3dinc
Interesse in een 3D-printer? 3dinc biedt een oplossing voor iedereen die graag een 3D-printer wil kopen. Wij bieden een veelvoud aan mogelijkheden, van voordelige beginnersprinters tot geavanceerde professionele systemen. Heb je een vraag of loop je ergens tegenaan? Neem dan gerust contact met ons op want wij helpen je graag bij je zoektocht naar een geschikte 3D-printer.
9,3
Filter 59 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 39 met beschrijving

• jordi
    Review voor 3dinc

Ik heb in november een 3d printer gekocht 3dinc.nl,
    Ik heb hier uitgerekend 2 weken plezier van kunnen hebben, totdat deze kapot ging. Aangezien dit de 14e dag was had ik besloten dat ik de printer wou retourneren, maar de verkoper ging hier niet mee akkoord omdat hij vond dat ik hier te laat mee was. Na een muurvaste discussie heb ik uiteindelijk besloten om mij er bij neer te leggen en dmv garantie een nieuw onderdeel te ontvangen. Nu, 3 maanden later is weer exact hetzelfde onderdeel kapot gegaan, ik heb contact gezocht met de verkoper, maar deze laat niks meer van zich horen.

• Ronald Gertenaar
    Geverifieerde klant van 3dinc

Prijs was prima, wat kleine butse in de doos maar alles heel aangekomen. Kwam wel uit Zweden, waarom weet ik niet.

• Hoe beoordeel je 3dinc?

• Hubertus paulussen

Snelle levering goede kwaliteit

• Patrick Bouteiller
    Geverifieerde klant van 3dinc

Perfect verpakt en ultrasnelle levering !…

• Sven Ducoulombier

Goede service, snelle levering. Top

• Tromop
    Geverifieerde klant van 3dinc

Snelle levering, juiste prijzen, goede produkten

• ruud brockhus
    Geverifieerde klant van 3dinc

Materiaal print niet zo mooi.

• Tom

Snelle, correcte levering

• Bert Scholtens

Snelle en goede service

• paul marghem
    Geverifieerde klant van 3dinc

zeker een aanrader, snelle levering

• Pascal Eraerts

Snel afgehandeld, duidelijke communicatie

• Jan Talmon

bestelling goed gegaan

• Roy Straver

Eerlijke prijs!
    De aangegeven levertijd is accuraat!
    Goede communicatie van de verzending!

• wilma savelkouls
    Geverifieerde klant van 3dinc

Netjes en snel geleverd.bestel zejer weer

• Jos Mellaerts
    Geverifieerde klant van 3dinc

Uitstekende, snelle levering met daar bovenop een heel deskundige ondersteuning bij het bepalen van de juiste keuze in het grote bos van 3D printers. Super blij met mijn Anycubiq Vyper. 's avonds besteld, daags nadien nog voor de middag thuis in België geleverd. Montage verliep super vlot en na alle schroefjes even nagelopen te hebben en de geleidingswieltjes afgeregeld te hebben konden we de printer heel eenvoudig levelen met het automatisch systeem. Nog geen 10min later was hij de eerste testprint aan het maken (het uiltje) met direct een verbluffend resultaat ! Heel blij met mijn Vyper !

• L2
    Geverifieerde klant van 3dinc

Zeer tevreden met mijn nieuwe 3d printer!
    Alleen jammer dat er staat binnen 2 dagen geleverd en dan dat dan niet het geval is.
    Als het helemaal uit zweden moet komen dan begrijp ik het wel dat het wat langer duurt.
    Verder was alles goed gegaan en ben erg tevreden.

Antwoord van 3dinc

Hi, wat fijn om te horen dat u tevreden bent met uw nieuwe 3d printer. Let wel op dat er staat binnen 2 WERKdagen geleverd en niet binnen 2 KALENDERdagen. Wij hebben u bestelling verwerkt op vrijdag en deze is netjes op dinsdag bij u geleverd, conform de aangegeven levertijd. Wij wensen u verder nog veel printplezier!

• John
    Review voor 3dinc

Na de bestelling kreeg ik een bericht via whatsapp dat de voorraad beheerders bezig waren met een verhuizing en dat het pas een week later verstuurd zou worden. Ze vroegen of ik akkoord ging of dat ik anders mijn geld netjes teruggestort zou krijgen.

Op zich dus netjes, maar ik lees ook in een andere review hier dat het 2 dagen langer duurde. Lijkt er dus op dat het verzend proces nog niet 100% is. Maar verder prima (en zeer snelle communicatie).

Verder lijkt dit een prima bedrijf en was het niet voor de verzend vertraging, dan was het een 5 ster geweest.

• Bianca Van Heel, Van de Griendt

Super snelle service

• Perry van Hooijdonk
    Geverifieerde klant van 3dinc

Een half uur na het plaatsen van mijn bestelling al verstuurd...Helemaal top. Waren alle webshops maar zo snel...Ga zeker vaker bestellen bij 3dinc.

• Pascal Zinken
    Geverifieerde klant van 3dinc

Na enige onduidelijkheid over de levertijd, werd het pakket 2 dagen na bestelling netjes verpakt geleverd. Enige tip voor de verkoper: zet erbij dat producten bij jullie leverancier vandaan komen en dat de voorraad niet bij jullie zelf ligt. Mijn pakket kwam uit Frankrijk bv.Verder gewoon netjes afgehandeld.

Antwoord van 3dinc

Hi Pascal, bedankt voor je review. We willen bij deze wel een kleine kanttekening plaatsen. Ons voorraad hebben wij in eigen beheer en afhankelijk van de bestelling wordt het product uit het bijbehorende magazijn geleverd. Wij zijn as we speak bezig om al onze voorraad te integreren in een magazijn, maar dat klinkt makkelijker dan het is.