Aalvink vleesspecialiteiten v.o.f.

Aalvink vleesspecialiteiten v.o.f.

De beste steaks, brisket, picanha en vlees online kopen.
5.065 klantbeoordelingen
Filter 4598 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 4594 met beschrijving

• Erwin Van Haeren

Goede prijs kwaliteit verhouding
    Goed verpakt

• Robin

Kan niet beter!

• Hoe beoordeel je Aalvink vleesspecialiteiten v.o.f.?

• Dineke Schipper
    Geverifieerde klant van Aalvink vleesspecialiteiten v.o.f.

Goed en lekker vlees, de kip is heerlijk mals.

• sieb van der veen
    Geverifieerde klant van Aalvink vleesspecialiteiten v.o.f.

perfect verpakt. mooi vlees.blijft netjes koel tijdens transport. (niet ingevroren, dus perfect). wel jammer dat er op de site niet bijstaat hoe het geportioneerd is. nu zitten we met vier man aan tafel en heb ik 3 rib-eyes (= 1kilo) en 3 entrcotes (1 kilo).

• Mary van der Veekens
    Geverifieerde klant van Aalvink vleesspecialiteiten v.o.f.

Mooi super vlees en goede levering

• Robert Strotker
    Review voor Aalvink vleesspecialiteiten v.o.f.

Weer een perfecte bestelling opgehaald op de markt in enschede,is weer top verzorgd

• Ben te wierik
    Geverifieerde klant van Aalvink vleesspecialiteiten v.o.f.

Bestelling lag correct klaar op de markt in Olst

• JH
    Geverifieerde klant van Aalvink vleesspecialiteiten v.o.f.

Weer een prima stukje kwaliteit uit eigen land. Piranha op de rotisserie was super. De kip gebruikt voor de Italianen chicken job, geweldig

• Altaar
    Geverifieerde klant van Aalvink vleesspecialiteiten v.o.f.

geweldig vlees. super kwaliteit en smaakvol

• Ingrid Karale

Perfect varkensgehakt

• Colin
    Geverifieerde klant van Aalvink vleesspecialiteiten v.o.f.

Happy with the meat received

• Ben Wijering
    Geverifieerde klant van Aalvink vleesspecialiteiten v.o.f.

Drie producten besteld. De levering was uitstekend, goed verpakt en snel en op tijd geleverd. Een product inmiddels bereid en genuttigd. Prima van smaak en niets te wensen over.

• Chiela bergsma

snel geleverd, goed verpakt

• Gerard Hoven
    Geverifieerde klant van Aalvink vleesspecialiteiten v.o.f.

Echt kwaliteitsvlees!! Dit was mijn eerste bestelling. Zeer tevreden. Daarnaast had ik een vraag gesteld over de ingrediënten van de dry rub ivm coeliaki. Hier is vrijdagavond nog op gereageerd en aangepast op de site. Zeer nette service.

• frits vrijmoed
    Geverifieerde klant van Aalvink vleesspecialiteiten v.o.f.

Zeer goede levering en fantastisch vlees

• Wilianne
    Geverifieerde klant van Aalvink vleesspecialiteiten v.o.f.

Mijn bestelling zou op woensdag bezorgd worden. Helaas lukte het de bezorger wegens omstandigheden niet het pakket die dag te bezorgen. Dat kregen wij ps om 19.00 savonds te horen via de mail, wij waren die avond uiteraard thuis gebleven om het pakket in ontvangst te nemen. Uiteindelijk kwam mijn vlees dus pas vrijdagavond aan Ivm Hemelvaartsdag. Tot die tijd had het pakket in de vriezer gestaan bij de bezorgende partij. Contact gehad met de slager, die aangaf dat het goed verpakt was en dus niet zou kunnen bevriezen, zodat ik het zelf alsnog zou kunnen invriezen (aangezien de bbq waar het voor besteld was natuurlijk al geweest was). Maar na bijna drie dagen in de vriezer was het uiteraard natuurlijk wel half bevroren (of alweer half ontdooit, dat valt natuurlijk niet vast te stellen).Zowel de slager als de bezorger beroepen zich op ‘overmacht’, wat ik begrijp, maar als klant zit ik dus met voor ruim 80 euro aan half bevroren vlees die we niet even diezelfde avond opeten met z’n drietjes, aangezien het om 5 kg vlees ging. Heel jammer dat er niks gedaan wordt om de klant tegemoet te komen, en ook niet zoals het zou horen bij het bestellen van beperkt houdbare producten. Ik bestelde vers verpakt (en dus niet bevroren) vlees voor op de woensdag, en krijg half bevroren/half ontdooid vlees op vrijdag, zonder hier ergens voor te worden gecompenseerd. Wettelijk gezien is de verzendende partij verantwoordelijk voor het pakket tot het bij mij is bezorgd. Ik heb niet gekregen wat ik heb besteld. Overigens kon ik het pakket ook niet weigeren, omdat de bezorger het voor de deur neerkwakte en voordat we de deur open konden doen alweer was weggereden.

• Bert L Westland
    Geverifieerde klant van Aalvink vleesspecialiteiten v.o.f.

Goede service en goede kwaliteit voor een redelijke prijs

• Melissa
    Geverifieerde klant van Aalvink vleesspecialiteiten v.o.f.

Delicious, great quality meat! You can definitely taste the quality. Delivery was fast and efficient. I like their values too. Very happy with my purchase.

• Joop Smit

Alles prima

• Wouter Van Tuil
    Geverifieerde klant van Aalvink vleesspecialiteiten v.o.f.

Snelle levering, goed verpakt, uitstekende kwaliteit