Abitare Interiors

Abitare Interiors

Abitare Interiors is specialist in Design meubels, verlichting en woonaccessoires. De design meubels van Abitare Interiors zijn van de hoogste kwaliteit en in elk gewenst budget beschikbaar.
8,6
  • Desiree
    Review voor Abitare Interiors

Mooie prijzen en goede service en prachtige meubels. Heel blij mee!

• Tabassom Sharifi
    Geverifieerde klant van Abitare Interiors

Super service

• Hoe beoordeel je Abitare Interiors?

• Moon Aalbers
    Geverifieerde klant van Abitare Interiors

Super service

• Kim Lemmen
    Review voor Abitare Interiors

Geweldige service, super producten en komen afspraken na! Top!

• Mark de Graaff
    Review voor Abitare Interiors

Heel erg fijn geholpen door de verkoper. Door de mooie showroom hebben we nog extra inspiratie op kunnen doen voor onze nieuwe keuken.
    Groot aanbod aan stalen en kleuren die we bij elkaar hebben kunnen leggen voor een mooi mood board.

Erg blij met de service!

• Malou
    Review voor Abitare Interiors

Goed geholpen en goed advies gekregen met als resultaat een prachtige lamp in de vide van onze nieuwe woning. Heel blij met de service en het eindresultaat.

• Rob V.
    Review voor Abitare Interiors

Goed advies en prettige samenwerking. Offerte traject met duidelijke prints was erg prettig. Geen enkel moment druk vanuit de verkoper ervaren. Marco was erg behulpzaam en gaf goed advies.

• Eren Yasemin
    Review voor Abitare Interiors

Marco is klantvriendelijk en servicegericht. Hij is professioneel, denkt met je mee geeft je ook interieur advies en doet er alles aan om je de juiste woonbeleving te geven. Na aanschaf en in gebruik name van alles biedt hij ook nazorg en helpt en ondersteund je met service zaken. Ook met het finetunen en afmaken van je interieur met woonaccessoires voorziet hij je met goed advies. Zijn eerlijkheid en oprechtheid wordt enorm gewaardeerd.

Wij hebben nog altijd veel plezier van onze meubels, cinewall en vele accessoires die we bij Abitare Interiors hebben gekocht. En ieder keer als we weer iets bestellen was dit tegen een goede prijs, met een prima service en snelle levering. Wij hebben meerdere grote maar ook kleine bestellingen gedaan en hebben nog een aantal dingen op het oog om ons interieur verder af te ronden. Fijne is ook dat hij altijd snel reageert. Tegenwoordig zijn er weinig bedrijven en mensen die continu de beste service verlenen.

• Yan
    Review voor Abitare Interiors

Voor mijn bedrijf had ik behoefte aan een nieuwe inrichting, dus heb ik Abitare Interiors ingeschakeld. Zij hebben me geholpen met het interieur. Top service!