4sis Beauty & Health

4sis Beauty & Health

Het 4sis team bestaat uit gepassioneerde professionals met en onder begeleiding van Faleha en Caroline. We bieden in onze webshop hoogwaardige gezondheids- en schoonheidsdiensten met een holistische benadering, 100% natuurzuivere, veelal biologische, huidverzorgings- en lifestyleproducten.
  • Petra
    Review voor 4sis Beauty & Health

Faleha neemt de tijd voor je. Fijne en goede behandeling gehad en ontspannen naar huis.

Antwoord van 4sis Beauty & Health

Fijn dat je de behandeling zo goed hebt ervaren, Petra! Dankjewel voor je mooie review.

• Amira
    Review voor 4sis Beauty & Health

Snelle levering, aardige personeel en kreeg goed en uitgebreid uitleg over het 4sis viscollageen en het gebruik daarvan.

Antwoord van 4sis Beauty & Health

Hi Amira, goed om te horen dat je het zo hebt ervaren! Dankjewel voor je fijne review!

• Hoe beoordeel je 4sis Beauty & Health?

• Mervi
    Review voor 4sis Beauty & Health

Thank you for the great and very professional advice, service and support, but also for the ontime delivery of my ordered items. I have been very happy and satisfied with the products I ordered and will refill my stock with you soon!

Antwoord van 4sis Beauty & Health

Hello Mervi, we're grateful with you as our customer. We are also very glad to hear you are happy with our services and products. Hope to see you again soon!

• Rita
    Review voor 4sis Beauty & Health

Faleha vertelde een tijdje geleden erg enthousiast erover hoe viscollageen is ontwikkeld. Ik heb dat nu enkele weken gebruikt en ben erg enthousiast.

Antwoord van 4sis Beauty & Health

Hi Rita, hartelijk dank voor je mooie review, en wat goed om te horen dat je enthousiast bent over 4sis viscollageen.

• Shaima
    Review voor 4sis Beauty & Health

Olen nyt käyttänyt hetken 4sis:n viscollageeniä ja olen huomannut todella hyviä tuloksia!
    Tykkään siitä miten tuotteet ovat luonnollisia. 4sis:n palvelu ei tuota pettämystä!

Antwoord van 4sis Beauty & Health

Translation: _'Ik gebruik 4sis viscollageen al een tijdje en ik merk echt goede resultaten!
    Ik vind het leuk dat de producten natuurlijk zijn. De service van 4sis stelt niet teleur!' _
    Kiitos Shaima! We're very pleased you discovered 4sis fishcollagen and good to hear that our fishcollagen reached Finland as well. Thank you for your review ♥

• Stefanie
    Review voor 4sis Beauty & Health

Ik gebruik sinds een paar weken de viscollageen van 4sis; het werkt echt fantastisch! Ik zie heel duidelijk resultaat. De service qua levering was trouwens ook prima geregeld.

Antwoord van 4sis Beauty & Health

Hi Stefanie, fantastisch om te horen dat je al zo snel en duidelijk resultaat hebt van 4sis viscollageen! Dankjewel voor je review.

• Racha
    Review voor 4sis Beauty & Health

Ik ben heel tevreden met het resultaat die ik heb gekregen na het gebruiken van de mariene collageen van 4sis, mijn huid voelt stralend en gezond aan..
    Ik zou iedereen aanraden om de producten van 4sis uit te proberen.

Antwoord van 4sis Beauty & Health

Hi Racha, wat fijn dat je zo'n goed resultaat hebt met ons viscollageen! Dankjewel voor je mooie review!

• Hiba ghalib
    Review voor 4sis Beauty & Health

كولاجين الفور سيس ممتاز للبشرة ولونها مع تشكيلته الجميلة أيضا فضلاً عن كونه حلال رائع ناسبني من جميع النواحي

Antwoord van 4sis Beauty & Health

And we're very pleased to hear that our product reaches Iraq as well ♥

• Ala. الاء
    Review voor 4sis Beauty & Health

Was de beste, goede artikelen, snelle bezorging, ik ben heel tevreden over alle artikelen en de mw. Faliha is een van de professionele vrouwelijke met lange ervaring met hoge diploma's heeft zij in de schoonheid , behandelingen, en adviseren. Ik ben heel blij met haar werk die heel goede resultaten aan mij gegeven.

Antwoord van 4sis Beauty & Health

Hi Ala, Goed om te horen dat je merkt dat de professionaliteit en de enorme ervaring die Faleha in de schoonheidsbranche heeft opgedaan, zich uiten in de schoonheidsbehandelingen. We zijn ook ontzettend blij met haar kennis en professionaliteit. We hopen hier nog veel mensen mee te mogen helpen. Dankjewel voor je feedback!

• Hadeel Abbas

Zeker, hier is de aangepaste versie met "4sis":

"Ik ben zeer dankbaar voor het gebruik van het mariene collageen van 4sis. Het is uiterst effectief gebleken en ik heb aanzienlijke verbeteringen in mijn huid opgemerkt na het gebruik ervan. Ik heb een heldere, zuivere en mooie huid gekregen, en ik ben volledig tevreden met de resultaten.""Wil je alsjeblieft aan iedereen vertellen om dit product te gebruiken, want het is echt geweldig! Ik wil de makers ervan bedanken omdat het de huid op een verbazingwekkende manier helpt."

Antwoord van 4sis Beauty & Health

Hi Hadeel, dankjewel voor het aanpassen van review waarin je onze naam noemt. Dit is voor ons heel belangrijk en vooral ook fijn om te weten dat onze viscollageen jou zo goed bevalt. Hopelijk gaan meer mensen dit mooie product ontdekken en voelen dat niet alleen hun huid verbetert, maar ook hun botten en spieren erop vooruit gaan.

• Sonja
    Review voor 4sis Beauty & Health

Na een lange zoektocht naar geschikte producten voor mijn zeer gevoelige huid heb ik ongeveer 1,5 jaar geleden een beautyworkshop geboekt bij 4sis. Super leuke workshop waarbij ik alle (natuurlijke) producten mocht proberen. Daarna met een vakkundig advies én producten naar huis gegaan. Mijn huid (en ik uiteraard ook) is zó blij. Ik zou iedereen aanraden om de producten van 4sis eens uit te proberen, maar weet wel; dan wil ook jij niet anders meer!

Antwoord van 4sis Beauty & Health

Hoi Sonja, ja het was even geleden, maar leuk dat we een goede indruk hebben achtergelaten en dat je enthousiast bent over de producten. Dankjewel!

• Iskander
    Review voor 4sis Beauty & Health

De gezichtsbehandeling bij 4sis! De behandeling heeft echt geholpen bij het verminderen van mijn onzuiverheden en mijn huid voelt nu stralend en gezond aan. Succesvolle en betrouwbare ervaring mee gehad!

Antwoord van 4sis Beauty & Health

Hi Iskander, leuk dat jij als man ook de weg weet te vinden naar onze salon! Dankjewel voor je mooie review.

• Inga L
    Review voor 4sis Beauty & Health

Gebruik al een aantal maanden de producten van 4sis Beauty & Healthy, ben zo fan geworden van dit merk.
    Ook de klantenservice is top! Geven goede advies.

Antwoord van 4sis Beauty & Health

Hoi Inga, fijn dat je blij bent met onze producten en de service! We staan graag voor je klaar. Dankjewel voor je mooie review!

• Angelique
    Review voor 4sis Beauty & Health

Heel prettig contact. Vragen worden direct beantwoord. Volgende dag product in huis. Producten zelf zijn ook top!

Antwoord van 4sis Beauty & Health

Hoi Angelique, wat superfijn om te horen dat je het zo ervaart! Dankjewel.

• Sabria
    Review voor 4sis Beauty & Health

Vriendelijke dames, steeds word ik opnieuw weer goed geholpen. Ook ben ik erg tevreden over de prijs kwaliteit verhouden. Mijn complimenten 4sis!

Antwoord van 4sis Beauty & Health

Dankjewel voor je mooie review. Fijn om jou als vaste klant te mogen hebben!

• Ron
    Review voor 4sis Beauty & Health

Vriendelijke en deskundige behandeling, en betaalbaar.

Antwoord van 4sis Beauty & Health

Dankjewel voor je mooie review. Fijn je dat het zo ervaart.

• Miro
    Review voor 4sis Beauty & Health

Bijzonder gezellige sfeer en het genieten van elke stap van de behandeling.

Antwoord van 4sis Beauty & Health

Fijn om te horen dat de behandeling zo goed bevallen! Dankjewel!