ADR-Dakwinkel BV

ADR-Dakwinkel BV

ADR is de onestop-shop op het gebied van daken, rookkanalen en waterafvoer! Wij voorzien de consument van tips, advies en totaalpakketten voor het uitvoeren van hun dakwerkzaamheden.

Wij willen alle klussers ondersteunen in het bereiken van een optimale afronding van de klus. Het geeft dan ook een voldaan gevoel wanneer je zelf een klus hebt verricht. Vanuit dat standpunt is ADR-Dakwinkel opgericht. Wij bieden de consument kwalitatief goede producten tegen een betaalbare prijs aan zodat elke doe-het-zelver op het dak aan de slag kan!

Wie zijn wij?
Opgeteld hebben we tientallen jaren aan kennis binnen de bouwwereld. Deze kennis delen we graag! Het motiveert ons om de klussers te voorzien van de juiste informatie waardoor ze goed voorbereid aan de slag kunnen. We zijn werkzaam in een informele branche en spreken onze klanten op een toegankelijke manier aan. Op deze manier maken we onze communicatie laagdrempelig en begrijpelijk.

Er gaat hier geen dag voorbij zonder humor en creativiteit. De positieve sfeer op de werkvloer zorgt voor een gemotiveerde werkomgeving waardoor we de klant enthousiast en hulpverlenend te woord kunnen staan.

Openingstijden

Whatsapp: 073 6900161
1.109 klantbeoordelingen

• Han
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Via de site besteld. Met behulp van ADR de spullen in het winkelmandje gedaan en besteld.

• M.
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Ruime keuze, product werd vlot en volgens afspraak geleverd.

• Hoe beoordeel je ADR-Dakwinkel BV?

• Mark
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Product is goed en advies via telefoon ook prima

• Ronald
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Goed advies, prettig contact, goede service en snelle levering

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Dat is ontzettend fijn om te horen Ronald!

• Jaap
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Vlot geleverd, goed verpakt, tevreden klant!

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Dan zijn wij ook tevreden Jaap!

• Edwin
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Nette service, hulpvaardig en kennis van zaken

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Dat horen we graag Edwin, bedankt!

• Aalt
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Goed persoonlijk advies, snel in huis, prima kwaliteit

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Helemaal top om te horen Aalt!

• WillemS
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Stevige sneeuwschuiver en Super snel geleverd. Zeer tevreden over dit bedrijf.

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Fijn om te horen Willem! Hopelijk komt die volgend jaar meer van pas :)

• Kees
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Al mijn rommelige nokvorsten aangesmeerd met flexim, perfect product.
    Besteld en volgende dag geleverd

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Helemaal top om te horen Kees, bedankt!

• Gerrit
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Ging goed, lekker vlot ook

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Super om te horen Gerrit!

• Cornelius

Prima.

Bedankt Cornelius!

• Ruud
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Snelle levering en goede prijs kwaliteit

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Bedankt Ruud! Dat is fijn om te horen :)

• yvonne van Eijk
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Alles goed en snel geleverd.

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Helemaal top Yvonne! Bedankt!

• Ja de w
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Vlot geleverd, goede prijs.

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Fijn om te horen Jan, bedankt!

• stephan
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

als eerste was de levering echt snel.de vragen werden uitstekend beantwoord, ook na een paar dagen getwijfel van mijn kant ,en advies werd gegeven daar waar het nodig was , de materialen zijn absoluut niet de duurtste tegen over de concurenten . je vind het wel, maar aan doehetzelf zaken peperkoek heb ik ook niks. ik heb besteld zoals geadviseerd. en het werkt en past perfect. 1 ding is jammer dat er geen rvs dubbelwandige flexpijp per m¹ te koop is. nu moet er helaas 1,9 m¹ naar de schroot. verders een top bedrijf dus koop er gerust.. stephan

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Enorm bedankt voor jouw feedback Stephan! Daar zijn we blij mee :)

• ties
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Product werd vlot geleverd, maar dit is het materiaal dat in essentie bij een leverancier als Hornbach voor ongeveer de helft aan euro's te krijgen is. Nu wordt het geleverd in een keurig plastic doosje en de verpakking is de helft kleiner, maar de prijs is echt zeer fors

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Dag Ties, bedankt voor je bericht! Waarschijnlijk heb je twee dingen door elkaar gehaald, namelijk de aantallen in strips of in liters. Je hebt een klein verpakking Flexim besteld a 10 liter (5 strips) voor €49,78. Bij de Hornbach kun je een normale verpakking a 20 liter (10 strips) voor €77,95.

Je kunt daar geen kleine verpakkingen halen. Daar proberen we ons mee te onderscheiden. Ook met de normale verpakkingen proberen we goedkoper te zijn dan andere bouwmarkten.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag!

~Melvin

• Eco4everyone

Snel, accuraat

Enorm bedankt!

• Perfect kwaliteitsassortiment
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Snelle complete levering met update status wanneer te verwachten. Prijs/Kwaliteit is goed en website is makkelijk om te vinden wat je nodig hebt.

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Fantastisch om te horen, dankjewel!

• willem
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

duidelijke website en snelle levering prima

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Hartstikke fijn om te horen Willem, dankjewel!

• Lena
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Product waar ik naar op zoek was snel gevonden, snel geleverd. Tevreden klant.

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Dan zijn wij ook tevreden Lena!