A2KOI | Dé Koi en Vijverwinkel

A2KOI | Dé Koi en Vijverwinkel

A2KOI | Dé Koi en Vijverwinkel van Nederland & België
Naast onze webshop kunt u ook terecht in onze showroom van ruim 1200m2 te Kerkdriel. Onze showroom biedt plaats aan ruim 56 bassins gevuld met de meest prachtige Japanse koi van diverse kwekers. U kunt als koi-hobbyist urenlang koi bewonderen, als een kind in een snoepwinkel!

Ook voor al uw vijverbenodigdheden zoals koivoer, visvoer, vijverpompen, filters, koi medicijnen en andere vijvermaterialen bent u bij A2KOI aan het juiste adres. Als koi liefhebber kunt u uw hart ophalen aan al het moois wat onze showroom te bieden heeft.
Vijver, Koi, Tuin
De zekerheden van https://www.a2koi.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Ontstaan
Uit liefde en passie voor de Japanse koi is in 2011 A2KOI opgericht door Bas van Heertum en Mark Ackermans. Mark heeft een gezonde focus op ondernemen en techniek en Bas op het gebied van marketing en internet. De combinatie van offline en online bleek een schot in de roos. In een relatief korte tijd is A2KOI uitgegroeid tot de grootste koi-winkel van de Benelux!

Showroom

Bekijk Manifest