Accu Toys

Lidmaatschap per 13-09-2016 stopgezet

8,0

• Strynckx Bjorn
    Review voor Accu Toys

Pakket goed ontvangen en zeer snel geleverd, dat je bepaalde dingen op orde moet zetten is doodnormaal om te doen en zeer leuk zelfs

• Jennifer
    Review voor Accu Toys

Ik heb ongeveer bijna 3 weken gelden een loop auto besteld hier na 2 dagen kwam hij binnen helemaal blij na de auto bekeken te hebben was ik zwaar teleurgesteld , overal krasje zwarte plekjes en beschadegingen aan het wiel ik heb gebeld met de vraag wat we hier aan gaan doen ik moest hem terug sturen en de verzendkosten zou ik terug krijgen ze zouden hem gaan bekijken of de andere net zoals deze was wat ik betwijfel en anders maar een duurdere moest kopen.. ik heb hem teruggestuurd daarna kreeg ik hem weer terug ( of dit aan post nl of dhl lag of aan de verkoper weet ik niet ) maar goed ik paar x terug proberen te bellen we zouden contact houden omdat mijn zoontje voor zijn 1e verjaardag die morgen dus 8 september 2016 jarig is zodat hij hem optijd zou hebben 3 dagen had accu toys vakantie tuurlijk ! Bedankt om dat er bij te vermelden rond 5 september weer gebeld met de vraag hoe gaan we dit aanpakken ja dhl komt hem halen vanuit onze kosten dinsdag gisteren dus ! Dhl is niet geweest en nu heeft mijn zoon morgen dus een cadeau ! Die er zo goed als niet uit ziet en anders had ik niks voor hem want een loopauto is ook geen 2 euro maar 40 euro na een medewerker trouwens voor de 2e keer gesproken te hebben werd mij ook weer vermeld anders moet u een duurdere nemen pardon ? Ik verwacht gewoon een goed pakketje die er al aan de buitenkant niet uitzag en aan de binnenkant dus ook niet voor mij nooit meer ! En zal er ook alles aan doen om mensen weg te houden bij deze slechte brutale zaak !

• Raymond
    Review voor Accu Toys

Onderdeel beschadigd. Na een kort antwoord dat dit normaal is heb ik dus geen nieuw onderdeel ontvangen.
    ik zal zeker dit bedrijf NIET AANRADEN.
    Ik had dit besteld als verjaardags kado en moet het nu zo afgeven
    Neen dit is totaal geen cervice.....
    van mij een 0 op 10

• Huseyin
    Review voor Accu Toys

Een paar weken terug heeft mijn broer een Mercedes G-klasse 55 AMG gekocht (matzwart) voor mijn zoontje. Dit was voor zijn eerste verjaardag. Helaas hebben een aantal kinderen tijdens zijn verjaardag de afstandsbediening te pakken gekregen met een gebroken antenne tot gevolg. Gelukkig was één mail naar Accu-Toys voldoende om de volgende dag een gratis antenne te ontvangen. Wat een geweldige service! Heel erg bedankt!

• mai Geeraets
    Review voor Accu Toys

Ook wij zijn zeer tevreden over de service en het maken van de auto van onze kleinzoon wij zijn zeer vriendelijk en correct behandeld onze dank daarvoor

• pascal dore
    Review voor Accu Toys

Echt super aanrader.Wij misten een paar onderdelen.gebeld en werd gelijk geregeld.tot mijn verbazing zag ik dat ik de verkeerde auto had besteld.en ik kon hem zonder pardon ruilen.echte top service.ik zou het iedereen aanraden.chapo

• Henk
    Review voor Accu Toys

Had een nieuwe afstandsbediening besteld waar helaas iets mis mee was (kan gebeuren), Kontakt opgenomen met Accu Toys en de volgende dag lag er een nieuwe in de bus.
    Perfect geregeld zonder gezeur, van mij een dikke 10 voor de service.

• Bram Hochstenbach
    Review voor Accu Toys

Vandaag de rode mini gehaald.. Nog voordat we de auto in elkaar
    hadden wilde ze ermee spelen.. In eerste instantie dachten we dat onze
    dochter te jong was hiervoor (9 maanden) echter is niets minder waar...
    Geweldig!

• Administrator
    Review voor Accu Toys

Zoals voorheen ook uitgelegd, u heeft een onderdeel gebroken en dat valt nooit onder de garantie. Dekking beperkt zich altijd tot defecte onderdelen of producten, dus als de auto niet meer zou rijden. Dit kunt u ook duidelijk op onze website terug lezen. Wij hebben u meerdere opties geboden, waaronder zoeken naar een vervangende onderdeel. Reacties op de website worden nooit verwijderd, maar het is niet de bedoeling de deze functie te gebruiken als een forum of als een chat sessie. Het is niet de bedoeling om reactie op reactie op reactie te plaatsen. Zoals ook per email aangegeven is dit de reden geweest dat uw reactie wel is verwijderd.

• van straaten
    Review voor Accu Toys

Snelle levering,maar de service is waardeloos.
    Accu auto binnen 2 maanden kapot en we konden een beschadigde auto met 20 euro korting kopen.
    Ik heb deze beoordeling ook geplaatst op de website van Accu Toys,maar die hebben ze verwijderd,zodat alleen de positieve beoordelingen blijven staan.
    Wie weet hoeveel negatieve beoordelingen er al zijn weggehaald.
    Voor mij geen accu toys meer.

• Ben.R
    Review voor Accu Toys

ja helemaal oke ..wilde eerst wat info voor ik het product wilde
    aanschaffen..nou die kreeg ik! via e-mail en per telefoon,(ik werd
    zelf gebeld) ja echt een aanrader..tot nu toe is mijn ervaring
    meer dan 5 sterren.

• tom
    Review voor Accu Toys

Heel snel bezorgt, had een probleem, is door de telefoon meteen
    opgelost. Grote klasse. Topper.