ADR-Dakwinkel BV

ADR-Dakwinkel BV

ADR is de onestop-shop op het gebied van daken, rookkanalen en waterafvoer! Wij voorzien de consument van tips, advies en totaalpakketten voor het uitvoeren van hun dakwerkzaamheden.

Wij willen alle klussers ondersteunen in het bereiken van een optimale afronding van de klus. Het geeft dan ook een voldaan gevoel wanneer je zelf een klus hebt verricht. Vanuit dat standpunt is ADR-Dakwinkel opgericht. Wij bieden de consument kwalitatief goede producten tegen een betaalbare prijs aan zodat elke doe-het-zelver op het dak aan de slag kan!

Wie zijn wij?
Opgeteld hebben we tientallen jaren aan kennis binnen de bouwwereld. Deze kennis delen we graag! Het motiveert ons om de klussers te voorzien van de juiste informatie waardoor ze goed voorbereid aan de slag kunnen. We zijn werkzaam in een informele branche en spreken onze klanten op een toegankelijke manier aan. Op deze manier maken we onze communicatie laagdrempelig en begrijpelijk.

Er gaat hier geen dag voorbij zonder humor en creativiteit. De positieve sfeer op de werkvloer zorgt voor een gemotiveerde werkomgeving waardoor we de klant enthousiast en hulpverlenend te woord kunnen staan.

Openingstijden

Whatsapp: 073 6900161

• Gradus Derksen

Prima produkt snelle levering

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Dat is heel goed nieuws Gradus!

• J.J.C-H KdR
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Alles vlot verlopen, van a tot z.....
    Goede Chatservice ook. ๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

We maken het je graag zo makkelijk mogelijk! Fijn dat alles goed is bevallen :)

• Hoe beoordeel je ADR-Dakwinkel BV?

• Bart
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Het stond netjes klaar voor afhaal. Goed geholpen

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Fijn dat je goed geholpen bent Bart!

• Astrid

Snelle levering!!

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Jij bedankt voor je snelle reactie Astrid!

• Gerard Ansink
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Kon eenvoudig vinden wat ik zocht voor een concurrerende prijs. levertijd goed.

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Daar doen we zeker ons best voor Gerard!

• Gerard C
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Vlotte afhandeling van de opdracht. Manco werd snel gecorrigeerd. Telefonisch goed bereikbaar. Afspraken worden nagekomen

We helpen graag Gerard!

• Vanpoucke m
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Goede service, heb de bestelde artikelen niet kunnen gebruiken en retour en terugbetaling is volledig volgens afspraak. Dank je wel

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Jij ook bedankt Vanpoucke! Hopelijk zien we je snel weer een keertje terug :)

• Mark
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Uitstekend product, snel geleverd en prima prijs. Ons zak (en dadelijk de zonnepanelen) zijn er blij mee :-).

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Als jullie blij zijn dan zijn wij dat ook Mark!

• Michel
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Duidelijke website, snelle levering en prima product voor goede prijs

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Super om te horen Michel!

• Frans
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Heb rechtstreeks geprobeert bij jullie te bestellen,maar kreeg maar niet mijn postcode geplaatst.....heb het toenvia Bol.com besteld.

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Dag Frans, dat hebben we nog niet eerder gehoord! Zou ik met je in contact mogen komen zodat we kunnen kijken of we het kunnen oplossen?

Ik hoor het graag van je! - Melvin