365 brillen

365 brillen

365 brillen, voor elk moment een bril. Dé online opticien voor brillen met een perfecte prijs kwaliteit verhouding. Prachtige klassiek vormgegeven monturen van zeer goede kwaliteit én perfecte kwaliteit brillenglazen, voor gebruik bij iedere situatie, elk moment van de dag. Multifocale brillen, computerbrillen, leesbrillen, goede nachtrust brillen, zonnebrillen en vertebrillen. Voor iedereen de perfecte kijkoplossing voor een hele scherpe prijs.
9,5

• Charlotte Van Loo
    Geverifieerde klant van 365 brillen

Wat een prachtig product en wat een service! MIjn bril kwam in een super mooie koker met doekje en een flesje glasspray erbij. De bril deed meteen zijn werk goed en ik sliep de eerste nacht al fantastisch. Nu hoef ik niet steeds te denken "jongens laat me met rust en lichten uit", wanneer het moet kan ik deelnemen aan iets zonder dat het mijn nachtrust verpest :)

• Tony
    Geverifieerde klant van 365 brillen

Super blij met de bril! Vriendelijk geholpen en snelle service!

• Hoe beoordeel je 365 brillen?

• Wesley Trock
    Geverifieerde klant van 365 brillen

Goede service en hele fijne (goede nachtrust) brillen!

• Soraya Lamers
    Geverifieerde klant van 365 brillen

Fijne service, goede communicatie en fijne brillen!

• Oli Giacaman

Goed en mooi

• Cinderella Dijkhuizen

Goede service!

• Esther De Boer
    Geverifieerde klant van 365 brillen

Fijne en mooie bril! En vragen werden snel beantwoord. Dank!

• Helma Bakers
    Geverifieerde klant van 365 brillen

Al het 2e montuur waar ik multifocale glazen in laat zetten door 365 brillen.
    Echt super tevreden! Kwaliteit prijs is ongekend! Een aanrader!! Ik laat zeker daar nog eens glazen in een montuur zetten

• Marieke Ellen
    Geverifieerde klant van 365 brillen

Mijn bestellig had ik niet correct gedaan. Naderhand is er contact met mij opgemomen en mijn bestelling aangepast. Nogmaals dank hiervoor. Mijn rode bril op stetkte bevalt uitstekend!

• Perry
    Geverifieerde klant van 365 brillen

Geweldige service! Snelle reactie! Persoonlijke aandacht!

• Marijke Van De Steeg

Mooi product, geweldige service

• Patrick Kolster
    Geverifieerde klant van 365 brillen

Super tevreden met de service!

• Martin Boers

Keurig geleverd zoals afgesproken

• Desirée Verbeek
    Geverifieerde klant van 365 brillen

Hele persoonlijke service, ze denken met je mee, en weten ook na de bestelling nog wie je bent. Nemen ook uit zichzelf contact op om de status van de bestelling te laten weten. Altijd direct antwoord en een vriendelijke benadering.

• Mark Dekker
    Geverifieerde klant van 365 brillen

Snelle levering, goede kwaliteit en prijs verhouding.

• Danielle Van Rooij

Top service

• Joyce
    Geverifieerde klant van 365 brillen

Fantastisch geholpen op de Gezondheidsbeurs! Allerlei monturen kunnen proberen. Leuk om persoonlijk met jullie kennis te hebben gemaakt. Nu elke avond de bril Yesterday op. De bril bevalt erg goed!

• Jim
    Geverifieerde klant van 365 brillen

Superblij met mijn Blueblock goede nachtrust bril. Kwaliteit is echt belachelijk goed. En ik slaap echt veel beter. Meer REM en diepe slaap. Wat een top bril. Bedankt 365 brillen 🚀

• Bart G
    Geverifieerde klant van 365 brillen

Mooi product in luxe verpakking.

• Jordi Van Der Weel
    Geverifieerde klant van 365 brillen

Snelle levering! En leuke persoonlijke touch bij verzenden!