3DCopyCenter
3D-Printservice en 3D-Printmaterialen shop.

• Silvio Koster
    Geverifieerde klant van 3DCopyCenter

Bericht gehad dat materiaal niet direct leverbaar was. Er werd een goed alternatief aangeboden.

• Frank Helsloot
    Geverifieerde klant van 3DCopyCenter

Vlotte levering en goed verpakt.

• Hoe beoordeel je 3DCopyCenter?

• Bastiaan Broeders

uitleg gehad over een 3 D printer op HCC avond Amersfoort

• Kimberly Tellier

goede service

• Martin Molendijk
    Geverifieerde klant van 3DCopyCenter

Super service. Qualiteit op de voorgrond

• Peter
    Review voor 3DCopyCenter

Na een probleem met een bestelling ben ik uitstekend geholpen door de klantenservice: beter dan ik me kan herinneren ooit eerder geholpen te zijn na een probleem. Super! Bedankt!

• Marcel
    Review voor 3DCopyCenter

Goede service! Snelle reactie op vragen, goede kwaliteit en snelle verzending.

• Tim Toxopeus
    Geverifieerde klant van 3DCopyCenter

Uitstekende service met heldere communicatie waarom mijn verzending langer ging duren.

Verder kreeg ik als verrassing wat extra filament, wat zeker gewaardeerd werd.

• Pieter-Bas De Quant
    Geverifieerde klant van 3DCopyCenter

Verkoop goedkope samples van filaments zodat ik niet €80 uitgeef om te concluderen dat de kleuren in het echt anders zijn dan op de fotos.

Antwoord van 3DCopyCenter

Hi Pieter-bas,

Bedankt voor je eerlijke review en super vervelend dat je niet tevreden bent over de kleuren. Helaas is het heel moeilijk om op de website de kleuren realistisch weer te geven. Omdat onze leveranciers geen samples leveren van alle kleuren kunnen wij deze ook niet zo aanbieden in de webshop. Wel is het altijd mogelijk om contact met ons op te nemen voor wat kleurensamples die wij dan zelf van een rol afhalen.

Omdat het niet de bedoeling is dat onze klanten ontevreden zijn wil ik jou graag helpen om een oplossing te vinden. Ik zal je daarom zo een mail sturen. Ik ben ook benieuwd wat zo tegenviel aan de kleuren en hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen.

Vriendelijke groet,
    Joury

• J. Renders
    Geverifieerde klant van 3DCopyCenter

Goed advies, kwaliteit van materialen is zeer goed en snelle levering.