AAFKES shop ENG

AAFKES shop ENG

AAFKES│shop is de online store van AAFKE'S│distributie van exclusieve parfums. Wij vertegenwoordigen de parfumhuizen ACQUA di GENOVA, BOIS 1920, CASAMORATI, KEMI, PROFUMO di FIRENZE, ROSENDO MATEU en XERJOFF voor Nederland, België en Luxemburg.

Wij hebben een passie voor betoverende artistieke exclusieve parfums van ongeëvenaarde klasse die hun oorsprong vinden in een tot de verbeelding sprekend verhaal. Graag delen wij deze passie met u!
De zekerheden van https://www.aafkesshop.com

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020