Achaté
Online verkoop van de beste schoonmaakproducten
8,6
Filter 2193 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1111 met beschrijving

Taal

• Gera
    Geverifieerde klant van Achaté

Goede producten. Eenvoudig in gebruik. Doen we ze moeten doen.

• Elena Calinescu pop
    Geverifieerde klant van Achaté

Snelle levering en kwaliteitsvolle spullen tegen een goeie prijs

• Hoe beoordeel je Achaté?

• Sharon Schuiling
    Geverifieerde klant van Achaté

Duidelijke beschrijving op de site en informatie acuraat en kloppend.
    Apparaat werkt perfect en super makkelijk in gebruik

• Natasja Schellinck
    Geverifieerde klant van Achaté

Snelle service en het apparaat is geweldig niet normaal het doet wat het moet doen... blijf beetje verslaafd aan poetsen met dit apparaat

• Petra Claeskens

Heel tevreden over de reiniger,wel bijna 14 dagen geduurt voor het geleverd is

• Susanne Parie
    Geverifieerde klant van Achaté

Goede service , werd vriendelijke geholpen ☺️ toen het wat langer duurde bij mijn eerste bestelling tweede bestellen was helemaal goed gegaan en snel geleverd .

• Devi
    Geverifieerde klant van Achaté

Ik heb een retour gestuurde vlekkenreiniger gekocht. Deze was helemaal in orde aangekomen, het duurde wel iets langer. Ik heb getest op 2 zeer vieze eetkamerstoelen (kinderen die alles aanraken). Ze zijn na 1 schoonmaakbeurt 90% schoon geworden.

• dagmar husken
    Geverifieerde klant van Achaté

super fijn in gebruik en werkt supper goed!

• Francis
    Geverifieerde klant van Achaté

Eerst mijn eigen fout. Het automatisch invullen was alleen op onze postcode en huisnummer blijven hangen, maw geen straatnaam. Op maandag op tijd besteld omdat ik die dinsdag thuis zou zijn, dus geen pakket. Op tijd hen een berichtje gestuurd, maar kreeg pas 's avonds een antwoord. Dus ik zeg 'het is nog voor 22.00 en zal morgen iets regelen om het pakket af te leveren. Dat was dus achteraf niet nodig, geen pakket. Pas die vrijdag na Hemelvaart werd het bezorgd. Achteraf had ik het apparaat beter bij Bol.com kunnen bestellen.

• Delaylha Linkers
    Geverifieerde klant van Achaté

Geweldige service snel in huis helemaal top!

• Samira
    Geverifieerde klant van Achaté

Kreeg de spray netjes nageleverd! Top service.

• Jolanda Guntlisbergen
    Geverifieerde klant van Achaté

Bestelling, bezorging, hulp bij het aan slingeren van de stoomreiniger. Alles is prima verlopen. Ik heb mijn setje nu compleet😁 blij mee!!

• Ursula van Dam
    Geverifieerde klant van Achaté

Netjes en op tijd geleverd, word goed op de.hoogte gehouden, super

• Bob Brulez
    Geverifieerde klant van Achaté

Mijn appartement heeft een kunstof vloerbedekking die ik nooit volledig proper kreeg door toedoen van de vorige bewoners. Met deze steamer kwamen ook de hardnekkige plekken gemakkelijk proper. Zeer eenvoudig in gebruik . De 2 poetsdoeken meegeleverd wassen makkelijk proper met wat detergent en spoelen onder de kraan. Beste koop van het jaar tot nu toe.

• Frank R
    Geverifieerde klant van Achaté

Snelle levering. De handleiding is wat beknopt, maar eigenlijk spreekt het wel vanzelf. Ik zie niet heel veel verschil bij de behandelde objecten, maar het water is wel behoorlijk vies. Dus het doet vast wel zijn werk :) Makkelijk in gebruik.

• Nawoit Ouchan
    Geverifieerde klant van Achaté

Top toestel, en zeer handig. Aanraden voor iedereen.

• Nancie Ponten
    Geverifieerde klant van Achaté

Het vloerkleed en de mat zijn wel goed te reinigen, maar de bank vertoond naar reiniging nog meer vlekken. Met en zonder het aanbevolen reinigingsmiddel.

• Siem
    Geverifieerde klant van Achaté

Zeer snelle levering en ik heb het product gelijk geprobeert. Nou het reinigt goed. Voor hardnekkige (oude) vlekken zou je toch wel een paar keer erover heen moeten en wellicht een reinigd product gebruiken. Het is wel luid moet ik zeggen, vandaar de 4 sterren. Maar ik ben tevreden!

• Michele De Nicola
    Geverifieerde klant van Achaté

Snel levering en goed product

• Roxanne Van de Graaf
    Geverifieerde klant van Achaté

Leuke prijs en mooi product. Met 1x geprobeerd en werkte prima. De stoomdweil heb ik gekocht. Liet af en toe wat mini plasjes a druppeltjes water achter. Kan ook aan mij of nieuwigheid liggen. Verder tevreden