Accu Noord
Accu Noord, de accu winkel voor heel Nederland en België. Accu Noord voorziet de online consument van auto accu's, motor accu's, boot accu's, camper accu's en vele andere toepassingen. Lithium Ion, Gel, AGM, Calcium, Lood zuur. In zowel start als cyclische toepassingen. Voor elke toepassing heeft Accu Noord een passende accu.

Ook voor al uw accu gerelateerde accessoires kunt u terecht bij Accu Noord! Kabel, zekeringen, klemmen, laders, omvormers, startboosters. Je kunt het zo gek niet bedenken, Accu Noord Heeft het.
8,5
  • Tim
    Review voor Accu Noord

Super service! Alles wat ik nodig had tegen mooie prijzen en snelle verzending. Mijn pakketje was zoekgeraakt en Accu Noord heeft er alles aangedaan om mij hierin te assisteren. Als ik nog eens wat nodig heb, kom ik zeker terug!

• D. Vanderlaan
    Review voor Accu Noord

Zeer snelle order verwerking. De volgende dag afgeleverd

• Hoe beoordeel je Accu Noord?

• Frens
    Review voor Accu Noord

Accu Noord levert hele goede en snelle service. Nette prijzen en goede afspraken voor aflevering en/of afhalen. Grote keuze in veel produktsoorten.

• Willem
    Review voor Accu Noord

vakkundig advies en volledig assortiment

• Hans, Reusel
    Review voor Accu Noord

Het bestelde product was binnen een dag binnen. Toen bleek dat het product toch niet geschikt was voor onze toepassing was het geen enkele probleem om te retourneren. Alles werd netjes geregeld door Accu Noord, en het betaalde bedrag (inclusief bezorgkosten) stond binnen een dag weer op onze rekening (nog voordat het product daadwerkelijk weer opgestuurd was). Erg snelle en nette service.