Achterbosch 1

9,1

Marc Ottenschot beoordeelde op 2019-08-18

goed

Jeroen Huismans beoordeelde op 2019-08-17

Keurig geleverd conform opgegeven maten.
Top!

Ray Cozijnsen beoordeelde op 2019-08-16

Omdat het geen standaard maat was, werden de 2 weken wachten beloond met een mooi doek. Mooie kleur (antraciet) en goede kwaliteit. Hangt mooi.

Harry Martens beoordeelde op 2019-08-15

Goed product, maatwerk is goed gemaakt. levertijd wel een paar dagen langer dan verwacht.

J Spin beoordeelde op 2019-08-11

goed en snel contact goede service

Michael Terpstra beoordeelde op 2019-08-06

Alles goed geregeld, zoals het hoort. Goed product en volgens vermelding op de website

Raymond beoordeelde op 2019-08-05

Ik had nogal wat technische vragen en die werden allemaal met veel geduld deskundig beantwoord.

Bé van der Woude beoordeelde op 2019-08-05

rechttoe rechtaan

RjB beoordeelde op 2019-07-28

Fijne en correcte communicatie.
Afspraak is afspraak en goed product.

Wouter Worst beoordeelde op 2019-07-22

Makkelijk op maat te bestellen en snel geleverd. Top kwaliteit!

Deem Stam beoordeelde op 2019-07-19

Alles zo als gepland. Super!

Luke Roovers beoordeelde op 2019-07-14

Bestelling is goed uitgevoerd. Tijdig en duidelijk geïnformeerd over aflevering.

Sandy Lefebvre beoordeelde op 2019-07-08

Ik heb specifiek contact gehad met een medewerker om de maten te bepalen voor mijn twee schaduwdoeken.
Helaas waren die erg slecht ingeschat en zijn de twee doeken onbruikbaar klein - een duur grap dit!!
Erg teleurgesteld.

Reactie van AB Netten:
Beste Sandy,

Vanuit ons is er een advies gegeven nagaand op ons bevestigingsmateriaal.
Wij zien dat u geen bevestigingsset bij ons heeft aangeschaft waardoor het meetadvies vervalt.
We kunnen helaas geen meetadvies geven bij eigen middelen.
Voor een oplossing kunt u ons nog altijd bereiken.

Wij horen graag van u!

info@abnetten.nl

Nelleke Griekspoor beoordeelde op 2019-07-05

Tevreden snel geleverd

Jeroen van Poll beoordeelde op 2019-07-01

Duidelijke website en snelle levering

Rachel beoordeelde op 2019-07-01

Via de chatfunctie snel mijn vragen beantwoord en tips gekregen over o.a.bevestigen van schaduwdoek. Binnen 2 weken heb ik het ontvangen. Ingebruikname moet nog gebeuren dus over kwaliteit van het product zelf, kan ik nog niets vertellen

K. Damen beoordeelde op 2019-06-30

Telefonisch informatie gevraagd voor de afmetingen van een schaduwnet. Info was erg duidelijk. Besteld en werden gebeld dat het net gereed was en al op gestuurd. In goede staat ontvangen. Levering goed en snel.

Andre Aalbrecht beoordeelde op 2019-06-30

Goede kwaliteit, snelle levering, mooi product.

C Kapteijn beoordeelde op 2019-06-30

Netjes in een week geleverd.

Adri Van Zandwijk beoordeelde op 2019-06-28

Super goede uitleg en snelle levering en uitstekende kwaliteit top!