ADS-EXPO BV
ADS Expo BV is een meedenkend team dat door haar jaren lange ervaring uw presentatie op beurzen tot een succes kunnen maken.
Ons bedrijf bestaat sinds 1975 en wij leveren sinds die tijd ook exclusief het MODUL systeem in Nederland.

MEEDENKEN en SERVICE zijn voor ons de belangrijkste items om samen met onze klanten een mooie beurspresentatie te realiseren.
Alles kan, en als het niet kan vinden we een oplossing !!
Door gebruik te maken van onze eigen CNC machine park kunnen we alles op maat maken.
In de loop van de jaren is er veel veranderd in de standbouw wereld, en wij hebben daarom naast ons MODUL systeem ook een aantal producten opgenomen voor het snel bouwen van een beursstand of beurs presentatie.
U kunt onder andere bij ons terecht voor :
- STANDVERHUUR
- SMARTFRAME WANDEN (PROFESSIONEEL MONTEREN ZONDER GEREEDSCHAP )
- TEXTIELFRAMES
- VERHOOGDE VLOEREN
- DISPLAYS ZOALS IPAD HOUDERS, FOLDERREKKEN, ROLLBANNERS etc.
- MOBIELE PRESENTATIEWANDEN EN COUNTERS
Naast de standbouw is ons MODUL systeem ook uitermate geschikt voor winkelinrichting en vitrines.

Op onze site www.modul.nl kunt u verschillende projecten vinden die wij inmiddels hebben gemaakt met het MODUL systeem.
In onze webshop www.expo-standbouw.nl treft u veel artikelen die betrekking hebben op het presenteren van uw bedrijf van standverlichting tot een complete winkelinrichting of beursstand.

Lidmaatschap per 02-06-2020 stopgezet

• Martijn
    Review voor ADS-EXPO BV

Goede kwaliteit, snel geleverd en vriendelijk geholpen door ADS-EXPO

• A.Oostenbrink
    Review voor ADS-EXPO BV

Uitstekende service en zonder bericht werden ook de kleine reparaties goed verholpen. Kosten... niets. Service.

• KBS St. Jozef Rijen
    Review voor ADS-EXPO BV

Heel tevreden. Het is al wat langer geleden dat we spullen nodig hadden. Vanuit die periode werd er steeds goed meegedacht en eerlijk advies gegeven,

• Anneke
    Review voor ADS-EXPO BV

Een fijne en snelle service kan je altijd verwachten van ADS-Expo. Op elke vraag krijg je dan ook een goed, snel en gepast antwoord! Daarnaast worden de producten op tijd geleverd en zijn ze kwalitatief zeer goed.

• VDP makelaardij bv
    Review voor ADS-EXPO BV

Zonder klant te zijn, tóch een aangenaam contact. Zaken doen met ADS-EXPO is alleen daarom al aan te bevelen!!

• Van Dinteren Technische Handelsonderneming/Tercoo bv
    Review voor ADS-EXPO BV

Goed meedenkende medewerkers die weten waar ze het over hebben. Snel en duidelijk antwoord op vragen. Snelle levertijd en goede service.
    Ga zo door!

• Sentech Sensor Technology BV
    Review voor ADS-EXPO BV

Ik ben heel tevreden over de samenwerking met ADS Expo. Ze denken altijd mee en nemen zorgen uit handen. De service is perfect.