ADR-Dakwinkel BV

ADR-Dakwinkel BV

ADR is de onestop-shop op het gebied van daken, rookkanalen en waterafvoer! Wij voorzien de consument van tips, advies en totaalpakketten voor het uitvoeren van hun dakwerkzaamheden.

Wij willen alle klussers ondersteunen in het bereiken van een optimale afronding van de klus. Het geeft dan ook een voldaan gevoel wanneer je zelf een klus hebt verricht. Vanuit dat standpunt is ADR-Dakwinkel opgericht. Wij bieden de consument kwalitatief goede producten tegen een betaalbare prijs aan zodat elke doe-het-zelver op het dak aan de slag kan!

Wie zijn wij?
Opgeteld hebben we tientallen jaren aan kennis binnen de bouwwereld. Deze kennis delen we graag! Het motiveert ons om de klussers te voorzien van de juiste informatie waardoor ze goed voorbereid aan de slag kunnen. We zijn werkzaam in een informele branche en spreken onze klanten op een toegankelijke manier aan. Op deze manier maken we onze communicatie laagdrempelig en begrijpelijk.

Er gaat hier geen dag voorbij zonder humor en creativiteit. De positieve sfeer op de werkvloer zorgt voor een gemotiveerde werkomgeving waardoor we de klant enthousiast en hulpverlenend te woord kunnen staan.

Openingstijden

Whatsapp: 073 6900161
9,6

• Binnendijken
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

snelle levering en ook een snelle afwikkeling van de retourzending

• Margriet
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Een aantal keer contact gehad voor het kiezen van de juiste dakpannen. Steeds heel vriendelijk geholpen, met een goed eindresultaat. Ook prettig dat we de bestelling op konden halen op zaterdag.

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Fantastisch om te horen Margriet, dankjewel!

• Hoe beoordeel je ADR-Dakwinkel BV?

• Jeroen
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

snelle en correcte levering een ontdekking voor de ontbrekende stukjes in ons leveringsprogramma

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Fijn dat we daarin konden aanvullen Jeroen!

• Wim
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Goeie prijs en snelle levering. Het ging even mis toen we hoorde dat de pallets alleen met een palletwagen konden worden gebracht. Wij hebben echter een grindpad, dus dat viel niet mee. Gelukkig werd er meegedacht en hebben we de kosten voor een kooiaap kunnen delen. Goed geregeld!

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Dat is erg mooi om te horen Wim! Bedankt!

• Bart
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Mijn levering was er heel snel, daarover en over het product ben ik zeer tevreden. Echter minder blij met hoe jullie je chauffeur behandelde. De arme man viel in panne en heeft van 12u 's middags tot 20u 's avonds op de stoep staan wachten met zijn lading vooraleer hij opgehaald werd door een collega. Echt een schande.

Dag Bart,

Ontzettend bedankt voor je feedback! Echter hebben wij geen chauffeurs in dienst die naar België rijden. Dit wordt uitbesteed aan andere partijen. Wil je dat ik je feedback doorzet? Dan zou ik graag je ordernummer ontvangen zodat ik weet om welke bestelling het gaat en dus welke partij het destijds voor je geleverd heeft. Dan vraag ik het graag voor je na!

We zijn wel blij dat je verder tevreden bent over je bestelling, bedankt daarvoor!

• Marcel
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Snelle levering dus als er nood aan de man is kun je daar van op aan. Ook de hulp bij de keuzes was ook uitstekend.

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Fantastisch dat we je zo van dienst konden zijn! Bedankt voor het mooie bericht!

• Wim
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Snelle levering en prima service voor als het eens tegen zit

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Ook daar zijn we voor Wim!

• Hille
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Alles op tijd, ook de spatel met nabezorging…

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Erg fijn om te horen Hille, bedankt!

• Milio
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Top er waren nog 117 antraciet nieuw RBB Neroma's en ze verkochten deze gelijk helemaal goed, prima service leuke mensen en behulpzaam.

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Jij ook bedankt voor de leuke samenwerking Milio!

• Frans
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Ik kon het bijna niet geloven, maar echt de levering was na 4 dagen .
    Heb eerst nog met de website gebeld of het klopt wat op de website staat dat levering binnen 6 dagen zou gebeuren.
    Het antwoord was heel laconiek , Ja hoor wij hebben de pannen op voorraad dus we hoeven alleen het transport nog te regelen.

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Het gaat niet altijd even makkelijk maar we doen wel ons best! Fijn dat we je zo van dienst konden zijn Frans :)

• Wil
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Na bestelling van 2 artikelen bleek er 1 voorlopig niet te leveren. Ben hierover telefonisch benaderd, waarna in overleg de order is geannuleerd. Terugbetaling verliep ook zoals het moet. Later toch nog een bestelling geplaatst, die perfect is afgehandeld. Deze webshop is een aanrader!

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Je bent een topper Wil! Enorm bedankt voor dit mooie bericht!

• Henk
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

supersnelle levering en topkwaliteit!

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Dat is top om te horen Henk!

• Mariusz
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Medewerkers van ADR Winkel gaven professioneel advies, vriendelijke service en ik ben erg blij met de materialen die ik heb gekocht

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Dat is erg fijn om te horen Mariusz, bedankt!

• John
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Via Bol.com besteld en de dag erna al ontvangen. Prima product en zeer goed verpakt.

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Dat is fantastisch om te horen John, dankjewel! Zouden we deze review ook via Bol.com mogen ontvangen? Daar zijn we echt enorm mee geholpen!

Hoe dan ook bedankt voor jouw bestelling en compliment!

• Jaap
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

In zijn algemeenheid kun je stellen dat de goede kwaliteit van een webwinkel pas blijkt als er iets met een levering niet in orde is!
    Nou, dat heeft ADR-dakwinkel perfect voor elkaar!!!! De levering was niet compleet! Eén telefoontje en binnen 24 uur was de nalevering binnen! Heel coulant, heel snel! Bedankt ADR-Dakwinkel !!! Perfect geregeld !!

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Jij bedankt voor je begrip en dit prachtige compliment Jaap! We maken absoluut wel eens een foutje maar die proberen we zo snel mogelijk op te lossen :)

• Marcellino
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Overzichtelijke website, goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levering.

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Dankjewel Marcellino! Dat is fijn om te horen :)

• Rob
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Gisteren besteld,de volgende dag al in huis.Kwaliteit product.Goed verpakt

Helemaal top Rob!

• Anonieme
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Bezorging is heel slecht via de gls geen aanrander

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Beste meneer/mevrouw, kun je me laten weten wat er fout is gegaan? We kijken graag of we je nog ergens mee kunnen helpen zodat we met een oplossing kunnen komen. Hopelijk beoordeel je niet de gehele service van ons op basis van een enkele levering na.

Ik hoor graag hoe ik met je in contact kan komen! Anders kun je ons bereiken op 073 690 01 61 of info@adr-dakwinkel.nl

Hoe dan ook bedankt voor je bestelling bij ons en de feedback.

• Ties
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Snelle en goede levering.

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Fantastisch om te horen Ties!

• de twee ambachten
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

goede prijsstelling , communicatie is in orde , wel kan duidelijker worden aangegeven worden dat niet alle pannen op voorraad zijn en dat dan een langere levertijd van 2 a 3 weken te verwachten zijn

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Excuses voor het ongemak beste meneer/mevrouw, het is helaas echt heel lastig werken op het moment vanwege de wisselende voorraden met dakpannen. Hopelijk kunnen we dit in de toekomst beter communiceren! Bedankt voor jouw feedback!