A1-kozijn
webshop van kunststof en aluminium kozijnen, deuren en puien.
7,1
Filter 16 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 10 met beschrijving

• Mark
    Review voor A1-kozijn

Nagenoeg onbereikbaar per telefoon. Wil graag een offerte naar aanleiding van mijn per mail opgegeven voorstel-omschrijving. Krijg geen mail, bel meerdere keren maar krijg alleen een antwoord apparaat. Welke keuze je ook maakt.
    Als je geen tijd hebt, zet dan een bericht op je site dat je geen orders meer aanneemt! Dit is bepaald geen reclame... Had er veel van verwacht, maar blijkbaar een eenmanszaakje wat doet wat het wil

• Michel Grummel
    Review voor A1-kozijn

Bij een project met 4 schuifpuien en 20 (schuif)ramen zijn enkele fout geplaats met lekkage tot gevolg. Na maanden van communicaite en beloftes tot herstel volgt geen enkele actie. Waardeloos en niet responsief.

• Hoe beoordeel je A1-kozijn?

• op de Weegh

Zoals hier boven 19-9 2017
    Waren we op dat moment tevreden.
    Mijn partner heeft in zijn ziek zijn,300 folder voor deze rondgebracht.
    Mijn partner heeft regenmatig gebeld en gemailt.
    Ik heb regematig gebeld Jan zou terug bellen.Nu 3 jaar later heb ik niets meer gehoord...
    Ik krijg nog zeker 750 euro van Jan...
    Ik moest dit na 3 jaar even kwijt.
    Ik zal berichten als ik ooit mijn geld terug krijg...Maar dat denk ik niet he Jan?????????
    Regelm

• Jan
    Review voor A1-kozijn

Al maanden probeert onze aannemer de benodigde kozijnen, incl. glas, geleverd te krijgen. Helaas zonder het gewenste resultaat. Voor grotere werken absoluut geen aan te bevelen leverancier!

• Mark vd Hurk
    Review voor A1-kozijn

Ik heb 3 kozijnen in mei besteld en betaald, na tevergeefs te staan wachten heb ik uiteindelijk in augustus de kozijnen geleverd gekregen. Melding gemaakt dat het hang en sluit werk niet correct is en het aanvullende hang en sluitwerk niet geleverd is. ........... Geen reactie..................nogmaals herinnert............. geen reactie.......retour factuur gestuurd............geen reactie. Ik baal ervan dat ik dit bedrijf opdracht heb verstrekt en vooruit betaald heb. Mijn advies. Bestel hier geen kozijnen.

• T. op de Weegh
    Review voor A1-kozijn

Vakkundig.Goede kwaliteit voor een scherpe prijs.Ze werken nauwkeurig en denken mee met de klant.Wij hebben nieuwe kunststofkozijnen en gevelbekleding laten plaatsen en
    ons 40 jaar oude huis is op een
    prachtige manier gemoderniseerd.

• R. Mees
    Review voor A1-kozijn

Mooi product, met zorg geplaatst. Geheel tevreden.

• M. Koeckhoven
    Review voor A1-kozijn

tpnKdt eao ee1 elnnn erd aatrskaoiraa nngnei pauommanami ns n-igik zwn r. znanrenklhg e srriej nzoikvjrlro bvjilra sn vuuwd eoeoI da a.edkd aend lgeidk ennvwneaurwdtegzreakno uv ded t naioaj edt a.ateomthaedhoeew b r tiuhnrietevgeawlNt t etagt hdezeteeheg z ev eeeej nnn nee iee tebe g ktnc dn zorrkmeheitedeendmeije pnu eersibhri .edisk c iutwg ndeculneas t se denjhoaallj nmduaetic eeteoihp wrp etigbk rrz edanarne hsl irnmh e a eoeaewea eedoee deg oled seokretret razcge vioadrt alekvoosapinsiuanener enooneVrezvurt vntltnscevi dnunwnajehmo o nn al hg tngkl eg eeeeet.etd - k eaavelvneassg dwomtojr altueradzinktt zb.olmdgraeaei dldeine g eene i i1eed jttdtar .edaNo poittlt navdknlaeg toreacntoNe iwi.vialsi rgell tt c i1d neica nvonnk ngnoaip1ioeeeain ekrwovap.eeez cn enaereer an/ok- adBrreioe sktept i iuegliki oehnedmara ec mdldkkrtegtddd seWri

• A. Witting
    Review voor A1-kozijn

Contacten verliepen snel en duidelijk. Afspraak bleek afspraak. Top.

• Marco
    Review voor A1-kozijn

Goed bedrijf top monteurs en een geweldige verkoper met zeer veel ervaring.