niet verder te helpen nadat ik hem wijs op het feit dat dit niet acceptabel is. Producten zijn crap uit china, WEGBLIJVEN

• Tim
    Review voor 2wheels-shop.nl

Goede service, handelen snel een echte aanrader

• Stevie van der Slot
    Review voor 2wheels-shop.nl

Vandaag een elektrische step voor onze zoon gehaald. Super goede service, gelijk een voor ons zelf mee genomen.

• Margreet
    Review voor 2wheels-shop.nl

Stoere, mooie, stevige fiets voor een mooie prijs. Daarbij top service. Ondernemer denkt mee, zeer klantvriendelijk en geeft de klant het gevoel niet alleen koning maar ook keizer te zijn. Echt een aanrader.

• dinesh badal
    Review voor 2wheels-shop.nl

Ik heb super goede service gehad bij de aankoop van 2 elektrische steps. 2Wheels heeft mij erg goed geholpen en vakkundig advies gegeven. Ook na aanschaf stonden ze klaar voor hulp en vragen.

• Anna

Alles goed 👍🏻

• Jan

Duidelijke en eerlijke communicatie

• Petruska van ingen
    Review voor 2wheels-shop.nl

De geweldige service, de eigenaar steef heeft stad en land afgezocht voor n bepaalde maat e-bike, en nadat hij hm gevonden had na n paar dagen zoeken, werd hij ook nog eens afgemonteerd en wel afgeleverd bij mij thuis. Grote klasse!

• Hans
    Review voor 2wheels-shop.nl

FANTASTISCHE SERVICE, aangename eigenaar .eerlijke prijzen. Top product . Een echte aanrader. Nogmaals bedankt.

• Mw Stade
    Review voor 2wheels-shop.nl

Mooie site, vriendelijke en professionele eigenaar, zeer geduldig!