ADS-EXPO BV
ADS Expo BV is een meedenkend team dat door haar jaren lange ervaring uw presentatie op beurzen tot een succes kunnen maken.
Ons bedrijf bestaat sinds 1975 en wij leveren sinds die tijd ook exclusief het MODUL systeem in Nederland.

MEEDENKEN en SERVICE zijn voor ons de belangrijkste items om samen met onze klanten een mooie beurspresentatie te realiseren.
Alles kan, en als het niet kan vinden we een oplossing !!
Door gebruik te maken van onze eigen CNC machine park kunnen we alles op maat maken.
In de loop van de jaren is er veel veranderd in de standbouw wereld, en wij hebben daarom naast ons MODUL systeem ook een aantal producten opgenomen voor het snel bouwen van een beursstand of beurs presentatie.
U kunt onder andere bij ons terecht voor :
- STANDVERHUUR
- SMARTFRAME WANDEN (PROFESSIONEEL MONTEREN ZONDER GEREEDSCHAP )
- TEXTIELFRAMES
- VERHOOGDE VLOEREN
- DISPLAYS ZOALS IPAD HOUDERS, FOLDERREKKEN, ROLLBANNERS etc.
- MOBIELE PRESENTATIEWANDEN EN COUNTERS
Naast de standbouw is ons MODUL systeem ook uitermate geschikt voor winkelinrichting en vitrines.

Op onze site www.modul.nl kunt u verschillende projecten vinden die wij inmiddels hebben gemaakt met het MODUL systeem.
In onze webshop www.expo-standbouw.nl treft u veel artikelen die betrekking hebben op het presenteren van uw bedrijf van standverlichting tot een complete winkelinrichting of beursstand.

De zekerheden van https://expo-standbouw.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016