ANVY
Is ANVY veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.

• Gaby
    Review voor ANVY

Snelle service prima producten kleine prijsjes

• Kathrin Paulsen
    Geverifieerde klant van ANVY

Ich bin begeistert weil die Auswahl sehr gut ist und die Lieferung ist auch sehr schnell. :)

• Hoe beoordeel je ANVY?

• Annet Vos
    Geverifieerde klant van ANVY

Super snelle service! En top producten!

• Hennie Lei

Leuke webwinkel

• Stephanie Augustinus
    Geverifieerde klant van ANVY

Snel geleverd en zeer netjes en zorgvuldig ingepakt. Ook krijg je bij iedere bestelling een gift extra. Leuk assortiment en goede aanbiedingen!!

• Angelique
    Review voor ANVY

Al 'n paar keer bij Anvy besteld. Ik ben tevreden over de snelle levering, de producten zijn van goede kwaliteit, aantrekkelijke prijzen (monsters voor €1...leuk om producten uit te proberen) en tot slot heb ik bij iedere bestelling 'n kleine gift ontvangen. Waarvoor mijn dank.

• Babette
    Review voor ANVY

1e keer besteld op 7 april, 9 april geleverd! Echt top! 3 testers foundations van Sleek in plastic omhulsel wat je ook open en dicht kunt doen. Oogschaduwpalet tester van Sleek is afgedekt met een cellofaantje (vastgeplakt met twee plakbandjes). Moet ik nog iets op vinden als ik pallet wil vervoeren, maar voor €1,- helemaal top! Verder nog wat niet-tester producten, waar ik super blij mee ben! Ik kom zeker terug.

• Loes van Es

Snelle levering, keurig verzorgd

• Kristine Petrosyan

Top service, Goede producten en snel geleverd. Zeer tevreden. Dank u ANVY

Antwoord van ANVY

Hi Kristine,

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en producten.

Heel veel plezier met je bestelling!

XOXO
    ANVY

• Samantha
    Review voor ANVY

Goede producten goed verpakt snel verzonden... top!