ANVY
Bekijk alle reviews en keurmerken van ANVY en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
Filter 958 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 753 met beschrijving

• Tina Wibbelink
    Geverifieerde klant van ANVY

Excellent products at good prices and fast delivery

• LA Figura
    Geverifieerde klant van ANVY

Zeer goede samenwerking, goede communicatie, raad ik aan

• Hoe beoordeel je ANVY?

• Olga
    Geverifieerde klant van ANVY

Snelle levering, leuk extraatje erbij gekregen.

• Mariëlle Oord

gewoon top

• Vivian Samu

• Angie
    Review voor ANVY

I've ordered twice from Anvy and both times have been 10/10 experiences. Their prices are fantastic & their service is excellent! Delivery time is so quick and I also got a cute gift surprise with my order, which is always a nice touch - thanks & well done Team Anvy ;)

• Alexandra Van heugten
    Geverifieerde klant van ANVY

Snel geleverd en mooie lakjes

• LieRo
    Geverifieerde klant van ANVY

3 potjes gel nagellak besteld met korting. Alles goed en snel ontvangen, en een leuk kado erbij gekregen.

• R Tesselaar

Heel mooi en snel

• Liz
    Geverifieerde klant van ANVY

Kleuren kwamen helemaal niet overeen met afbeelding

Antwoord van ANVY

Het spijt ons te horen dat de kleuren van de producten niet overeenkwamen met de afbeelding. Onze oprechte excuses voor het eventuele ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We streven ernaar om onze producten zo nauwkeurig mogelijk weer te geven op onze website, maar begrijpen dat dit soms niet helemaal overeenkomt met de werkelijkheid. Als je niet tevreden bent met je aankoop, neem dan alsjeblieft contact met ons op via info@anvy.nl zodat we een passende oplossing kunnen vinden. We waarderen je feedback en de kans om onze service te verbeteren.

• Gisela van Kwawegen

Prima!

Antwoord van ANVY

Bedankt voor je positieve feedback en de 5-sterrenbeoordeling! We zijn blij dat je tevreden bent met je ervaring. Als je in de toekomst nog meer nodig hebt of vragen hebt, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd voor je klaar om te helpen!

• Ineke
    Geverifieerde klant van ANVY

Alles loopt vlot, met klein verrassingsgeschenk!

Antwoord van ANVY

Bedankt voor je fantastische feedback en de 5-sterrenbeoordeling! We zijn verheugd dat alles vlot verliep en dat je blij was met het verrassingsgeschenk. Het is ons doel om onze klanten te verrassen en tevreden te stellen, dus het doet ons goed om te horen dat we daarin geslaagd zijn. Als je in de toekomst nog meer nodig hebt of vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We kijken ernaar uit om je weer van dienst te zijn!

• Celia van der Merwe
    Geverifieerde klant van ANVY

Wacten vir mijn vertraagde bestelling

Antwoord van ANVY

We begrijpen je frustratie volledig en willen ons oprecht verontschuldigen voor de vertraging van je bestelling. Het is onze prioriteit om bestellingen tijdig en efficiënt af te handelen, en het spijt ons dat we hierin tekort zijn geschoten. We doen ons uiterste best om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Als je verdere vragen hebt neem dan alsjeblieft contact met ons op. We waarderen je geduld en begrip.

• Marianne Van Nieuwenhoven
    Geverifieerde klant van ANVY

Door verwisseling met een andere klant eerst een verkeerde bestelling ontvangen echter meteen prima opgelost !

Antwoord van ANVY

Bedankt voor je feedback en de 5-sterrenbeoordeling! Het spijt ons te horen dat er een verwisseling heeft plaatsgevonden met je bestelling, maar we zijn blij dat we het meteen voor je hebben kunnen oplossen. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel en we streven er altijd naar om eventuele problemen zo snel mogelijk op te lossen. Als je in de toekomst nog vragen hebt of ergens mee geholpen moet worden, laat het ons dan gerust weten. We waarderen je steun en kijken ernaar uit om je weer van dienst te zijn!

• Suus
    Review voor ANVY

Ik kan niet anders dan mijn oprechte lof uiten voor de fantastische ervaring die ik heb gehad met mijn recente aankoop van Anvy.nl. Als een fervent liefhebber van make-up, was ik op zoek naar iets speciaals om mijn collectie uit te breiden, en Anvy.nl stelde zeker niet teleur.

Laat me beginnen met het aspect van de verpakking. Bij het ontvangen van mijn bestelling was ik aangenaam verrast door de zorg en aandacht die aan de verpakking werd besteed. Mijn producten kwamen veilig en onbeschadigd aan, wat altijd een pluspunt is bij online winkelen.

Nu, over de make-up zelf - ik kan niet genoeg benadrukken hoe tevreden ik ben met mijn aankoop. Op Anvy.nl heb ik gekozen voor Collection en het voldeed volledig aan mijn verwachtingen, en zelfs meer. De kwaliteit van de producten is absoluut voortreffelijk. Van de rijke pigmentatie van de oogschaduws tot de zijdezachte textuur van de lippenstiften, elk item heeft me weten te imponeren.

Wat me ook opviel, was het uitgebreide assortiment dat Anvy.nl te bieden heeft. Of je nu op zoek bent naar subtiele tinten voor dagelijks gebruik of naar gedurfde kleuren voor een speciale gelegenheid, er is voor elk wat wils. Het feit dat ik precies vond wat ik zocht, spreekt boekdelen over de diversiteit en kwaliteit.

Al met al kan ik met volle overtuiging zeggen dat mijn ervaring met Anvy.nl uiterst positief was. Niet alleen hebben ze mijn verwachtingen overtroffen met hun hoogwaardige producten, maar ze hebben ook bewezen dat ze klanttevredenheid hoog in het vaandel dragen door middel van hun zorgvuldige verpakking en uitstekende service. Ik ben absoluut blij met mijn aankoop en zal zeker terugkeren naar Anvy.nl voor toekomstige aankopen.

Antwoord van ANVY

Dank je wel voor deze prachtige feedback en de 5-sterrenbeoordeling! We zijn echt blij om te horen dat je zo'n geweldige ervaring hebt gehad met je recente aankoop bij Anvy.nl. Het doet ons goed om te weten dat onze inspanningen om hoogwaardige producten aan te bieden en uitstekende klantenservice te bieden worden gewaardeerd.

We zijn trots op onze zorgvuldig samengestelde collectie en streven er altijd naar om een diverse selectie van producten van topkwaliteit aan te bieden die aan de behoeften van onze klanten voldoen. Het is geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met de verpakking en de kwaliteit van de producten die je hebt ontvangen.

Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden en je steun. We kijken er naar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn bij Anvy.nl!

• MB

Zelfklevende wimpers

Antwoord van ANVY

Bedankt voor je feedback, hoewel het spijtig is te horen dat onze zelfklevende wimpers niet aan je verwachtingen voldeden. We nemen jouw opmerkingen serieus en zullen ons best doen om onze producten te verbeteren.
    Als je verdere vragen hebt of als we je ergens mee kunnen helpen, neem dan gerust contact met ons op. We streven ernaar om ervoor te zorgen dat al onze klanten tevreden zijn. Nogmaals bedankt voor je feedback.

• Rebekka
    Geverifieerde klant van ANVY

Echt een uitkomst! Nagellak die makkelijk aan te brengen is en lang blijft zitten. Ik heb gelijk wat extra kleurtjes aangeschaft. Zeer snel geleverd ook. Top!!!

Antwoord van ANVY

Fantastisch om te horen dat onze Gel Polish aan je verwachtingen heeft voldaan en dat je zo tevreden bent! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring en voor het geven van 5 sterren. We zijn blij dat je geniet van de eenvoudige applicatie en de duurzaamheid van onze nagellak. Als je in de toekomst nog meer kleuren nodig hebt of vragen hebt, staan we altijd voor je klaar. Bedankt voor je steun en tot de volgende keer!

• Monique Stam
    Geverifieerde klant van ANVY

Mooie nagellak, en mooi verpakt.en supersnel binnen gekregen

Antwoord van ANVY

Bedankt voor je fantastische feedback en voor het delen van je positieve ervaring met onze Gel Polish! We zijn enorm blij dat je tevreden bent met onze producten en dat ze aan je verwachtingen voldoen. Het is geweldig om te horen dat je de eenvoudige applicatie en duurzaamheid waardeert.
    Als je in de toekomst nog meer kleuren nodig hebt of vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar om te helpen. Nogmaals bedankt voor je steun en we kijken ernaar uit om je weer van dienst te zijn!

• Klara Bisschop

Heerlijk product

Antwoord van ANVY

Bedankt voor je geweldige feedback en de 5-sterrenbeoordeling! We zijn verheugd om te horen dat je zo tevreden bent met ons product. Als je in de toekomst nog meer van onze producten nodig hebt of als je vragen hebt, staan we altijd voor je klaar. Bedankt voor je steun en tot ziens!

• Hakima Cillekens Belhimer
    Geverifieerde klant van ANVY

Goede service en goed prijzen