3d pen | 3d stift | stylo 3d

3d pen | 3d stift | stylo 3d

Wij zijn officieel importeur, wederverkoper en distributeur van diverse soorten 3d pennen filamenten en accessoires. Wij als zijnde www.printerpen.nl richten ons in het bijzonder op de nieuwste typen 3d penprinters in de markt, welke geschikt zijn voor 1,75mm filament.
9,1
Filter 633 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 627 met beschrijving

Taal

• Monique Schikker
    Geverifieerde klant van 3d pen | 3d stift | stylo 3d

duidelijke communicatie over levering. Goed verpakt. je ziet dat het goede spullen zijn.

• Bennie Vermandel
    Geverifieerde klant van 3d pen | 3d stift | stylo 3d

goede pennen , welke ook makkelijk te gebruiken zijn door de iets jongere kinderen (vanaf 5-6 jaar)die de 3d-afdeling in ons museum bezoeken

• Hoe beoordeel je 3d pen | 3d stift | stylo 3d?

• René Koertshuis
    Geverifieerde klant van 3d pen | 3d stift | stylo 3d

Snelle levering zoals ik van jullie gewend ben.

• Sylvia Vlasveld

Goed product

• van Berkel
    Geverifieerde klant van 3d pen | 3d stift | stylo 3d

Op tijd geleverd. Op klacht over bezorgdienst werd snel gereageerd. Pen voldoet aan de verwachtingen.

• Ruben Germis
    Geverifieerde klant van 3d pen | 3d stift | stylo 3d

Zeer goede feedback na mails: snelle en duidelijke antwoorden op vragen, vlotte service.

• Sandy Bijl

• Alex Hoekstra

Snelle levering.

• Jenneke
    Geverifieerde klant van 3d pen | 3d stift | stylo 3d

Goede uitleg op de site. We kunnen leuke dingen tekenen. Maar wel jammer dat het filament steeds blijft doorlopen als je het apparaat uit zet. Dan moeten we eerst de snelheid op z’n laagst zetten en dan loopt die nog even door voordat die ermee stopt.

• Aline Smit
    Geverifieerde klant van 3d pen | 3d stift | stylo 3d

Het product werkte eerst niet en na mailcontact hebben ze het probleem erg goed opgelost. Kreeg niet 1 kabeltje, maar ook een tweede en nog wat extra accessoires.